نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید مطهری بدلیات دین و سیاست را به مردم نشان داد

کدخبر: 2028558

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه بیشترین بدل برای دین ساخته شده است، گفت: شهید مطهری بدلیات دین و سیاست را به مردم نشان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر سه شنبه در یادواره شهید رضا سلیمانی و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز با بیان اینکه نقش شهید مطهری در آسیب شناسی و شناخت دقیق آسیب‌ها و تبیین خطوط اصلی اسلام بسیار برجسته بوده است، گفت: این شهید جرات بیان داشت و ساکت نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید مطهری بدلیات را به مردم نشان داد و نقش این شهید و همفکرانش در این عرصه قابل توجه است.

سعیدی با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) توانست جهاد پرچمداران دینی را یکجا پیاده کند، گفت: یکی از استانداردها جامعیت دین است ولی وقتی سخنگوی حزبی که مدعی حاکمیت دارد می‌گوید ما مسلمان دموکرات لیبرال هستیم این خود نقض جامعیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت شهادت امام هفتم شیعیان افزود: در این محفل نورانی چندین مناسبت با هم پیوند دارد، از یک سو شهادت امام موسی کاظم(ع)، شهادت معلم و استاد فرزانه مرتضی مطهری و از سوی دیگر مبعث پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت هر کالایی محاسباتی نیاز است و باید شامل استانداردهایی باشد، بیان کرد: ولی می‌بینیم که کالاهای قلابی نیز وجود دارند که به آن کالای استاندارد شباهت دارند ولی خود آن نیستند.

سعیدی با تشبیه این موضوع به انسانیت و بررسی انسان از نگاه غرب و شرق عنوان کرد: شرق با مارکسیسم و کمونیسیم، انسان قالبی ساخته و غرب نیز با فرهنگ لیبرال دموکراسی انسان قلابی را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: در این راستا بیشترین بدل برای دین ساخته شده، دنیای شرق ماده را جای خدا و دنیای غرب انسان را جای خداوند متعال و عقل را به جای شریعت قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عصمت و وحی استانداردهای رهبری در عصر نبوت هستند، افزود: عصمت و علم استانداردهای رهبری زمان امامت و در عصر غیبت نیز اجتهاد و عدالت استانداردهای دین هستند.

سعیدی با بیان اینکه استانداردهای رهبری در عصر نبوت، امامت و غیبت با رای مردم قابل تغییر نیست، افزود: با نظر پردازی یک نماینده و یا مسئول این استانداردها تغییر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در مسئله شریعت موضوع از این هم مشکل‌تر می‌شود، گفت: استانداردهای شریعت دائمی بوده و کسی حق دستبرد به آن را ندارد و نمی‌توان مسائل دینی را بالا و پایین کرد و نباید سلیقه مسئولی را در مقولات مختلف مثل حجاب پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شریعت در استانداردهای دینی ابدی است، اظهار داشت: کسانی که مطرح‌ می‌کنند کرامت مردم بر دین مقدم است پذیرفتی نیست چرا که افراد اگر خودشان کرامت خود را حفظ نکرده و هنجار شکنی کنند نباید کرامت دیگران را فدای آنها کرد.

سعیدی با بیان اینکه روحانی انقلابی باید زمان را بشناسد و درست موضع بگیرد و جرات بیان داشته باشد، خاطرنشان کرد: عده‌ای نمی‌دانند در این کشور چه می‌گذرد و عده‌ای نیز می‌دانند و حرف نمی‌زنند که باید گفتمان دینی را مورد توجه قرار داده و در جامعه پیاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لیبرالیسم با اسلام قابل جمع نیست، ابراز کرد: کسانی که تریبون دارند و آسیب شناسی می‌کنند باید استانداردها را به جامعه معرفی کرده و در مقابل این رفتارها بایستند.

ارسال نظر: