آموزش اصول سئو محتوا در تولید رپورتاژ آگهی

کدخبر: 2368941

خرید رپورتاژ آگهی یکی از رویکردهای لینک سازی در سئو سایت به شمار می‌رود. در این روش با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید برای وبسایت خود بک لینک های باکیفیت تهیه کنید. اما آیا می‌دانید در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی می‌بایست اصول سئو محتوا رعایت شود تا بهترین نتیجه ممکن کسب گردد؟

نسیم آنلاین:

خرید رپورتاژ آگهی یکی از رویکردهای لینک سازی در سئو سایت به شمار می‌رود. در این روش با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید برای وبسایت خود بک لینک های باکیفیت تهیه کنید. اما آیا می‌دانید در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی می‌بایست اصول سئو محتوا رعایت شود تا بهترین نتیجه ممکن کسب گردد؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغ متنی است که برای معرفی خدمات، محصولات، وب‌سایت یک مجموعه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. تبلیغات متنی که معمولا در وبسایت‌های یزرگ و خبری انجام می‌گیرد علاوه بر اطلاع‌رسانی در سئو سایت هم تاثیرگذار است. به همین علت رپرتاژ آگهی در میان صاحبان وبسایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین سئوکار ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بک لینک ها که جزو فاکتورهای اساسی در رتبه‌بندی کلمات کلیدی در گوگل هستند را می‌توانید در متن رپورتاژ آگهی بگنجانید و بهبود رتبه کلمات کلیدی را تضمین کنید(در صورت تخصص نداشتن در این زمینه حتما از یک متخصص سئو کمک بگیرید زیرا لینک‌سازی اشتباه می‌تواند عواقب ناگواری داشته باشد). البته خرید رپورتاژ آگهی و تولید محتوای رپورتاژ قوانینی دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم.

سئو محتوا چیست؟

برای یک موضوع خاص ممکن است هزاران مطلب در اینترنت وجود داشته باشد اما تنها 10 محتوا توسط گوگل برای نمایش در صفحه اول گزینش می‌شوند. رعایت اصول سئو محتوا یکی از فاکتورهای کلیدی در باکیفیت تشخیص داده شدن محتوا توسط گوگل و نمایش آن در صفحه اول خود است.

ممکن است ساعت‌ها برای محتوایی که آماده کرده‌اید زحمت کشیده باشید اما اگر به اصول سئو محتوا توجه نکنید، ممکن است آن محتوا توسط هیچ شخصی خوانده نشود! اگر کاربران نتوانند این محتوا را پیدا کنند، تمام زحمات شما از بین رفته است.

آیا رعایت اصول سئو محتوا اهمیت آنچنانی دارد؟

بله؛ علاوه بر ضروری بودن انجام سئو محتوا برای محتواهای مختص وب‌سایت، توصیه می‌شود محتوای رپورتاژ آگهی نیز بر اساس اصول سئو محتوا تولید گردد.

انجام سئو محتوا به موتور جستجوی گوگل کمک می‌کند تا محتوا را بهتر درک کند و در صورت رعایت این اصول به شما پاداش خواهد داد. معیارهای سئو محتوا آنچنان سخت و پیچیده نیستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید و هنگام تولید محتوا از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه یک منبع فارسی برای یادگیری سئو محتوا معرفی خواهیم کرد.

آموزش اصول سئو محتوا

اگر به دنبال مقاله آنلاین و یا کتاب سئو محتوا هستید، بهترین منبع فارسی را برای شما مهیا دیده‌ایم. آموزش تصویری به همراه مثال که با مطالعه آن می‌توانید به سرعت با اصول سئو محتوا و تولید محتوا آشنا شوید.

برای مشاهده این آموزش بر روی لینک روبرو کلیک کنید: آموزش تولید و سئو محتوا

آیا خرید رپورتاژ آگهی رویکرد مناسبی در سئو است؟

هنگامی که به بحث خرید رپورتاژ آگهی می‌رسیم باید میزان تاثیرگذاری و هم‌چنین میزان ریسک آن را بصورت همزمان بسنجیم. با توجه به قیمت رپورتاژ آگهی باید وبسایت هایی انتخاب شوند که حداکثر تاثیرگذاری را بر روی رتبه کلمات کلیدی داشته باشند و همچنین در کنار آن ریسک کمتری برای وبسایت شما ایجاد کنند. بنابراین برای خرید رپرتاژ آگهی از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

image_9ae671689819e6c88790a904eeb68a1a15322240

سوال متداولی که بسیاری از مشتریان در رابطه با آن پرس و جو می‌کنند این است که «بک لینک بخریم یا رپورتاژ؟»

کافی است بدانید رپورتاژ آگهی همان ساخت بک لینک است. در هنگام خرید رپورتاژ هم در واقع در حال خرید بک لینک باکیفیت هستید. اما عبارت «رپورتاژ آگهی» مزیت نهفته بزرگی نسبت به عبارت «خرید بک لینک» دارد!

هنگام خرید بک لینک، انواع مختلفی از بک لینک را می‌توان خریداری کرد. برای مثال با خرید بک لینک انبوه، لینک‌هایی از نوع پروفایل، فروم، کامنت، ویکی و ... دریافت می‌کنید اما هنگام خرید رپورتاژ آگهی، در حال خرید بک لینک contextual هستید. عبارت ذکر شده به این معناست که بک لینک شما داخل یک متن مرتبط درج خواهد شد و این از نظر سئو اهمیت فراوانی دارد.

هنگامی که بک لینک دریافت شده داخل متنی باشد که از لحاظ موضوعی با لینک‌ مرتبط باشد ارزش بک لینک را افزایش می‌دهد. به این نکته هم توجه کنید که این محتوا قرار است در یک وب سایت خبری باکیفیت درج گردد. این یعنی دریافت بک لینک باکیفیت

خرید رپورتاژ آگهی با کمترین قیمت در سئو ارزان

هر شخصی می‌تواند با پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی خود را در وبسایت‌های خبری درج کند اما همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، خرید رپرتاژ اگهی به تخصص احتیاج دارد. انتخاب اینکه در چه زمانی، در چه وبسایتی و با چه کلمات کلیدی بک لینک دریافت کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها با انجام آنالیز توسط متخصص سئو و لینک سازی قابل تشخیص است.

تدوین رایگان استراتژی درج رپورتاژ آگهی

یک خبر خوب! مجموعه «سئو ارزان» علاوه بر فروش رپورتاژ آگهی با کمترین قیمت، برای مشتریان خود به صورت رایگان استراتژی درج رپرتاژ تدوین می‌کند. متخصصین این مجموعه، استراتژی رپوتاژ آگهی و همچنین لینک سازی(خرید بک لینک) را به صورت کاملا رایگان برای سایت‌ها مشخص می‌کنند.

قیمت و هزینه رپورتاژ آگهی

با خرید رپورتاژ آگهی از سئو ارزان، بهترین وبسایت ها جهت درج رپرتاژ اگهی با توجه به بودجه مشخص شده توسط مشتری انتخاب می‌گردد. بنابراین با حداقل هزینه، بهترین نتیجه حاصل خواهد شد. قیمت رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های مختلف، متفاوت است و هزینه رپورتاژ آگهی در سایت خبری باکیفیت از 200 الی 300 هزار تومان آغاز می‌گردد.

خدمات سئو سایت

علاوه بر خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک قوی دائمی(لینک سازی لایه ای، انبوه ایرانی و خارجی، رپورتاژ دانشگاهی edu، لینک سازی انبوه مخصوص بک لینک های لایه اول و دوم)، انواع خدمات سئو و بهینه سازی سایت من جمله سئو کامل داخلی، افزایش سرعت سایت، سئو محتوا، حذف بک لینک های اسپم(disavow)، سئو کلمه‌ای، تولید محتوای وبسایت و رپورتاژ و ... توسط مجموعه سئو ارزان ارائه می‌گردد. جهت تماس با متخصصین سئو با شماره ثابت 03134415328 در تماس باشید.

 

 

ارسال نظر: