تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه امروز برگزار می‌شود

کدخبر: 2378678

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس از برگزاری تجمع سراسری در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۵ خبرداد و گفت: سخنران این مراسم در تهران فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نسیم آنلاین:‌ «رمضان شریف» صبح امروز- سه شنبه در سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: ما در ایران از آغاز عملیات طوفان الاقصی حمایت خود را از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت اعلام کردیم و به دلیل قرابت دینی و درخواست ملت، از کمک‌های خود دریغ نکردیم، چون مردم فلسطین امروز مورد ظلم قرار گرفتند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اضافه کرد: همه جریان‌ها و جناح‌های سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با صدای بلند از رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. شاید از معدود مواقعی است که همه جناح‌ها یکپارچه و یکصدا هستند. این یکصدایی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آنهاست.

وی گفت: باهمت همه مردم ایران، روز شنبه ساعت ۱۵ در تهران و به فراخور شرایط در مراکز استان‌ها تجمعی تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» برگزار می‌شود. سردار شریف با اشاره به مسیرهای این راهپیمایی گفت: سخنران مراسم، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه خواهد بود؛ مسیرهای راهپیمایی هم از میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب و از چهاراه نواب به سمت میدان انقلاب است.

رمضان شریف با بیان اینکه به‌رغم اینکه قریب به ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها همه توان خود را برای به دست آوردن یک پیروزی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: به جرات می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ تلفات جدی از سوی مقاومت مطرح نشده است.

وی ابراز داشت: صهیونیست‌ها جنایت خود را نه تنها علیه مردم فلسطین، بلکه علیه کارکنان سازمان‌های بین‌المللی گسترش داده‌اند. امروز خشم همه مردم جهان به ویژه خشم مردم کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است. هیچگاه خشم مردم دنیا نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی به این میزان نبوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تصریح کرد: امروز مردم جهان به ویژه مسلمانان، آمریکا را مسئول اصلی تداوم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می‌دانند. امروز مشاوران نظامی سنت‌کام مسئول اصلی جنایت و مشاوران انگلیسی مسئول جنگ روانی در غزه هستند. 

وی تأکید کرد: ما در جمهوری اسلامی از ابتدای بحران، حمایت همه جانبه خود را اعلام کردیم و از هیچ تلاشی برای مردم فلسطین دریغ نکرده ایم، این موضوع هم از حیث دینی و هم از حیث اخلاقی - انسانی برای ما در ایران موضوعیت دارد.

رمضان شریف تأکید کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که حماس و مقاومت یک تفکر و یک مکتب برای مبارزه با اشغالگری است که غایت اهدافش آزادسازی قدس است. قطعا این تفکر با بمباران‌های وحشی‌گرایانه از بین نمی‌رود، بلکه فروپاشی امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی را زودتر از موعد محقق می‌کند.

رمضان شریف تصریح کرد: در آستانه ۴۰ امین روز عملیات تاثیرگذار جریان مقاومت فلسطینی هستیم. در این ۴۰ روز شاهد موج حمایت کشورهای منطقه و پس از آن مردم جهان بودیم که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای فراموشی سرزمین فلسطین را به باد داد. 

وی گفت: هیچ موضوعی نمی‌توانست مثل امروز، وحشیگیری صهیونیست‌ها را ببیند. این باعث شد دنیا به عدم پایبندی به حقوق اولیه صهیونیست‌ها پی ببرد؛ تنها امریکاست که از آتش بس حمایت نمی‌کند. مطمئن باشید پایان این داستان، سقوط نتانیاهو و بایدن خواهد بود. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس یادآور شد: در ایران علاوه بر شیعیان، شاهد حضور گسترده اهل سنت و علمای آنها در استان‌های مختلف بودیم که در کنار سایر اقلیت‌ها از مردم مظلوم غزه حمایت کردند. 

وی از اردن و مصر خواست که گذرگاه‌های خود را برای کمک‌رسانی به مردم غزه باز کنند و اگر توان برقراری امنیت در این گذرگاه‌ها را ندارند، آن را به نیروهای مقاومت واگذار کنند. خیریه‌های کشورهای مختلف منطقه و حتی اروپاییان برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: