عملکرد دولت را با توجه به تحریم و کرونا قضاوت کنید

کدخبر: 2372257

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: عملکرد دولت را باید با توجه به شرایط تحریم و بیماری کرونا مورد قضاوت قرار داد.

«جمال عرف» در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید ایلام اظهار کرد: قصد وزارت کشور این بود که استانداری سلیمانی دشتکی تا پایان دولت در استان ایلام ادامه داشته باشد اما با توجه به مسئولیت جدید استاندار سابق خوزستان وزارت کشور، اجماع روی آقای سلیمانی شکل گرفت.

وی گفت: نگاه وزارت کشور برای انتخاب استاندار نگاه به درون است و با توجه به اجماعی که در استان روی دکتر نوذری وجود داشت، این مسئولیت به ایشان سپرده شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه شدت  تحریم هایی که علیه ایران اسلامی ایجاد شده بر ضد هیچ کشوری بسته نشده است، گفت: ایران اسلامی مقتدر و با صلابت در جهت آرمان های الهی حرکت خود را ادامه می دهد.

وی افزود: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ قضاوت‌ها درباره عملکرد دولت بیشتر از هر زمان دیگری خواهد شد، لذا همه دلسوزان باید با رعایت انصاف و لحاظ کردن تمامی زوایا عملکردهای مثبت و منفی را مورد نقد و قضاوت قرار دهند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه علاج تمامی مشکلات کشور به فرموده مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردم و انتخاب افرادی شایسته و اصلح برای تصدی مسوولیت‌های مختلف است، ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی سالم با مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.

وی تصریح کرد: تدابیر لازم از سوی دولت برای واکسیناسیون همگانی صورت گرفته و بدون شک این شرایط نیز با همت همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم سپری خواهد شد.

در پایان این مراسم پیام وزیر کشور برای قدردانی از خدمات آقای سلیمانی دشتکی قرائت و محمد نوذری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: