کپی و ساخت کلید یدک بنز چگونه است ؟

کدخبر: 2370858

پروگرام ریموت و ساخت سوئیچ بنز کار بسیار سخت و حرفه ای است که انجام آن نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و در صورت مفقود شدن سوئیچ این ماشین برای ساخت آن باید هزینه زیادی پرداخت شود. در حال حاضر مراکزی در کلان شهر ها تاسیس شده است که افرادی ماهر و با تجربه که دارای تخصص بالایی در زمینه خدمات رسانی در این زمینه را انجام می دهند.

نسیم آنلاین: پروگرام ریموت و ساخت سوئیچ بنز کار بسیار سخت و حرفه ای است که انجام آن نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و در صورت مفقود شدن سوئیچ این ماشین برای ساخت آن باید هزینه زیادی پرداخت شود. در حال حاضر مراکزی در کلان شهر ها تاسیس شده است که افرادی ماهر و با تجربه که دارای تخصص بالایی در زمینه خدمات رسانی در این زمینه را انجام می دهند.

قبل از این، در صورت گم شدن و مفقود شدن و ریموت ماشین بنز هیچ راهی برای ساخت سوئیچ و یا یدک آن و یا کد دهی به سوئیچ نبود و صاحب ماشین در نهایت مجبور بود تا برای حل مشکل خود به شرکت اصلی در کشور دیگر مراجعه نماید.

برای مثال در صورتی که سوئیچ بنز مدل 2016 به بالا گم می‌شد، هیچیک از مراکز و شرکتهای سازنده اتومبیل در داخل کشور قادر به ساخت سوئیچ آن نبودند.

ریموت های ماشین بنز ،مخصوصا در مدلهای بالاتر ساختار بسیار پیچیدهای دارند. در داخل ریموت از چیپ هایی مخصوص استفاده شده است که باعث بالا بردن امنیت خودرو میشود و کپی و ساخت این چیپ ها کار بسیار دشواری است. به طور کلی شرکت بنز که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای ساخت خودرو است برای بالاتر بردن امنیت خودروهای خود کد دهی به سوئیچ بنز را کار بسیار پیچیده ای کرده است.

ساخت یدک سوئیچ بنز

داشتن یدک سوئیچ بنز بسیار مهم و واجب است زیرا در صورت گم شدن سوئیچ اصلی باز کردن درب خودرو امری بسیار سخت است. در صورتی که مالک خودرو هیچ گونه سوئیچ یدک برای خودرو در هنگام خرید نداشته باشد باید برای ساخت یدک به یکی از مراکز ارائه خدمات این ماشین مراجعه نماید. برای ساخت سوئیچ یدک تنها داشتن سوئیچ اصلی خودرو کافی نیست و باید با خودرو به این مراکز مراجعه کرد زیرا بر روی کامپیوتر خودرو نیز اقدامات مهمی صورت گیرد.

فعالیت کپی و ساخت کلید یدک برای بنز امری بسیار تخصصی است که برای انجام آن نیاز به مهارت بالا است. مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب در زمینه ساخت و کپی سوئیچ بنز خدمات را ارائه میدهند دارای متخصصان با تجربه و همچنین تجهیزات و دستگاههای تخصصی می باشد.

این مراکز معمولا در کلان شهرها هستند و در شهرستانها پیدا کردن این مراکز بسیار سخت تر است. در صورتی که خودروی بنز شما فاقد سوئیچ یدک باشد و شما از شهر خارج شوید، در صورت گم شدن و مفقود شدن سوئیچ اصلی در میان راه برای روشن کردن و حتی باز کردن درب خودرو قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

حتی پیدا کردن مراکز در شهرستانها که بتوانند کار کد دهی و ساخت سوئیچ را انجام دهند به ندرت انجام شدنی است. باز کردن درب خودرو و دسترسی به کامپیوتر آن نیز کاری بسیار حرفه ای و تخصصی است که افراد عادی قادر به انجام آن نیستند. مرکز نگین غرب خدمات ویژه سوئیچ و ریموت را در تمامی شهرهای ایران ارائه می کند. همچنین شما می توانید برای خودرو خود سوئیچ یدک نیز تهیه کنید و با داشتن سوئیچ یدک با هیچیک از این مشکلات رو به رو نخواهید شد، زیرا این سوئیچ به راحتی جایگزین سوئیچ اصلی می شود.

تراش تیغه اضطراری سوئیچ یدک

زمانی که به ساخت سوئیچ خودرو نیاز دارید باید حتما به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید. در صورتی که این مرکز به تمامی دستگاههای تخصصی مجهز نباشد وکار تراش تیغه به خوبی انجام نشود تیغه خام میماند و شما نیز از این مشکل بی اطلاع هستید. بعد از گذشتن زمان و خالی شدن باطری ریموت از این مشکل مطلع خواهید شد.

این مسئله باعث می‌شود که خودرو ریموت و کلیس را نشناسد و ریموت و کلیس خام نیز قادر به باز کردن درب و روشن کردن ماشین نیستند. فقط در صورتی که کلید خام تراش خورده باشد میتوان از آن استفاده کرد و درب خودرو را باز کرد.

 پس در صورت نیاز به کپی سوئیچ و گرفتن سوئیچ یدک به مراکزی مراجعه نمایید که از داشتن تجهیزات کامل و تخصصی تراش کلید به طور یقین اطمینان پیدا کرده باشید و بعد از تحویل گرفتن سوئیچ یدک حتما از درست بودن آن اطمینان پیدا کنید.

ساختن سوئیچ بنز ، بی ام و، کیا ، پورشه ، هیوندا ، مزدا ، تویوتا  ،نیسان و ... بدون تراش تیغه اضطراری در سیستم های کلیس گو فاقد هر گونه ارزش و اعتباری است و قطعا قابل استفاده نیست.

11

کد دهی به ریموت

سوئیچ و ریموت اصل خودرو قیمت نسبتا بسیار بالایی دارد. بنابراین زمانی که سوئیچ به درستی عمل نمیکند می‌توان از طریق خام نمودن آن و کددهی مجدد به آن این اختلالات را برطرف نمود. برای این کار با استفاده از پروگرام کردن توسط پروگرامر سوئیچ را خام نموده و مجددا کد دهی میکنند و دراختیار مشتری قرار می دهند.

کپی سوئیچ و تراش تیغه

ریموت و سوئیچ های امروزی اکثرا هوشمند و به صورت کیلس هستند و در صورتی که دچار مشکل شوند نیاز به خودرو  برای ساخت سوئیچ است تا بتوان سوئیچ و ریموت جدید ساخته شده را به سیستم کامپیوتر خودرو معرفی کرد تا کامپوتر خودرو سوئیچ را خوانده و شناسایی کند. از جمله خدماتی که در مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو  انجام میشود میتوان به تراش تیغه کلید با تجهیزات مدرن نام برد.

ساخت سوئیچ یدک

زمانی که در حال استفاده از خودرو هستید و متوجه میشوید که ریموت خود را گم کرده اید، اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ و ریموت خودرو در هنگام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن میرسد، پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارتهای روز ویژه خودروهای هوشمند است. درگذشته تعداد محدودی از خدمات دهندگان در این زمینه وجود داشت و سوئیچ و ریموتهای قدیمی نیز ساده تر از ریموتهای امروزی بودند. امروزه، پیشرفت‌های بسیار زیادی در طراحی و ساخت سوئیچ و ریموت  صورت گرفته است و انواع مختلفی از آن براساس نوع خودرو در بازار وجود دارد. این مسئله بیانگر پیچیده‌تر شدن فرایند تعویض و ساخت سوئیچ  است. از این رو مهمترین گزینه انتخاب کلید سازی متخصص در زمینه خودرو شما براساس سابقه کار و همینطور تجهیزات و امکانات مراکز معتبر است.

خام کردن سوئیچ یدک

از دیگر قابلیت های ریموت ها، خام کردن و کددهی مجدد بر روی خودروی دیگر است، بنابراین قبل از پروگرام ریموت   که دارای کد قبلی است، ابتدا باید ریموت قبلی را با تجهیزات مخصوص خام کرده تا با کد دهی بتوان مجددا از آن استفاده کرد. یکی از مشکلات دسترسی به برد ریموت، چسبی است که دور تا دور ریموت را پلمپ نموده و ابتدا باید قاب ریموت را شکافت تا به ریموت ماشین دسترسی پیدا کنیم، این کار نیاز به تجربه و دقت بالا دارد و هر گونه بی احتیاطی منجر به آسیب دیدن برد ریموت خواهد شد.

این مسئله نیز بسیار مهم است که خودروهای دیگر فقط میتوانند یک عدد سوئیچ یدک داشته باشند که در صورت آسیب دیدن سوئیچ باید اقدام به درست کردن مجدد آن نمود . اما با توجه به کد دهی خاص خودروهای بی ام و میتوان هر تعداد سوئیچ که دلخواه ماست با کد مخصوص خودرو ما طراحی شود.

 به کار بردن ابزار خاص جهت باز کردن درب

گاها برای مالکین خودرو پیش آمده است که ریموت بی ام و خود را داخل خودرو و یا در صندوق عقب خودرو جا گذاشته باشند و درب خودرو را بسته و در نیز قفل شده باشد که در این شرایط و عملا دسترسی به سوئیچ یدک هم امکان پذیر نسیت، قطعا بازنمودن درب غیر ممکن است که فقط با ابزار مخصوص امکان پذیر است.  بدون ریموت یا کلید یا ابزار ، بازکردن درب خودرو به هیچ وجه عملی نیست. در این صورت باید قبل از مراجعه به نیروی های متخصص برای بازکردن درب، روش بازکردن درب را از تعمیر کار سوال کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر: