استفاده از کارت‌‌ سوخت شخصی ۸ برابر شد

کدخبر: 2376902

رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور گفت: طرح ساماندهی کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در حال اجرا بوده و استفاده از کارت‌های سوخت شخصی روند افزایشی به خود گرفته است.

نسیم آنلاین: اسدالله قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها، اظهار کرد: طرح ساماندهی کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در حال اجراست و با وجود سختی‌های موجود، پرسنل جایگاه‌ها و مردم همکاری مناسبی دارند ولی برخی‌ها سعی دارند با چالش‌سازی و شایعه طرح را متوقف کنند که دقت مسئولان در اظهارنظرها می‌تواند آرامش‌بخش یا مخرب باشد.

وی ادامه داد: مردم برای سوخت‌گیری بنزین آزاد عادت کرده بودند که از کارت جایگاه‌ها استفاده کنند و با مصوبه جدید مجلس تغییراتی را مسئولان در تعداد کارت‌های جایگاه‌ها رقم زدند. در ابتدا مشکلاتی را شاهد بودیم که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی بود؛ ولی ما به عنوان بخش خصوصی با مردم صحبت کردیم و شرایط بهتر شد.

رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور تاکید کرد: تلاش کردیم گام به گام پیش برویم و امروز استفاده مردم از کارت سوخت شخصی در هنگام سوختگیری بنزین آزاد بیش از ۸ برابر قبل شده و تعداد تخلفات در این موضوع بسیار کم شده است.

قلی‌زاده افزود: با اینکه اجرای این طرح مشکلاتی برای جایگاه‌ها به وجود آورده ولی پرسنل و مالکان نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مردم کمتر اذیت شوند با این حال امکان دارد که در برخی مواقع نتوانند خدمت مناسب ارائه دهند و البته ما پیگیری می‌کنیم.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: