گزارش خبرنگار العالم از حوادث قدس

کدخبر: 2372734

هزاران نمازگزار دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در اوج تدابیر امنیتی شدید اشغالگران در مسجدالاقصی مبارک ادا کردند این در حالی است که نیروهای اشغالگر از ورود هزاران نمازگزار به مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

ساکنان بیت المقدس یک شب پس از درگیری ها تاکید کردند شهرک نشینان حق ندارند از خطوط قرمز عبور کنند؛ دهها هزار نمازگزار تکبیرگویان وارد مسجدالاقصی شده و تاکید کردند قدس و مسجدالاقصی مبارک همچنان علیه اشغالگران و عادی سازان خواهد ایستاد.

شمار زیادی از نیروهای اشغالگر صهیونیستی در منطقه قدیمی قدس تجمع کرده بودند و به بهانه های امنیتی از ادای نماز صدها هزار نفر از اهالی کرانه باختری و نوار غزه جلوگیری کردند.

قدس، شاهد تحرک اهالی بیت المقدس علیه اشغالگران و شهرک نشینانی است که در صدد تحمیل واقعیت هایی در اطراف باب العامود به نفع طرح های شهرک سازی هستند به گونه ای که دهها نفر بازداشت و بیش از 100 نفر نیز شدیدا زخمی شدند.

هر اندازه که اشغالگران صهیونیستی مانع ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی مبارک شدند اما آنان بر باقی ماندن در اولین قبله و سومین حرم شریف اصرار دارند تا تاکید کنند علیرغم میل اشغالگران عربی اسلامی است.

منبع: العالم
ارسال نظر: