۶ میلیون تن کالای دپو شده در گمرک

کدخبر: 2373072
خبرنگار:

معاون قضائی دادستان کل کشور با اشاره به رسوب ۶ میلیون تن کالای اساسی در گمرکات بنادر کشور، گفت: این کالاهای اساسی باید به فوریت ترخیص شود.

به گزارش نسیم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر: سعید عمرانی در حاشیه بازدید از یک واحد بزرگ صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد دپوی نزدیک به ۶ میلیون تن کالای اساسی در گمرک و تبعات آن بر قیمت کالاهای اساسی در بازار، اظهار داشت: در این زمینه بخشنامه‌ای به دادستان‌های بندرعباس، بندر انزلی، چابهار، امیر آباد گرکان و یک شهر دیگر صادر شده است.

وی افزود: دادستان‌های این ۶ شهر بر نحوه ترخیص این اقلام اساسی نظارت و برخورد می‌کنند که صاحبان کالا سریعاً به گمرکات جهت ترخیص مراجعه کنند.

معاون قضائی دادستان کل کشور با بیان اینکه صاحبان این کالاها نباید خدای نکرده از گمرک برای احتکار و نگهداری کالا استفاده کنند، بیان کرد: صاحبان این کالاها باید سریعاً نسبت به تعیین و تکلیف این میزان کالای موجود در بنادر اقدام کنند.

عمرانی با اشاره اینکه حدود ۶ میلیون تن کالا در گمرکات کشور رسوب کرده اس که باید به فوریت تخلیه شود، عنوان کرد: تخلیه و عرضه این کالا نسبت به کاهش قیمت این کالا تأثیر به سزایی دارد و امروز دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: