پاشنه آشیل بزرگ؛ مسئولیت روحانی بر عهده‌ی ما اصلاح‌طلبان

کدخبر: 2372930

محمود صادقی گفت: یکی از چالش‌های اصلاح‌طلبان، چالش پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت آقای روحانی است که اذهان عمومی اصلاح‌طلبان را مسئول این دولت می‌‌دانند که البته تا حد زیادی نیز مسئول هستند.

 محمود صادقی، عضو جبهه اصلاحات ایران که نامش هم در بین 14 نامزد معرفی شده این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری نیز به چشم می‌خورد در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه وضعیت کنونی، وضعیت بغرنجی است، گفت: ما نمی‌توانیم پیش‌بینی خوشبینانه‌ای نسبت به انتخابات داشته باشیم. اصلاح طلبان با دو چالش مواجه هستند؛ چالش پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت آقای روحانی که اذهان عمومی اصلاح‌طلبان را مسئول این دولت می‌‌دانند که البته تا حد زیادی نیز مسئول هستند و باید تا حدی که به آنها مربوط می‌شود، مسئولیت‌پذیری داشته باشند. و همچنین چالش قهر مردم با صندوق‌های رأی است چون اصلاح‌طلبان در شرایطی می‌توانند موفق شوند که مردم اقبال داشته باشند. اگر نتوان این دو چالش را مدیریت کرد ما نمی‌توانیم نتیجه خوبی از انتخابات پیش رو بگیریم.

صادقی تاکید کرد: من شخصاً به انتخابات ناامید نیستم. امیدوارم از ظرفیت‌هایی که اصلاح‌طلبان دارند، استفاده شود. اگر اصلاح‌طلبان انسجام داشته باشند و کاندیدای اصلاح‌طلب صدای گویای مردم باشد و شفاف سخن بگوید و با شجاعت و جسارت مطالبات مردم را مطرح کند و محافظه کاری نکند، می‌تواند اعتماد مردم را تا حد زیادی جلب کند. همانگونه که ما شاهد بودیم آقای جهانگیری در انتخابات ۹۶ با یک رویکرد اصلاح‌طلبانه در مناظره‌ها به جامعه امید آفرینی کردند.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر: