اطلاعیه پلیس درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در خیابان ستارخان

کدخبر: 2376700

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

نسیم آنلاین: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به فیلمی که در آن یک مامور با یکی از شهروندان درگیر می شود، اعلام کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توجه به دو رویکرد " اجرای قانون" و "رعایت حقوق شهروندی" را در دستور کار اجرایی تمامی پلیس‌های خود قرار داده و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید دارد.

برخوردهای غیرقانونی و خارج از چارچوب تعریفی و ابلاغ شده‌، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و همچنین تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی مربوطه در خصوص وی تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شده است.

یقینا پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون دانسته و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نکرده و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.

ارسال نظر: