با وجود شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیازی به ایجاد اتاق فکر تولید نیست

کدخبر: 2331167

عدالتیان گفت: اخیرا معاون امور صنایع وزیر صمت از برگزاری سلسله‌ نشست‌هایی تحت عنوان اتاق فکر تولید خبر داده‌اند که ظاهرا قرار است از تجربیات صاحب نظران عرصه صنعت و اقتصاد بهره گرفته شود. در این باره باید بگویم که اگر تا به امروز اتاق فکری در این خصوص تشکیل نشده، جای تعجب دارد و این پرسش مطرح می‌شود که تاکنون چگونه فعالیت‌ها انجام ‌شده است؟

جمشید عدالتیان عضو اتاق بازرگانی اظهار کرد: اخیرا معاون امور صنایع وزیر صمت از برگزاری سلسله‌ نشست‌هایی تحت عنوان اتاق فکر تولید خبر داده‌اند که ظاهرا قرار است از تجربیات صاحب نظران عرصه صنعت و اقتصاد بهره گرفته شود. در این باره باید بگویم که اگر تا به امروز اتاق فکری در این خصوص تشکیل نشده، جای تعجب دارد و این پرسش مطرح می‌شود که تاکنون چگونه فعالیت‌ها انجام ‌شده است؟

وی افزود: در مجموع، اینکه اتاق فکر از چه گروه‌هایی تشکیل می‌شود یا چگونه فعالیت می‌کند، و اینکه آیا پیشنهادات آن عملیاتی می‌شود، موضوعات مهمی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود و در واقع نوعی اتاق فکر محسوب می‌شود. اتاق فکری که تمام دست‌اندرکاران یک رشته را در برنگیرد، فعالیت مطلوبی نخواهد داشت. من فکر می‌کنم اینگونه اقدامات به قدری تکراری شده که دیگر خسته‌کننده شده است و تولیدکنندگان هم به آن توجهی نشان نمی‌دهند.

نود اقتصادی

ارسال نظر: