پیشنهاد بسیج دانشگاه تربیت مدرس به رئیس جمهور

کدخبر: 2373843

نسیم‌آنلاین: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به تغییر امام جمعه لواسان ابراز نگرانی کرده و از ایشان خواستند که از ظرفیت امام جمعه سابق لواسان برای حل مشکلات این منطقه استفاده کند. متن این نامه به شرح زیر است.

 جناب آقای حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

ضمن عرض سلام و احترام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( علیه السلام )

در چند روز گذشته شاهد تغییراتی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در منصب امامت جمعه شهر لواسان مرکز منطقه بزرگ لواسانات و از توابع شهرستان شمیرانات استان تهران بودیم که روح عدالتخواهان منطقه و استان را جریحه دار کرد. چنین تغییراتی بدون ذکر دلایل روشن و صادقانه و همراه با اظهاراتی متناقض و عدم شفاف سازی عمومی نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نابسامان اقتصادی و اجتماعی منطقه لواسانات نمی‌کند بلکه می‌تواند زمینه فساد، قانون گریزی و اشرافی‌گری را بیش از گذشته فراهم آورد و ریشه انقلابیگری و عدالت طلبی را در جامعه بخشکاند. چطور می‌شود یکی از دلسوزان منطقه که سابقه هفت ساله مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی را داشت و شبانه روز در جهت رسیدگی به مشکلات منطقه و اهالی شریف آن تلاش کرد و از تربیون نماز جمعه به نفع مردم و بیان مشکلات آن ها و همچنین در جهت عدالت طلبی و افشای پرونده های کلان فساد اقتصادی بهره می برد، به یکباره از منصب خود برکنار شود و خانه نشین گردد؟

جنبش‌های انقلابی دانشجویی این اتفاقات را بدعتی جدید و نامبارک در بدنه اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌داند که اصلح با تقوا را به رغم بیان مشکلات منطقه و مطالبه‌گری از مسئولین، به وهم سیاه نمایی از منصب خود عزل می‌کنند. آقایان بدانند بیان مشکلات و عوامل فساد در جامعه از هر نوع در مراکز اجماع مسلمین مانند نماز جمعه و تذکر به مسئولین به جهت توجه به عوامل فساد نه تنها سیاه نمایی نیست بلکه نمونه‌ی بارز انقلابیگری است!

« باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد...»

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت وزیران 04/06/1394

«اشرافی‌گری و امتیازطلبی مسئولان، بی‌مبالاتی به بیت‌المال و بی‌توجهی به طبقه مستضعف ، حرکاتی ضدانقلابی است و همه تشکیلات نظام باید با این نگاه به‌سمت اهداف انقلاب حرکت کنند.»

رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز 29/11/1396

آقای رئیس محترم جمهور، بدین وسیله بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس از جنابعالی در خواست دارد از حضور و تجربیات ارزشمند جناب آقای حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه سابق شهر لواسان با توجه به اشراف گسترده  به وضعیت منطقه لواسانات و ارتباط خوب ایشان با نهادهای شوراهای اسلامی روستا و سایر ارگان های مربوطه و همراهی جوانان و متخصصان منطقه با ایشان، بهترین و مناسب‌ترین گزینه جهت بسط عدالت در منطقه در جهت پیشرفت و خدمت رسانی در کسوت فرماندار شمیرانات و یا در سایر مناصبی که ایشان می توانند به تلاش در جهت خدمتگزاری به مردم زحمتکش و انقلابی لواسان ادامه دهند استفاده نموده و ایشان را در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی این منطقه یاری دهید.

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس برای خدمت گذار جدید مردم لواسان جناب آقای حجت الاسلام ایمانی امام جمعه جدید این شهر آرزوی توفیق درامور را دارد و از ایشان تقاضا دارد در حفظ مشی انقلابی گری و مطالبه گری در این شهر بکوشد.

با آرزوی طول عمر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی ، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرج حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه

ارسال نظر: