آتش‌سوزی گسترده در حوالی کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2372880

منابع صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند. برخی منابع هم از وقوع آتش سوزی‌هایی در مناطق دیگر این رژیم از جمله در نزدیکی خط راه آهن این رژیم خبر می‌دهند.

 یک رسانه اسرائیلی از وقوع آتش سوزی در نزدیکی دانشسرای فنی نیروی هوایی ارتش صهیونیستی خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی 0404 در گزارشی در این رابطه خبر داد، این آتس سوزی در بخش شمالی «کریات یام» و در نزدیکی خط راه آهن رخ داده است.

به گفته شاهدان، این آتش سوزی بعد از شنیده شدن صدای شلیک گلوله به وجود آمد.

برخی از رسانه‌ها هم ادعا کردند احتمالا آتش سوزی مربوط به سانحه‌ای در قطار و بر اثر ترمز شدید آن بوده است.

بر اثر این آتش سوزی مهیب خط قطارها به سوی شمال حیفا موقتا قطع شده است.

فرمانده آتش نشانی و دفاع غیرنظامی منطقه هم اعلام کرد خواهان حضور نیروهای آتش نشانی پشتیبان از مناطق دیگر شده است.

منابع امنیتی هم تاکید کردند، مسیری 10 کیلومتری از حرکت  این قطار که از کریات یام تا خلیج (حیفا) امتداد دارد همواره در معرض شلیک گلوله افراد ناشناس قرار می‌گرفته است.

در اخبار تکمیلی تاکید شده است، آتش سوزی صرفا در یک منطقه از این مسیر خط آهن نبوده بلکه در چند نقطه از این مسیر شاهد آتش سوزی هستیم.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که  بر اثر آتش سوزی مهیب در نزدیکی حیفا، پلیس تمام جاده‌های منتهی به این منطقه را مسدود کرده است. 

پیش از این شبکه خبری المسیره از قول رسانه‌های اسرائیلی از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی کارخانه «رفائیل» وابسته به صنایع  نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال غربی حیفا خبر داده بود.

طی چند هفته گذشته این چندمین بار است که صهیونیستها شاهد حوادث امنیتی همچون انفجار و آتش سوزی در مواضع حساس و مراکز نظامی خود هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر: