۸ شهید و ۵۰ زخمی؛ جنایت صهیونیستها در جنین

کدخبر: 2377170

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

نسیم آنلاین: به نقل از رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای جنین به ۸ نفر رسیده است و علاوه بر آنها، یک شهروند فلسطینی نیز امروز در شهر رام الله به شهادت رسیده است.

وی افزود: شمار زخمی های جنایت اشغالگران در جنین نیز به ۵۰ نفر افزایش یافته که حال ۱۰ نفر از آنها وخیم است.

۸ شهید و ۵۰ زخمی؛ حاصل جنایت صهیونیستها تا این لحظه در جنین + فیلم

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

۸ شهید و ۵۰ زخمی؛ حاصل جنایت صهیونیستها تا این لحظه در جنین + فیلم

سازمان همکاری اسلامی امروز دوشنبه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را به شدت محکوم کرد و آن را ادامه تروریسم سازمان یافته این رژیم دانست.

سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه ای جنایت های اشغالگران در جنین علیه غیرنظامیان، پرسنل و مراکز پزشکی و تخریب زیرساخت ها و مساجد و خانه های فلسطینی ها در این شهر را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه افزود: جنایت در جنین امتداد پرونده جنایت ها و تروریسم سازمان یافته اشغالگران علیه ملت فلسطین است.

سازمان همکاری اسلامی اشغالگران اسرائیلی را مسئول مسقیم پیامدهای این جنایت پلید دانست که باید مورد تحقیق و بازخواست قرار گیرد.

این سازمان از شورای امنیت نیز خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و مصوبات مربوط در این زمینه را اجرا کند و به این تروریسم مداوم اسرائیل پایان داده و حفاظت لازم را برای ملت فلسطین فراهم کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر: