ایران حمله تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد

کدخبر: 2378187

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی همزمان با راهپیمایی و جشن مردمی میلاد پیامبر رحمت و مهربانی را مصداق بارز دوری تروریست‌ها از تعالیم رحمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست.

نسیم آنلاین: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پی بمب گذاری انجام شده در تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی میلاد پیامبر اکرم (ص) در یکی از شهرهای ایالت بلوچستان پاکستان، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به دولت و مردم پاکستان، به ویژه بازماندگان قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسألت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی انجام شده در خصوص راهپیمایان میلاد پیامبر رحمت و مهربانی را مصداق بارز دوری تروریست‌ها از تعالیم رحمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست.

این حمله تروریستی امروز جمعه ۷ مهر ماه و در آستانه هفته وحدت در شهر مستونگ ایالت بلوچستان پاکستان انجام شده که در آن تا کنون شمار کشته شدگان این انفجار تروریستی به ۳۵ نفر رسیده است.

این اقدام تروریستی در حین برگزاری اجتماع مردمی جشن میلاد پیامبر (ص) در شهر مستونگ واقع در ایالت بلوچستان به وقوع پیوسته است جایی که چند هفته پیش گروه تروریستی داعش مسئولیت یک بمب‌گذاری علیه مقام ارشد حزب جمعیت علمای اسلام را بر عهده گرفت.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار انتحاری امروز در بلوچستان پاکستان را بر عهده نگرفته است. برخی منابع گفتند که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان هر گونه دخالت خود در این انفجار را رد کرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر: