جاذبه های دیدنی در جزیره زیبای کیش

کدخبر: 2371511

حین اقامت در جزیره کیش هیچگاه بامسئله یافتن رستوران خوب و متنوع روبرو نخواهید بود ، زیرا در هر سمت را که بنگرید ، رستورانی خوب و با کیفیت را خواهید یافت .

نسیم آنلاین: حین اقامت در جزیره کیش هیچگاه بامسئله یافتن رستوران خوب و متنوع روبرو نخواهید بود ، زیرا در هر سمت را که بنگرید ، رستورانی خوب و با کیفیت را خواهید یافت . از انواع خوراک های اصیل ایرانی گرفته تا انواع فست فود ها و حتی خوراک بین المللی به آسانی در دسترس تان قرار میگیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از بهترین رستوران های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم . پس تا پایان همراه سفر باتو  باشید :

رستوران میر مهنا

این مجموعه زیبا در سفر های مناسب تور کیش یکی از قدیمی تر هاست که با طبخ انواع خوراک های لذیذ ایرانی و داشتن محیطی  گرم و دوست داشتنی به شهرت رسیده است . در رستوران میر مهنا انواع کباب ها و غذاهای دریایی به بهترین شکل طبخ و سرو می شود و شما را با ساعت ها موسیقی زنده سرگرم می کند . البته این رستوران نیز جزو رستوران های گرانقیمت جزیره است و از مشتریان بابت موسیقی زنده ورودی نیز دریافت می گردد . 

رستوران توتی فروتی

این رستوران زیبا و خوب از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای محیطی وسیع و پاکیزه است . این رستوران دارای تراسی رو به دریاست و میتوانید حین رف خوراک از چشم انداز زیبای دریا نیز بهره ببرید . رستوران توتی فروتی در در نزدیکی اسکله تفریحی جدید جزیره کیش قرار دارد و به آسان در دسترس خواهد بود .

کشتی یونانی

تماشای منظره کشتی یونانی سالهاست به یکی از کارهای مورد علاقه اغلب گردشگران تبدیل شده و غروب آفتاب از پس این کشتی نیمه شکسته به سوژه ای ناب تبدیل شده است . این کشتی نیمه شکسته حدود پنجاه سال است در جنوب غربی سواحل کیش در میان گل و لای به دام افتاده و صاحبان آن بعد از نا امید شدن از نجاتش بار آن را تخلیه و خود کشتی را برای همیشه در این نقطه رها نمودند .و این کشتی از سال ۱۹۹۶ میلادی در جنوب غربی ساحل این جزیره به یادگار ماند  . کشتی یونانی در نزدیکی روستای تاریخی باغو قرار دارد ، از این رو میتوانید با صرف زمان کوتاه از مناظر زیبای این روستا نیز دیدن کنید .

برای مشاهده تور کیش روی این لینک کلیک کنید.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

مجموعه دیدنی و بسیار جذاب باغ پرندگان از بخش های مختلفی تشکیل شده که گردشگران تنها با تهیه یک بلیط قادر به بازدید از همه آنها خواهند بود . و بازدید از آن به خصوص برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و آموزنده است . حین ورود به این مجموعه در ابتدا از باغ پرندگان دیدن می کنید ، در این بخش از نزدیک با پنجاه گونه پرنده که اغلب به مناطق استوایی و گرمسیری تعلق دارند ، آشنا می شود . و اطلاعات جامعی راجب نام پرنده ، نوع تغذیه ،  و شرایط زندگی آن بدست می آورید . برخی از انواع این پرندگان عبارتند از : طاووس‌ ، طوطی‌ ، پلیکان ‌ و ... .

بخش سرگرم کننده بعدی دلفیناریوم نام دارد که در آن ، شاهد اجراهای مفرح و تماشایی دلفینهای باهوش خواهید بود . و بخش بعدی بازدید از  آکواریوم آب‌شور است که در آن گونه های مختلف پستانداران نظیر شیر دریایی ، دلفین ، پنگوئن و …

نگهداری می گردد  . سپس می توانید به بازدید از بخش جذاب دلفیناریوم بروید و حرکات نمایشی این پستانداران باهوش را از نزدیک تماشا کنید . گشت و گذار در این مجموعه با اجرای مفرح و شاد کلاسیک‌ شو و بازدید از آکواریوم آب شور پستاداران دریایی به پایان می رسد .

کاخ بیلربی

این کاخ باشکوه و زیبا در قیمت های ارزان تور استانبول ، از دیگر بناهای ساخته شده به دست عثمانیان است که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شد . این قصر در ابتدا محل اقامت مهمان خارجی این امپراتوری بوده و به همین دلیل بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است . و بعد از مدتی برای اقامت تابستانی پادشاهان عثمانی در نظر گرفته شد . این کاخ دارای معماری و طراحی بسیار زیبایی است از این رو حین بازدید از آن با تمدن و فرهنگ این سرزمین بیشتر آشنا می شوید .

 همچنین تور استانبول را در این سایت مشاهده کنید.

مسجد کبود یا مسجد سلطان احمد

این مسجد باشکوه و زیبا یکی از نمادهای شهر استانبول است و از آن دسته بناهایی است که در دوران حکمرانی عثمانیان ساخته شده است . مسجد آبی (کبود) به دستور سلطان احمد عثمانی و برای رقابت با بنای ایا صوفیا ساخته شد . وی تمامی مراحل ساخت و تمام ریزه کاری ها را زیر نظر داشت و می خواست بنایی بسازد تا نمایانگر شکوه و عظمت امپراتوری خود باشد که موفغق نیز بود . در ساخت این مسجد از هزاران قطعه کاشی آبی رنگ استفاده شده و به همبن دلیل آن را مسجد آبی نیز می نامند .

 

ارسال نظر: