اختصاصی // یک منبع محلی به «نسیم آنلاین» خبر داد:

حملات جدید شیمیایی داعش در سکوت مجامع بین‌الملل

کدخبر: 2016997

یک منبع محلی در استان دیاله عراق در گفتگو با «نسیم آنلاین» با اشاره به ادامه درگیری‌ها در خطوط مختلف این استان اظهار داشت: اواسط روز گذشته گروه تروریستی داعش در اقدامی تلافی‌جویانه اقدام به شلیک ۴۲ موشک کاتیوشا آلوده به گاز شیمیایی کلر در منطقه "توزخورماتو" به سمت مردم ترکمن کرد.

یک منبع محلی در منطقه توزخورماتو در استان دیاله عراق در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین»، با اشاره به حضور قریب به یک سال تروریست‌ها داعشی در استان دیاله عراق اظهار داشت: در این مدت همچنان نبرد در خطوط و مناطق مختلف این استان میان تروریست‌های داعشی و نیروهای مقاومت محلی و اعزامی ادامه دارد.

وی افزود: اما اواسط روز گذشته این گروه تروریستی در اقدامی وحشیانه و تلافی جویانه دست به انجام حملات موشکی زده که در پی اجرای این حملات تروریستی 42 راکت کاتیوشا که آلوده به گاز شیمیایی کلر بوده است بر سر مردم مظلوم و ترکمن این منطقه شلیک شده است.

به گفته این منبع محلی هرچند اکثر مردم منطقه از انفجار آتش بار تروریست‌ها جان سالم به در برده‌اند اما دچار مسموییت شده‌اند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، در حالی که غرب و سازمان ملل به دروغ تهمت استفاده از این گونه مواد را به دولت سوریه منتسب می‌کنند این چندمین بار است که تروریست‌ها در عراق و سوریه اقدام به انجام این گونه حملات با ماهیت شیمیایی می‌کنند.

در کنار سوال هایی که در پی استفاده از این گونه مواد از سوی تروریست‌ها برای اذهان عمومی پیش آمده است مهمترین مسئله چگونگی دست‌یابی گروه‌های داعش و القاعده به این موادی است که صرفا در اختیار غرب است می‌باشد.

اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا باز غرب در راستای تامین منافع، دستان خود را به خون مردم منطقه آلوده خواهد کرد و آیا منطقه و جهان دوباره باید منتظر یک نسل کشی تمام عیار از سوی نمایندگان صهیونیزم بین‌الملل در منطقه باشند؟

ارسال نظر: