پروژه آماده افتر افکت | پروژه آماده پریمیر + آموزش پریمیر

کدخبر: 2371096

پروژه آماده افتر افکت :افترافکت نرم‌افزار ایجاد جلوه‌های ویژه دیجیتال، موشن گرافیک و برنامه کاربردی ترکیب عناصر بصری مختلف است که توسط شرکت  adobe توسعه یافته در زمینه فیلم سازی و جلوه های ویژه حرف اول را میزند. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدیدآورده است. افتر افکت هماهنگی بالایی با فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

کاربرد نرم افزار افترافکت در زمینه ی ویرایش فیلم و محتواهای تصویری است یعنی هر کسی که میخواهد به طور حرفه ای در این عرصه فعالیت کند باید با این نرم افزار آشنایی کامل داشته باشد چون یکی از ابزارهای اصلی برای انجام این است.

پروژه آماده افتر افکت فایل های آماده ای هستند که توسط یک تیم حرفه ای ساخته شده است. در این دست فایل ها می توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، تیزر های حرفه ای موشن گرافیک بسازید.

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت مناسب افرادی است که به صورت مبتدی با این نرم افزار آشنایی دارند و قادر به اعمال تغییرات و ویرایش های مورد نظر خود روی پروژه هایشان نیستند هست و میتوانند از پروژه های آماده که به راحتی قابل درک هستند و ساختار منظمی دارند استفاده کنند، پروژه های آماده افتر افکت در سایت های مختلفی برای کاربران عرضه شده است. دیتابیس عظیمی از این پروژه ها را میتوانید با مراجعه و ثبت نام در سایت Adobish.com به دست آورید.

کاربردهای افترافکت

افترافکت کاربردهای بسیاری دارد که از مهمترین آنها میتوان به جلوه های ویژه،موشن گرافیک،کامپوزیت اشاره کرد :

جلوه های ویژه : به انجام کارهایی مانند ایجاد انفجار،تصادف و یا استفاده از بدلکاران در پریدن از ارتفاع و کارهایی از این قبیل که انجام آن در دنیای واقعی سخت است و جان بازیگران را به خطر می اندازد و یا هزینه های زیادی دربر دارد جلوه های ویژه میگویند،خودِ جلوه های ویژه هم به چند نوع دیگر مانند جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری و....تقسیم میشوند که آنها نیز نیازمند توضیحات جداگانه در مورد کاربرد و چگونگی نحوه کارایی هایشان است.

22

موشن گرافیک : به طرح های گرافیکی متحرک گفته میشود که در ایام گذشته این طرح ها به صورت پوستر و یا عکس های ثابتی بودند اما الان به حای آنها از این طرح های گرافیکی متحرک در زمینه ی تبلیغات و ساخت انواع انیمیشن و یا فیلم و تیتراژ استفاده میشود.

کامپوزیشن : یک بخش جدانشدنی از قسمت جلوه های ویژه است،از گذشته جلوه های ویژه از ترکیب چند لایه مختلف و وصل کردن آنها به هم درست می شد شما در بخش کامپوزیشن که تقریباً بخش پایانی کار است میتوان لایه های مختلف فیلم را کنار هم قرار داد و در اخر تغییراتی مانند اصطلاحات نوری و اصطلاحات رنگی را با هم روی لایه ها اعمال کرد و به نتیجه ی دلخواه رسید.

پروژه آماده افتر افکت وله و اینترو

قابلیت تغییر رنگ و تغییر متن در پروژه افتر افکت وله و اینترو شاخص ترین ویژگی آن محسوب می شود به طوری که از استایل و افکت های جذاب در این پروژه استفاده شده است. ساخت این ویدیو ها به صورت تریلر و افتتاحیه بوده و رندر آن به سرعت شکل می گیرد. به طور کلی برای این پروژه از جایگذاری های مشخصی برای تصویر و متن استفاده شده است به طوری که موزیک و متن سازگار باشند.

پروژه آماده پریمیر

پروژه آماده پریمیر : آدوب پریمیر یک نرم افزار پیشرفته جهت ویرایش ویدئو است که تمامی افراد چه حرفه ای ها و چه افراد مبتدی میتوانند با ان کار کنند،این نرم افزار را میتوانید به تنهایی و یا با سایر برنامه های ساخته شده توسط شرکت ادوب مانند افترافکت،فتوشاپ و غیره استفاده کنید.

پریمیر بر روی رایانه های ویندوز و یا  mac os قابل استفاده است،این برنامه جهت ویرایش فایل هایویدئویی،تبلیغ های تلوزیونی،ویدئوهای آنلاین و ... به کار میرود.

آدوب پریمیر اول تنها تحت عنوان پریمیر در سال ۱۹۹۱ برای سیستم عامل های mac طراحی شد اما در سال ۲۰۰۳ نسخه ی جدیدی از آن عرضه شد که قابلیت اجرا بر روی سیستم های ویندوز را نیز داشت.

33

آموزش پریمیر

گزینه های زیادی برای یادگیری پریمیر وجود دارد مثل آموزش در کلاس های خصوصی،حضوری و یا کلاس های آنلاین یا استفاده از فیلم ها و کتاب های آموزشی.

با استفاده از آموزش پریمیر تدوینگران به ابزار به خصوصی دست پیدا خواهند کرد که به وسیله ی آن قادر به ساخت پروژه های تبلیغاتی و یا ویرایش های حرفه ای برای فیلم ها خواهند بود. آموزش های کاربردی پریمیر در وبسایت ادوبیش  ( adobish.com/premiere-tutorial ) قرار گرفته شده تا به راحتی و به زبان ساده بتوانید پروژه های خود را بسازید.

پروژه پریمیر اینفوگرافیک

پروژه پریمیر اینفوگرافی چیست؟ پیش از پاسخ به این سوال می خواهیم شما را با مفهوم اینفوگرافی آشنا کنیم. در اینفوگرافی شما تمام اطلاعاتی رو که قرار است به مخاطب ارائه بدهید, به صورت دیداری و از طریق ارائه عکسی که حاوی یک متن در مورد مطالب مد نظرتان است, انجام می شود. تجربه نشان داده که ذهن انسان به تحریکات بصری بیشتر واکنش نشان می دهد. بنابراین امروزه بسیاری از اطلاع رسانی ها از طریق اینفوگرافی ها انجام می شوند. برای ساخت یک اینفوگرافی شما نیاز به دانش استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس و البته کمی ذوق و سلیقه دارید چرا که باید اطلاعات زیادی را به صورت خلاصه و مفید در قالب یک اینفوگرافی ارائه بدهید. حال نوبت به پاسخگویی به سوالی پروژه پریمیر ( adobish.com/cat/aftereffects ) اینفوگرافی چیست؟ رسیده است. یک اینفوگرافی را میتوان با نرم افزارهای مانند canva , picktochart  , Easel.ly , Vism , Venngage , BeFunky , Biteable , Genial.ly و نرم افزار پریمیر ساخت که در این بین نرم افزار پریمیر یکی از ساده ترین و البته پرکاربردترین ها در این بین است و پروژه پریمیر اینفوگرافی یک اینفوگرافی جذاب و جالب را برای شما ایجاد می کند.

پروژه پریمیر اینستاگرام

استفاده از این پروژه به ویژه برای افرادی که می خواهند محصولات و خدمات خود را با کیفیت مناسب ویدئو و یا عکس در اینستاگرام قرار دهند پروژه پریمیر اینستاگرام بهترین گزینه می باشد. همچنین کسانی که علاقه به ادیت و ساخت قالب های ویدئویی و عکس دارند می توانند در این حوزه فعالیت و حتی کسب درآمد بکنند. امروزه اینستاگرام تبدیل به دریایی بیکران برای تبلیغ، تفریح، و جلوگیری از روزمره گی و همچنین کسب درآمد آسان شده است. این اپلیکیشن یک محیط بی انتها و رایگان برای تبلیغات کسب و کار و محصولات در اختیار شما قرار داده و این پروژه رایگان اینستاگرام پریمیر شما را در این راه کمک خواهد کرد و کلاس کاری و کیفیت این فعالیت های شما را بالاتر می برد.

پروژه پریمیر عروسی

پروژه پریمیر عروسی دارای طراحی های بسیار زیبا و رمانتیک است که شامل چندین محل برای جایگذاری متن و عکس و… می باشد. برای استفاده از این پروژه  باید متن مورد نظر خود را انتخاب و در هر جایی که می پسندید قرار دهید همچنین عکس ها و تصاویر خود را در محل مورد نظر قرار دهید. پروژه رایگان پریمیر عروسی با رزولوشن بالا در اختیار شماست تا از آن برای نمایش مناسبت های عاشقانه، مرور خاطرات شب عروسی خود و یا عکس های خانوادگی خود استفاده کنید. استفاده از پروژه آماده این امکان را فراهم می تا بتوانید تنها با چند کلیک ویدیو، متن و تصاویر خود را در قالب های موجود جایگزین کنید. یک پروژه آماده پریمیر عروسی شامل مجموعه ای از عناوین عروسی است که با ظرافت و طراحی های خاص آماده و تدوین شده اند. برای استفاده و تغییر رنگ و دیگر جلوه ها بسیار آسان و کاربردی می باشند. برای نمایش سالگرد ها، لحظه های حساس، خاطرات به روشی عالی و جذاب با رنگ های زیبا می توانید از پروژه های آماده استفاده کنید.

ارسال نظر: