سه کلیک از کجا اومده!

کدخبر: 2372076

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

نسیم آنلاین:

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

33

سه کلیک تا کیش

حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید...

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

کیش چگونه شهری است؟

جزیره کیش با مساحتی در حدود 91.5 کیلومتر مربع همچون مرواریدی در دل خلیج فارس می‌درخشد. این جزیره‌ی زیبا سالهاست که به یکی از مقاصد پرطرفدار در ایران تبدیل شده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی جزیره کیش، تابستان‌های جزیره داغ و طولانی و زمستان‌هایش ملایم و کوتاه هستند. به نظر می‌رسد بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش بین ماه‌های آخر پائیز تا  اواخر اردیبهشت ماه باشد.

ستاد دائمی جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش، معمولاً برای ترتیب دادن محیطی شاد و مفرح برای گردشگران، برنامه‌هایی مانند جشنواره‌های نوروزی، جشنواره‌های تابستانی، جُنگ‌های شادی و کنسرت‌های خوانندگان گوناگون را برگزار می‌کند اما در ایام فاطمیه، ماه محرم و رو‌زهای شهادت در کل جزیره موسیقی زنده اجرا نمی‌شود. اگر برای شرکت در کنسرت‌ها و شنیدن موسیقی زنده، می‌خواهید به کیش سفر کنید، باید این مسئله را در نظر داشته باشید.

برخی از نقاط دیدنی کیش

درست است که بسیاری از گردشگران برای تفریح و البته خرید کردن به جزیره کیش می‌روند، اما در کنار جاذبه‌های طبیعی مانند پارک‌های ساحلی، ساحل مرجانی، باغ پرندگان کیش و دلفیناریوم می‌توان به جاذبه‌های تاریخی جزیره مانند شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی به گل نشسته یونانی و...نیز اشاره نمود. در سال‌های اخیر گردشگران بسیاری برای بازدید از این جاذبه‌های تاریخی به جزیره کیش می‌روند.

فرودگاه کیش

فرودگاه کیش با مساحتی حدود 13 هزار متر مربع، در مرکز جزیره، چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد ایران می‌باشد. این فرودگاه روزانه پذیرای هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است که به دلایل مختلف به این جزیره سفر می‌کنند.

این فرودگاه دو بانده، امکاناتی مانند وای فای رایگان، رستوران، خدمات بانکی و صرافی، اورژانس و پزشکی و ترانسفر VIP ( حمل و نقل با لیموزین) در اختیار گردشگران قرار می دهد.

22

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش و قرار گرفتن آن در منطقه گرم و خشک، بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش، ماه‌های خنک‌تر ماه می‌باشد. آب و هوای جزیره کیش از اوایل دی تا اواخر اردیبهشت، بسیار ملایم و مفرح است، برعکس از اواخر خرداد تا اواخر آبان بسیار گرم و مرطوب می‌باشد. پس اگر تصمیم گرفتید طی ماه‌های گرم سال به این جزیره سفر کنید باید توصیه‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنید.

برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر درصد رطوبت و درجه دمای هوای کیش را در روزهای سفرتان بررسی کنید.

به نظر می‌رسد با توجه به این که زمان تحویل اتاق‌های هتل در جزیره کیش ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ساعت 12 می‌باشند، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش در شبانه روز، زمانی باشد که شما مجبور نباشید هزینه نیم روز اتاق را پرداخت کنید.

بلیط ارزان هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش نیز مانند هر مقصد دیگری ، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی، نوع بلیط، زمان پرواز و ... قرار می‌گیرد. به همین دلیل در رو‌زهای مختلف سال، حتی ساعات مختلف یک روز شاهد نوساناتی در قیمت بلیط هواپیما کیش هستیم.

البته همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که الزاماً ارزان‌ترین بلیط، مناسب‎ترین بلیط برای شما نیست. بهتر است شرایط خود را به دقت در نظر بگیرید و با توجه به آن‌ها ارزان‌ترین بلیط ممکن را خریداری نمائید. 

در ادامه برخی از عوامل مؤثر بر قیمت خرید بلیط هواپیما کیش را بررسی می کنیم.

زمان پرواز: به طور کلی می‌توان زمان پرواز را به دو دسته‌‌ی های سیزن ( شلوغ ترین ایام ) و لو سیزن ( کم تردد‌‌ترین ایام سال) تقسیم کرد. با توجه به آب و هوای جزیره کیش، می‌توان گفت پیک سفرهای جزیره از اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه به خصوص ایام تعطیلات نوروزی هستند. به دلیل آب و هوای خوب جزیره در این ماه‌ها گردشگران بسیاری در این زمان به کیش سفر می‌کنند که همین امر سبب افزایش قیمت بلیط هواپیما کیش می‌شود. بر عکس طی ماه‌های گرم سال تعداد مسافران کیش به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد و در این ایام می‌تواند با قیمت پائین‌تری بلیط هواپیما کیش را خریداری نمائید.

کلاس پروازی: صندلی‌های یک هواپیما به طور معمول به سه دسته فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم می‌شوند. صندلی‌های فرست کلاس فضا و خدمات بیشتری را در اختیار مسافران می‌گذارند و البته قیمت بالاتری دارند. صندلی‌های بیزینس کلاس فضا و خدمات کمتری دارند اما باز هم راحت هستند و قیمت آن‌ها از صندلی‌های فرست کلاس پائین تر است. در نهایت صندلی‌های کلاس اکونومی قرار دارند که بیشترین تعداد صندلی‌های هواپیما را تشکیل می دهند. این صندلی‌ها فضای کمتری داشته و شامل هیچ خدمات خاصی نمی‌شوند و ارزان‌ترین کلاس پروازی محسوب می‌شوند. هنگام انتخاب کلاس پروازی بهتر است مدت زمان پرواز و شرایط دیگر خود را در نظر بگیرید و بعد برای خرید بلیط اقدام کنید.

شرکت هواپیمایی: در حال حاضر در ایران شرکت‌های هواپیمایی گوناگونی فعالیت می‌کنند. با این که امکانات برخی از این شرکت‌های هواپیمایی با هم برابر است اما قیمت بلیط آن‌ها با هم فرق می‌کند. هر چه یک شرکت هواپیمایی بزرگ‌تر و مشهور‌تر باشد قیمت بلیط‌های هواپیما کیش آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. در هنگام خرید بلیط هواپیما کیش این نکته را در نظر داشته باشید و قیمت بلیط را در شرکت‌های هواپیمایی مختلف بررسی کنید، تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش را خریداری نمائید.

نوع بلیط هواپیما: بلیط‌های هواپیما به سه صورت در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. 1- بلیط‌های سیستمی: این دسته از بلیط‌های هواپیما توسط خود شرکت هواپیمایی عرضه می‌شوند. حسن این بلیط‌ها در این است که معمولاً قیمت ثابتی دارند، از چند ماه پیش از سفر می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، قابلیت تغییر نام و تغییر تاریخ دارند و در نهایت در صورت کنسل شدن سفر می‌توانید آن‌ها را کنسل کنید. 2- بلیط‌های چارتر: گاهی یک آژانس مسافرتی تمام یا تعدادی از صندلی‌های یک هواپیما را اجاره کرده و اقدام به فروش بلیط آن‌ها می‌کند. به چنین بلیط‌هایی چارتر گفته می‌شود. بلیط‌های چارتر نوسان قیمت بالایی دارند. درست است که اغلب قیمت آن‌ها از بلیط‌های سیستمی پائین‌تر است اما همیشه این طور نیست. این بلیط‌ها قابلیت تغییر نام و تغییر تاریخ ندارند و به طور معمول نمی‌توانید آن‌ها را کنسل کنید. 3- بلیط‌های لحظه آخری: این بلیط‌ها که معمولاً از یک روز پیش از پرواز تا ساعاتی قبل از آن ارائه می‌شوند، قیمت پائین‌تری از دو نوع قبلی دارند و بیشتر برای کسانی مناسب هستند که در لحظه آخر تصمیم به سفر می‌گیرند.

11

در پایان این نکته را فراموش نکنید که یکی از عوامل مهم تأثیر گذار بر بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش هدف شما از سفر است. اگر می‌خواهید برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی جزیره به کیش سفر کنید ماه‌های زمستانی و خنک‌تر برایتان مناسب‌تر هستند اما اگر برای لذت بردن از تفریحات آبی و خرید به کیش می‌روید شاید بهتر باشد ماه‌های گرم‌تر سال را انتخاب نمائید.

 

 

 

 

ارسال نظر: