خسارت هزار میلیارد تومانی سیل در سیستان و بلوچستان

کدخبر: 2377626

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه تاکنون سیلاب اخیر در جنوب این استان یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های وارد کرده است.

نسیم آنلاین: مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه تاکنون سیلاب اخیر در جنوب این استان یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های وارد کرده است.

مجید محبی امروز شنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان افزود: بیشترین خسارت‌های وارده این مدت به بخش راه و کشاورزی در جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های فنوج، قصرقند، سرباز، نیکشهر و مهرستان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی و احتمال خسارت های بیشتر همچنان تیم های ارزیاب ستاد بحران در منطقه حضور دارند و در حال بررسی و برآورد نهایی خسارت‌های وارده هستند.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: همچنان راه ۴۲ روستا در محدوده رودخانه کاجو در جنوب استان به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و موقعیت خاص جغرافیایی همواره با بحران های طبیعی روبروست که سیل، خشکسالی و طوفان‌های سهمگین ۱۲۰ کیلومتری به طور همزمان از بحران‌های این استان است.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: