تهران آماده برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

کدخبر: 2377204

مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران گفت: پایتخت با اکران فرهنگی پویش «مهمونی ۱۰ کیلومتری»، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی، نورآرایی و آذین بندی محور امام حسین (ع) تا میدان آزادی آماده برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیر است.

نسیم آنلاین: به گزارش روز سه شنبه از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی افزود: در غدیر امسال شاهد اجرای یک طرح ویژه نورپردازی و آذین بندی میدان‌های انقلاب و فردوسی، نورآرایی ویژه میدان ولی عصر(عج) و مسیر خیابان انقلاب خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران، اظهار داشت: نصب و جانمایی المان های نوری و جشن نور در طول مسیر، همچنین نورافشانی در ۸۷ نقطه از فضای شهری و اجرای ۸ ویدئو مپینگ تکمیل کننده بخش نورآرایی و نورباران تهران در شب عید است.

وی، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم در سطح فضای شهری پایتخت را از دیگر برنامه های سازمان برای جشن عید غدیر اعلام کرد و گفت: در همین راستا نصب بیش از ۲۰ هزار پرچم بزرگراهی و محله ای "علی ولی الله" شهر را به نام حضرت علی (ع) متبرک خواهد نمود، همچنین در نظر است بیش از ۴۰۰ هزار پرچم در جریان این مراسم بین شهروندان توزیع خواهد شد. دومین مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خم در دهه ولایت در محور امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می شود که گروه‌های مردمی متشکل از هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها، گروه‌های جهادی و مؤسسات قرآنی و فرهنگی قرار است تا به صورت منظم و سازمان‌دهی شده به ارائۀ برنامه‌ها و خدمات خود بپردازند.

رونمایی از دیوارنگاره "اسدالله" در بزرگراه امام علی (ع)

بر اساس این گزارش، همزمان با عید غدیر و دهه ولایت دیوارنگاره "اسدالله" توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در مسیر بزرگراه امام علی (ع) اجرا و این دیوارنگاره بر گرفته از اثر نقاشی از استاد حسن روح الامین است که توسط کوروش هاتف علیزاده در ابعاد ۱۳ در ۱۸ متر در بزرگراه امام علی(ع) اجرا شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر: