امتحانات دانشگاه آزاد غیرحضوری برگزار می‌شود

کدخبر: 2369371

حیدری گفت: آزمون‌های پایان ترم دانشگاه آزاد که در بهمن برگزار می‌شود در همه مقاطع، غیرحضوری برگزار خواهد شد.

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار کرد: با توجه به آغاز امتحانات میان ترم و شرایط کرونایی حاکم بر کشور؛ به دلیل همکاری‌ها و حمایت‌های مسئولان، اساتید و دانشجویان، بخصوص دانشگاه آزاد و با حمایت‌های مردم و تدابیری که اندیشیدند دانشگاه‌ها تعطیل نشد و آموزش به نحو احسن برگزار شد.

او گفت: در دانشگاه آزاد در کلیه رشته‌ها و شاخه‌های موجود اعم از انسانی پزشکی مهندسی و ... امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. در ترم قبل تجربه خوبی در برگزاری امتحانات غیرحضوری داشتیم، در این ترم هم امتحانات به بهترین شکل و با همان شیوه برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: براین اساس آزمون‌های پایان ترم دانشگاه آزاد که در بهمن ماه برگزار می‌شود در کل کشور در همه مقاطع، غیرحضوری برگزار خواهد شد.

برگزاری غیر حضوری آزمون جامع دکترا در شهر‌های قرمز و نارنجی

سخنگوی دانشگاه آزاد تصریح کرد: آزمون جامع دکترا که مختص به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف تخصصی دکترای تخصصی است در شهر‌های قرمز و نارنجی چه کتبی و چه شفاهی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در شهر‌های زرد و آبی فقط آزمون کتبی آن هم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می‌شود اما در بخش شفاهی، حتی در شهر‌های زرد و آبی، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر: