تارگت بتن؛ تولیدکننده کفپوش های پلیمری، پرسی و واش بتن

کدخبر: 2372693

تا چند دهه پیش وحدت شکلی در خصوص استفاده از کفپوش های حیاط، پارکینگ، پیاده روها و ... وجود داشت؛ اما در عصری به سر می بریم که تنوع بالایی از انواع کفپوش عرضه شده و تقاضای متفاوتی نیز از سوی بازار هدف شکل گرفته است. تارگت بتن، تولیدکننده کفپوش های  پلیمری، پرسی و واش بتن در این زمینه به طور کاملا تخصصی فعالیت داشته و گروه بزرگی از محصولات کفپوش در سبک های مختلف را تولید و عرضه می سازد. به این شکل مشتری با سبد کالایی متنوعی از کفپوش های مختلف مناسب برای محیط های گوناگون روبرو بوده و می تواند بهترین انتخاب به لحاظ ساختار، ابعاد، رنگ و طرح را متناسب با محوطه مورد نظر خود داشته باشد.

با ما همراه باشید تا گروه محصولات تارگت بتن را بهتر بشناسیم.

کفپوش های تارگت بتن

کفپوش های پلیمری

یکی از بزرگترین گروه محصولات تارگت بتن، تولیدکننده کفپوش های مختلف، کفپوش های پلیمری هستند. این کفپوش ها از سنگ مصنوعی ساخته شده و تراکم بالایی از شن و ماسه و سیمان، همراه با رزین مصنوعی را دارند. چیزی که باعث شده کفپوش های پلیمری از محبوبیت زیادی در میان انواع کفپوش ها برخوردار شوند، تنوع رنگ و طرح این محصولات است که آن ها را برای استفاده در محوطه های مختلف، مناسب می سازد. تارگت بتن گروه کفپوش های پلیمری را در ابعاد 60 * 30، 40 * 40، 60 * 40، 45 * 45 و 30 * 30 عرضه کرده است. از این کفپوش های پلیمری می توان در محوطه های مختلف و تحت شرایط جغرافیایی متفاوت استفاده کرد. به کار بردن آن ها در حیاط یا پیاده روها و سایر محوطه های پررفت و آمد، کاملا ایده آل خواهد بود و هیچ مشکلی به لحاظ فرسایش یا قرار گرفتن در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به وجود نمی آید.

تبلیغات

کفپوش های پرسی

اما کفپوش های پرسی نیز گروه بزرگ دیگری از محصولات تارگت بتن را به خود اختصاص می دهند. اگر به دنبال مقاومت ترین و محکم ترین کفپوش های موجود در بازار هستید، کفپوش پرسی تارگت بتن را با سطح مقاومت بالا و ضخامت 6 سانتی متری دو لایه توصیه می کنیم. این کفپوش ها از لایه زیرین، لایه بتنی و لایه رویی سیلیس تشکیل شده اند و این باعث شده تا سطح مقاومت بسیار بالایی از خود در برابر شرایط جغرافیایی مختلف و فشار نشان دهند. همین طور سطح مقاومت سایشی این کفپوش های پرسی نیز بسیار بالا بوده و می توان از آن ها در محوطه های پررفت و آمد شهری نیز استفاده کرد.

شما می توانید کفپوش های پرسی تارگت بتن را در طرح و رنگ های مختلف انتخاب و از فروشگاه اینترنتی آن به آدرس  targetbeton.com، خریداری کنید.

مزایای خرید کفپوش از تارگت بتن

با توجه به بازار گسترده ی کفپوش های مختلف محوطه های شهری، مسکونی، صنعتی و ...؛ امکان خرید از منابع مختلف تولیدکننده و تامین کننده وجود دارد؛ اما چرا باید کفپوش مورد نظر خود را از تارگت بتن بخریم؟ با خرید کفپوش های مختلف از تارگت بتن، ضمن برخورداری از کیفیت بالای محصولات، با خرید از تولیدکننده مستقیم، قیمت به مراتب مناسب تری را تجربه خواهید کرد. این به ویژه در شرایطی که تعداد زیادی کفپوش برای محوطه مورد نیاز خود خریداری می کنید، فوق العاده تاثیرگذار خواهد بود.

تبیلغات 2

همین طور تنوع طرح و رنگ فاکتوری است که باعث می شود بتوان ترکیب به مراتب موثرتری از کف پوش ها را در محوطه های مختلف اعمال کرد. به طور مثال برای کفپوش کردن پارکینگ، استفاده از دو ترکیب رنگ، می تواند در مرز بندی واحدهای مختلف پارک خودرو، فوق العاده موثر و کارآمد باشد. به این شکل با خرید یک نوع کفپوش در دو رنگ مختلف و حتی در دو ابعاد متفاوت، برای مرزبندی و محوطه سازی در پارکینگ یا فضاهای دیگر، بسیار مناسب خواهد بود.

از این ها گذشته طراحی و تولید کفپوش در تارگت بتن، کاملا منطبق با دانش و تخصص روز دنیا بوده و کلیه طراحی ها و فرمولاسیون تولید، استانداردسازی شده اند. تارگت بتن از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات در تولید محصولات خود استفاده کرده و تامین رضایت مشتری، اصلی ترین رسالت این تیم تخصصی به حساب می آید.

کلام آخر

انتخاب کفپوش مناسب برای محوطه های گوناگون، تکمیل کننده دوام و زیبایی محوطه بوده و می تواند سطح کاربری و کارایی آن را به مراتب بهینه سازی کند. شما می توانید پیش از خرید کفپوش مورد نظر خود از مشاوره پشتیبانی تارگت بتن، بهره مند شده و انتخاب تخصصی تری داشته باشید.

 

ارسال نظر: