بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب در سال 2021

کدخبر: 2370438

با پیشرفت علم و تکنولوژی, علم تصفیه آب نیز روز به روز در حال پیشرفت است و هر سال دستگاه های تصفیه آب با امکانات و تکنولوژی بهتری وارد بازار می شوند. آب آشامیدنی لوله کشی شهری در شهر های بزرگ و صنعتی آلودگی های بسیاری دارد که باعث بیماری های گوناگونی برای بدن می شود.

نسیم آنلاین: با پیشرفت علم و تکنولوژی, علم تصفیه آب نیز روز به روز در حال پیشرفت است و هر سال دستگاه های تصفیه آب با امکانات و تکنولوژی بهتری وارد بازار می شوند. آب آشامیدنی لوله کشی شهری در شهر های بزرگ و صنعتی آلودگی های بسیاری دارد که باعث بیماری های گوناگونی برای بدن می شود. با کمک دستگاه های تصفیه آب می توان آبی سالم و بهداشتی در اختیار داشت و از بروز این بیماری ها جلوگیری کرد. دستگاه تصفیه آب تایوانی امروزه در ایران و در سطح دنیا بسیار محبوبند و از نظر کیفیت و کارایی در بالاترین سطح قرار دارند. ما در این مقاله به معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

مارک های معتبر تصفیه آب تایوانی

سه شرکت سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین برند دستگاه تصفیه آب هستند که در کل دنیا و ایران بسیار پر فروش و مطرحند. این سه برند مدل های مختلفی از آب تصفیه کن های خانگی را عرضه کردن که در ادامه بهترین های آن ها را معرفی می کنیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

این مدل از دستگاه آکوا پرو دارای 8 فیلتر و مرحله می باشد که در نوع خود از بهترین سیستم های تصفیه آب خانگی محسوب می شود. این دستگاه از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند و تمامی استاندارد های جهانی از جمله FDA, NSF, CE و QW  را به دست آورده است. تصفیه آب خانگی آکوا ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد. این دستگاه دارای فیلتر قلیایی و فیلتر فرا بنفش است که جزو کامل ترین دستگاه ها محسوب می شود. فیلتر قلیایی با افزایش PH  آب، از میزان اسیدی بودن آن می کاهد و آن را یونیزه می کند.

11

آب قلیایی خواص آنتی اکسیدانی دارد و از بروز بیماری هایی مثل سرطان، مشکلات گوارشی، بی حالی و قند و چربی جلوگیری می کند. فیلتر فرا بنفش آن نیز تا 99.99 درصد می تواند موجودات زنده آب مثل ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد. فیلتر ممبران در مرحله چهارم دستگاه تا 0001/0 میکرون توانایی از بین بردن آلاینده ها و املاح مضر آب و فلزات سنگین را دارد و باعث حذف سختی آب می شود و شوری آب را نیز برطرف می کند و بو و طعم نا مطبوع آب را نیز از بین می برد. مصرف برق پایینی دارد و دارای مخزن آب 16 لیتری آنتی باکتریال است. به راحتی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و فضای کمی را اشغال می کند.

تصفیه آب 8 فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی انرژی زا برند سی سی کا جدید ترین و کامل ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. این مدل دستگاه ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و دارای 8 فیلتر است. فیلتر قلیایی آن آبی با کیفیت که خواص آنتی اکسیدانی دارد در اختیار شما قرار می دهد و فیلتر هشتم آن که 3 کاره است با شکستن ساختار مولکولی آب، سطح اکسیژن آن را افزایش می دهد، آب را انرژی زا می کند و بسیار برای پوست و مو و بدن مفید است.

22

هم چنین این فیلتر آنتی باکتریال نیز هست. فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی آن توانایی از بین بردن تمام آلاینده ها و املاح مضر آب را تا 99 درصد دارد، سختی آب را کاهش می دهد و آب شیرین کن نیز هست. هم چنین بو و طعم نا مطبوع آب را نیز از بین می برد. این دستگاه نیز تمام تاییدیه ها و استاندارد های بین المللی را دارا می باشد. دارای موتور قدرتمند است که بدون صدا و لرزش است. مخزن آب 4 گالنی و آنتی باکتریال دارد. به راحتی زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و دارای شیر برداشت اهرمی نیز هست.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

دستگاه تصفیه آب قلیایی سافت واتر بهترین در نوع خود می باشد. این دستگاه ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و دارای تاییدیه ها و گواهینامه های جهانی از جمله FDA, NSF, CE و QW   نیز هست. دستگاه قلیایی سافت واتر با استفاده از فیلتر قلیایی کننده آب، از میزان اسید آن می کاهد و PH  آن را افزایش می دهد.

33

آب قلیایی بسیار مفید برای بدن است و خواص آنتی اکسیدانی دارد و برای دستگاه گوارش بسیار مناسب است. این دستگاه با فیلتر ممبرانی که دارد قادر است تا 0001/0 میکرون آلودگی ها و ذرات معلق آب را از بین ببرد. آب را شیرین می کند و از سختی آن می کاهد. دارای پمپ قوی بدون صدا و لرزش است و با برق 24 ولت کار می کند. مخزن ذخیره آب 16 لیتری آنتی باکتریال دارد و در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و دارای شیر برداشت اهرمی نیز هست.

تصفیه آب 8 فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV

تصفیه آب 8 فیلتر قلیایی فرا بنفش سافت واتر از بهترین و کامل ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. این دستگاه با فیلتر قلیایی آب را از حالت اسیدی خارج و آن را یونیزه می کند که خاصیت ضد سرطانی دارد. با فیلتر فرا بنفش که توسط یک لامپ جیوه داخل دستگاه ساخته می شود تا 99.99 درصد میکروارگانیسم های آب را از بین می برد. این اشعه خطری برای سلامتی بدن انسان ندارد. فیلتر ممبران 13 لایه آن تا 99 درصد می تواند مواد و املاح مضر آب را حذف کند و آب سخت را نرم و شوری آن را بهبود ببخشد. مخزن ذخیره آب 16 لیتری آن آنتی باکتریال است و هوزینگ های دابل اورینگ آن از نظر آب بندی بسیار مناسب می باشد. بدون صدا و لرزش است و در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و فضای کمی را اشغال می کند. این دستگاه تمامی استاندارد های جهانی را نیز دارا می باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان نمایندگی تصفیه آب های تایوانی با سابقه ای بیش از 16 سال در خدمت مشتریان عزیز خود می باشد. این شرکت وارد کننده ی انواع تصفیه آب های خانگی تایوانی اصل می باشد و بهترین و با کیفیت ترین آن ها را عرضه می کند. فروش دستگاه ها در این شرکت به صورت نقد و اقساط بوده و دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نیز می باشند. هم چنین هزینه ی نصب و ارسال دستگاه نیز برای شما رایگان خواهد بود. با خرید از شرکت راد گستر نوین از اصل بودن دستگاه های تصفیه آب خود اطمینان پیدا کنید. همین حالا با شماره های شرکت تماس بگیرید و دستگاه مناسب خود را خریداری کنید.

 

ارسال نظر: