قیمت دوربین مدار بسته خانگی

کدخبر: 2361326

در حال حاضر دوربین‌های مدار بسته از نوع بیسیم با قابلیت شناسایی شی متحرک، ارسال صدا و تصویر هم زمان و بدون نیاز به کابل کشی وجود دارند که این قابلیت‌ها نقش مهمی در تعیین قیمت دوربین مدار بسته و سهولت استفاده در محیط خانگی دارد.

قیمت دوربین مدار بسته بر اساس تنوع کارایی، کیفیت ضبط تصویر، نوع برند دوربین‌ها و... تعیین می‌شود. در حال حاضر دوربین‌های مدار بسته از نوع بیسیم با قابلیت شناسایی شی متحرک، ارسال صدا و تصویر هم زمان و بدون نیاز به کابل کشی وجود دارند که این قابلیت‌ها نقش مهمی در تعیین قیمت دوربین مدار بسته و سهولت استفاده در محیط خانگی دارد. دوربین مدار بسته یکی از ابزارهای امنیتی مهم و اصلی در دنیای امروز به شمار می‌رود و نقش مهمی در تامین امنیت فضاهای داخلی به ویژه فضاهای خانگی در تمام دنیا بر عهده دارد. اگر به فکر ارتقای سیستم امنیتی و حفاظتی محیط زندگی خود هستید و می‌خواهید درباره قیمت دوربین مدار بسته خانگی و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم اطلاعات لازم را کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را درباره قیمت دوربین مدار بسته تا انتها بخوانید.

دوربین مدار بسته

سیستم­های دوربین مدار بسته اولین بار در سال 1924 توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و استفاده شدند. این محصول به شکل عمومی نخستین بار در میدان نیویورک تایمز برای کاهش جرم و تخلف نصب شد و سر انجام در دهه 80 میلادی این دوربین‌های مدار بسته در بیشتر نقاط عمومی ایالت متحده امریکا به دلیل به صرفه بودن دوربین نسبت به استفاده از نیروی پلیس در تمام نقاط شهر به کارگیری شدند.

در واقع دوربین مدار بسته به دوربین‌های ثابتی اطلاق می‌شود که قابلیت ارسال تصویر به سایر دستگاه‌ها در محل دیگر را دارا می‌باشند. دوربین‌های مداربسته برای نظارت و حفاظت از فضای داخلی و فضای بیرونی ساختمان‌ها و اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دوربین‌ها بسته به شرایط محیط مورد استفاده انواع مختلفی دارند و به طور معمول با اهداف نظارتی و حفاظتی مورد استفاده واقع می­شوند. دوربین‌های مدار بسته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی با قابلیت‌ها و آپشن‌های چشمگیرتری به بازار جهانی عرضه شدند و بر اساس نوع انتقال تصویر (وایرلس IP، AHDو آنالوگ) و همچنین بر اساس شکل ظاهری (بولت، دام و اسپید دام) تقسیم بندی می‌شوند.

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

استفاده و به کارگیری از دوربین مدار بسته در تمامی فضاها به امری مهم و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. تعیین قیمت دوربین مدار بسته خانگی یا سیستم­های امنیتی و نظارتی با کیفیت و کارایی لازم، نیازمند داشتن اطلاعات اولیه است. لازم است دوربین مدار بسته مورد نظر از امکانات، کیفیت و تکنولوژی جدید برخوردار باشد.

برای برخی افراد کیفیت تصویر و برای افراد دیگر قیمت دوربین مدار بسته اولویت محسوب می‌شود. برندهای مطرح زیادی در بازار دوربین مدار بسته وجود دارند. بعضی از این برندها فاکتور قیمت مناسب و تعدادی دیگر کیفیت مناسب را ارائه می‌کنند. برندهایی از دوربین مدار بسته هم هستند که در دارا بودن هر دو فاکتور قیمت و کیفیت مناسب عملکرد خوبی دارند.

بیشتر برندهای معتبر دوربین مدار بسته، انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه را در کشورهای مختلف در سراسر دنیا به فروش می­رسانند. این برندهای معتبر در بیشتر نقاط دنیا از جمله ایران دارای نمایندگی مستقیم فروش با محصولات اصلی و اورجینال می­باشند. کیفیت مناسب، قابل اطمینان و بالای تصاویر دوربین مدار بسته و تنوع مدل‌ها موجب فروش جهانی این محصول معتبر خواهد شد.

موارد زیادی تعیین کننده قیمت دوربین مدار بسته خانگی می‌باشد. برخی از این موارد شامل:

  • کیفیت تصویر/ HD
  • قابلیت تکنولوژی ضبط 4K
  • امکان دید در شب و قابلیت ضبط تصویر در تاریکی مطلق
  • امکان نصب و استفاده آسان
  • Starlight
  • امکان مشاهده تصاویر ضبط شده بر روی گوشی تلفن همراه (قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل­های iPhone, iPad, Androide, Windows, Mac,… )

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مدار بسته بیسیم بر اساس نام‌گذاری که شده است به هیچ نوع کابل کشی برق و یا شبکه نیاز ندارد. این نوع دوربین مدار بسته تصاویر ضبط شده را به صورت وایرلس و از طریق امواج به گیرنده ارسال می‌کند. مدل سیستم دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال بوده قابلیت حافظه ذخیره تصویر، نصب رم، اتصال به wifi ، چرخش 360 درجه دوربین و... را دارا هستند و نسبت به سایر مدل‌های دوربین قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. به طور کلی دوربین مدار بسته بیسیم جزو سیستم‌های مدرن امنیتی، حفاظتی و نظارتی خانگی به شمار می‌روند. این دوربین با اتصال از طریق وای فای به اینترنت، قابلیت ارسال صدا و تصویر به انواع گوشی تلفن همراه اندروید یا ios به وسیله نرم افزار مخصوص را دارد. دوربین مدار بسته بیسیم امکان شنیدن صدای محیط و مکالمه دو طرفه با محیط را فراهم می‌کند و این تصویر و صدا می‌تواند روی موبایل ضبط شود. همچنین با نصب یک رم، فیلم تصاویر ضبط می‌شود. توانایی تشخیص حرکت در محیط توسط دوربین و به صدا در آمدن آژیر که هم زمان از طریق نرم افزار موبایل به فرد نیز اطلاع رسانی می‌شود، از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

به طور خلاصه، مزیت‌های زیادی را برای انواع دوربین مدار بسته بیسیم می‌توان بر شمرد که برخی از مهم‌ترین مزایای آن شامل موارد زیر است:

  • قابلیت ضبط تصویر با کیفیت بالا
  • عدم نیاز به کابل کشی در این دوربین‌ها
  • سهولت نصب این نوع دوربین (به علت عدم نیاز به کابل برق و شبکه)
  • جا به جایی مقرون به صرفه در صورت تغییر مکان
  • امکان دید در شب و قابلیت نمایش تصویر در تاریکی مطلق
  • امکان ضبط تصویر بر روی حافظه داخلی SD
  • قابلیت پشتیبانی حافظه تا64 گیگ
  • قابلیت نگهداری تصاویر ضبط شده تا حداقل 20 روز
  • امکان دریافت هشدار در صورت تشخیص حرکت یا صدا
  • امکان تغییر زاویه تا 360 درجه افقی و 150 درجه عمودی از طریق گوشی تلفن همراه
  • عدم نیاز به DVR و...

عدم نیاز به DVR و کابل کشی در مجموع منجر به کاهش هزینه تمام شده و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم می‌شود.

کلام آخر

طی سال­های اخیر خرید و استفاده از انواع دوربین مدار بسته در ایران روند رو به رشدی داشته است و برندهای مختلفی از دوربین مدار بسته در دسترس است. انتخاب برند دوربین برای خرید و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی از جمله مکان مورد استفاده، کارایی مورد انتظار، بودجه و هزینه مورد نظر و... وابسته است. در مجموع این عوامل هستند که قیمت دوربین مدار بسته را در یک پکیج تعیین می‌کنند.

ارسال نظر: