تکرار وعده‌ی عادلانه شدن نظام پرداخت

کدخبر: 2375294

اصلاح نظام حقوق و دستمزد و حل مسئله نیروهای قراردادی یکی از محورهای گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور بود

رئیسی به مناسب اولین سالگرد پیروزی در انتخابات در گفت‌وگویی زنده به ارائه گزارش از عملکرد و برنامه‌های دولت پرداخت. این گفت و گو ششمین گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور بود. یکی از موضوعات مورد اشاره، موضوع اصلاح نظام حقوق و دستمزد بود. 

رئیس جمهور با اشاره به اعتراضات و نارضایتی‌ها درخصوص وضعیت حقوقی معلمان، بازنشستگان و کارگران گفت:  ما توجه می‌‌کنیم و مسائل حقوق کارگران، معلمان و بازنشسته‌ها را می‌‌دانیم، اما باید توجه داشت که نگاه دولت به کل حقوق بگیران است، نه عزیزی که ممکن است در یک قشر صرفاً به صنف خودش توجه داشته باشد، بلکه ما به نظام عادلانه در کل کشور توجه داریم.

رئیسی با تکرار وعده‌ی خود درخصوص عادلانه شدن نظام حقوق و دستمزد گفت: بعضی از عزیزان تصور می‌‌کنند من اطلاع ندارم، درحالی که من اطلاع دارم و تفاوت‌ها را می‌‌دانم، ما دنبال رفع تفاوت‌های ناحق هستیم.

یکی دیگر از موضوعات مورد اشاره‌ی رئیس جمهور، بحث تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان دولت بود. رئیسی با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای حل این مسئله تاکید کرد که این کار باید به نحوی انجام شود که با افزایش هزینه همراه نباشد.

رئیسی با اشاره به تاکید همگان بر اداره‌ی کم خرج‌تر کشور، تغییرات در این حوزه را در نسبت با کاهش هزینه‌های دولت اعلام کرد. 

 

ارسال نظر: