کفی مناسب کفش چه ویژگی‌هایی دارد

کدخبر: 2373186

پا جایگاه قلب دوم را برای ما انسانها دارد و در همین راستا سلامت پا و سلامت کفشی که می‌پوشیم و بویژه نوع و جنس کفی کفشی که استفاده می‌کنیم بسیار بسیار مهم است.

قطعا کفی کفشی که از گرانول بازیافتی درجه سه تولید شده باشد نمی‌تواند به خوبی عرق پا را جذب کند و در نتیجه بهداشت و سلامت ما را با بوی بدی که انتشار می‌دهد به خطر می‌اندازد.

قبل از اینکه ویژگی‌های کفی مناسب کفش را بشناسیم ابتدا باید با استانداردهای کفش سالم آشنا شویم تا بتوانیم گام بعدی را برداریم.

استانداردهای یک کفش سالم

  • اندازه کفش مناسب باشد؛

یعنی شست پا به راحتی حرکت داشته باشد و فاصله اندکی با کفش داشته باشد.

  • جنس کفش بهتر است چرمی باشد؛

علت این است که جنس چرم سازگاری بیشتری با پا دارد و از عرق کردن و رشد میکروبها و بوی بد جلوگیری می‌کند.

  • کفه کفش از جنس مرغوب باشد؛

جنس کفه کفش که از نوع مرغوبی باشد خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد و از فشار وارده به پا جلوگیری می‌کند اما اگر کفی کفش از گرانول پ پ درجه سه درست شده باشد به علت عدم کیفیت، باعث کمردرد و زانو درد می‌شود.

  • اندازه پاشنه کفش استاندارد باشد؛

اندازه پاشنه کفش برای پاههای معمولی بین دو تا چهار سانتیمتر است و بهتر است که پاشنه کفش پهن باشد.

  • امکان تغییر اندازه کفش را داشته باشیم.

 

گرانول بازیافتی پارس صنعت

مختصر و مفید ویژگی‌های یک کفش استاندارد را معرفی کردیم اما در مرحله بعد موضوعی که خیلی مهم است و متأسفانه عموما از آن غفلت می‌کنیم کفی کفش است.

بهترین کفش دنیا را هم که خریداری کنیم اما جنس کفی آن مرغوب نباشد و انعطاف پذیری خوبی نداشته باشد، طبیعی است که موقع راه رفتن خیلی زود خسته می‌شویم.

فروشندگان معتبر کفش به این موضوع اهمیت می‌دهند و انواع کفش‌های خود را از تولیدکننده‌هایی خرید می‌کنند که استفاده از مواد اولیه مرغوب را در اولویت قرار می‌دهند.

به عبارتی دیگر از تولیدکننده‌ای خرید نمی‌کنند که برای تولید کفی کفش از گرانول پ پ بی‌‌کیفیت استفاده می‌کند چرا که حفظ اعتبار و حفظ برند در بازار و در بین مشتریان از جایگاه ویژه‌ایی برخوردار است.

رمز موفقیت یک تولیدکننده کفش در کنار رعایت استانداردهای کفش مرغوب، توجه ویژه به جنس و کیفیت کفی کفش است و در واقع امتیاز ویژه‌ایی است که نمی‌خواهد در دنیای رقابت بازار آن را از دست بدهد.

مصرف کننده هم نیاز دارد برای اینکه دچار کمردرد و پا درد نشود کفشی بپوشد که کفی آن خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی داشته باشد تا موقع پیاده‌روی یا ورزش نه تنها فشار کمتری به کمر وارد کند بلکه احساس راحتی کند.

تولیدکنندگان معتبر و صاحب برند برای تولید کفی کفش و دمپایی از بهترین مواد pvc بازیافتی استفاده می‌کنند و به خود اجازه نمی‌دهند که گرانول بازیافتی درجه سه را در تولید به کار ببرند.

پا نسبت به سایر اعضای بدن از استخوان‌های بیشتری تشکیل شده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و ضرورت است که با توجه به نوع فعالیت ورزشی که انجام می‌دهیم، متناسب با همان ورزش کفشی مناسب انتخاب کنیم.

به عنوان نمونه نمی‌توان برای فوتبال، کوهنوردی، دوچرخه سواری، اسکی و دیگر ورزش‌ها از یک کفش استفاده کرد بلکه باید کفش مخصوص به همان ورزش را پوشید.

علاوه بر درد ستون فقرات، سردرد‌های مزمن و حتی چشم درد می‌تواند از عوارض کفش‌های نامناسبی باشد که برای خودمان به اشتباه انتخاب کردیم و استفاده می‌کنیم.

بنابراین کفشی را انتخاب کنیم که برند معتبری دارد و برای تولید کفی آن از گرانول بازیافتی و یا گرانول پ پ درجه سه استفاده نشده باشد که این خصوصیت را می‌توانید با مشاهده کفی کفش و کمی راه رفتن تشخیص دهید

 

گرانول بازیافتی پارس صنعت

کفی کفشی که از مرغوبترین مواد pvc بازیافتی تولید شده باشد از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار است و هنگام راه رفتن احساس سبکی می‌کنید و مانع فشار به کف پا می‌شود.

تولید انواع کفش‌های زنانه، مردانه، بچگانه، چکمه‌های نظامی، کفش‌های کار و غیره و اهمیت دادن به نوع و جنس کفی آنها نشان از جایگاه ویژه کفی کفش است.

قطعا تولیدکنندگانی در تولید کفش موفق بودند که در تولید کفی کفش، استانداردهای لازم را رعایت کردند و به سلامت و بهداشت  مشتری اهمیت دادند.

امروز مهمترین دغدغه یک تولیدکننده مشتری مدار، تهیه و خرید مواد اولیه‌ با کیفیت است و برای این موضوع زمان می‌گذارد تا بهترین گرانول بازیافتی را برای تولید کفی کفش‌های کارخانه خود خریداری کند.

پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت پارس صنعت است. شرکت پارس صنعت سالیان متمادی است که در تولید با کیفیت گرانول پ پ فعالیت می‌کند و می‌تواند نیاز شما را در اسرع وقت برآورده کند.

هدف، رضایت مشتری است.

ارسال نظر: