«چمران» رئیس شورای شهر تهران ماند

کدخبر: 2377680

مهدی چمران با کسب ۲۱ از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه برای سومین سال ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس این شورا ابقاء شد

نسیم آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی این شورا انتخابات هیات رئیسه را برای سال سوم در دوره ششم در دستور کار داشتند که در همین راستا انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با رأی گیری همه اعضا انجام شد و در نهایت مهدی چمران با کسب ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه برای سومین سال از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ابقاء شد.

پرویز سروری نیز به عنوان تنها کاندیدای نایب رییسی شورای شهر تهران با کسب ۲۱ رأی از ۲۱ رأی مأخوذه به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران در سال سوم دوره ششم انتخاب شد.

در پایان رأی گیری برای انتخاب منشی‌های هیأت رییسه شورای شهر تهران در سال سوم دوره ششم، نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر شربیانی به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند که شربیانی با ۱۵ رأی به عنوان منشی اول شورای شهر انتخاب شد و سوده نجفی و نرجس سلیمانی نیز هر کدام  ۱۲ رأی کسب کردند که بر این اساس انتخابات بین نجفی و سلیمانی برای انتخاب یک نفر، بار دیگر تکرار و در نهایت نرجس سلیمانی با کسب ۱۰ رأی به عنوان منشی دوم شورای شهر تهران انتخاب شد.

اما نرجس سلیمانی پس از انتخابش به عنوان منشی دیگر شورای شهر تهران، عنوان کرد: در این انتخابات شرکت کردم تا این تصور که همیشه  افراد در هیأت رییسه تغییر نمی‌کنند را تغییر دهم. قطعا هوای تازه می‌تواند اتفاق خوبی باشد؛ اما بنده انصراف می‌دهم تا خانم نجفی همچنان در جای خود به عنوان منشی باقی بماند.

به این ترتیب سوده نجفی به عنوان دیگر منشی شورای شهر تهران برای سال سوم همچنان باقی ماند.

به گزارش ایسنا، برای سخنگویی شورای شهر تهران نیز آقایان نادعلی و اقراریان ثبت نام کردند که در نهایت اقرارایان ۹ رأی و نادعلی ۱۱ رأی آوردند و نادعلی به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران در سال سوم باقی ماند.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: