چمن مصنوعی، راهکاری برای افزایش قیمت ملک

کدخبر: 2373195

همان طور که می دانید هر چه زیبایی ظاهری یک ملک و همچنین امکانات آن بیشتر باشد، قیمت ملک نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند. ما در این مقاله راهکارهایی ارائه می دهیم تا با صرف هزینه بسیار کم، ملک خود را با قیمتی شگفت انگیز به فروش برسانید. استفاده از چمن مصنوعی می تواند در زیبایی ظاهری و ایجاد امکانات در یک ساختمان بسیار موثر باشد. در ادامه برخی از ایده های استفاده از چمن مصنوعی برای افزایش قیمت ملک را بررسی می کنیم.

استفاده از چمن مصنوعی برای فضای سبز حیاط

تبلیغات

اولین و مهمترین نکته در  فروش یک ملک، ظاهر مرتب و شکیل آن است. اگر ملک شما دارای حیاط و یا محوطه باز است، بهتر است ابتدا به زیباسازی و مرتب کردن آن بپردازید. اگر از فضای سبز استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از تاثیر آن غافل نشوید. بهترین پیشنهاد برای زیباسازی حیاط، استفاده از چمن مصنوعی تزئینی است. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی به همراه گلدان و قلوه سنگ، ظاهر حیاط خود را به کلی تغییر دهید. این محصول در همه شرایط آب و هوایی زیبا و سبز خواهد بود و از این رو با خرید چمن مصنوعی می توانید یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. چمن طبیعی در ماه های زمستانی گل آلود شده و یا به کلی از بین می روند، اما چمن مصنوعی اینگونه نیست. شما می توانید با صرف هزینه بسیار کم، قیمت ملک خود را به طور ملاحظه ای افزایش دهید.

ایجاد روف گاردن با استفاده از چمن مصنوعی

تبلیغات1

اگر پشت بام منزل شما، فضای کافی بری ایجاد یک روف گاردن کوچک را دارد، پیشنهاد می کنیم از اجرای این ایده غافل نشوید. برای ایجاد روف گاردن تنها یک بار هزینه می کنید، اما در مدت زمان طولانی، قیمت تک تک واحد های آپارتمان شما افزایش خواهد یافت. برای ایجاد روف گاردن، کافیست با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی به همراه گلدان های رنگی کوچک و چند میز و صندلی، محیطی فوق العاده برای استراحت، ایجاد کنید.

شما می توانید برای صرف هزینه کمتر، از چمن مصنوعی مابین سنگ و موزائیک استفاده کنید. این سبک از اجرای چمن مصنوعی، هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و هم جذابیت بسیاری دارد.

ایجاد دیوار سبز با استفاده از چمن مصنوعی

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش زیبایی ظاهری یک ساختمان، استفاده از دیوار سبز است. شما می توانید بخشی از دیوار پارکینگ و یا حیاط خود را با استفاده از چمن مصنوعی به دیوار سبز تبدیل کنید. این روش در مقایسه با سایر روش های دیزاین محوطه های خارجی خانه، مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر این، از آنجا که تردد روی چمن مصنوعی نیز انجام نمی شود، دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته و برای مدت زمان طولانی نیازی به ترمیم و یا صرف هزینه مجدد نخواهید داشت.

استفاده از چمن مصنوعی در لابی ساختمان

تبلیغات2

ایجاد یک سالن لابی کوچک با استفاده از یک دست مبلمان ساده و کفپوش چمن مصنوعی نیز می تواند در افزایش قیمت ملک موثر باشد.  برای اجرای این طرح کافیست تنها قسمتی از لابی را که در بخش زیرین مبلمان قرار می گیرد به چمن مصنوعی مفروش کنید. این کار هم به صرف هزینه کمتر کمک می کند و هم زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید با بکارگیری آکواریوم این تاثیر را دوچندان کنید.

استفاده از چمن مصنوعی برای ورودی ساختمان

تصور کنید هنگام ورود به محوطه حیاط، به جای دیدن دیوارهای بی روح و خسته کننده، ابتدا با چمنی سبز رنگ و زیبا مواجه شوید. شما می توانید پس از مفروش کردن بخش ورودی ساختمان به چمن مصنوعی، با استفاده از چراغ های خورشیدی در اطراف چمن ها، زیبایی حیاط خود را دو چندان کنید. اطمینان داشته باشید که این تصویر برای مدت ها در ذهن مشتری باقی خواهد ماند. ترکیب استفاده از فضای سبز مانند چمن مصنوعی و چراغ های روشنایی می تواند تاثیر هر دو را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

تبلیغات3

ویژگی های یک چمن مصنوعی باکیفیت

چمن های مصنوعی در انواع مختلف تزئینی و ورزشی تولید می شوند. چمن های مصنوعی تزئینی در مقایسه با انواع ورزشی ظرافت و زیبایی بیشتری دارند. بدیهی است که اگر مواد اولیه مورد نیاز در تولید این محصول با کیفیت باشند، نتیجه نهایی نیز با کیفیت خواهد بود. در مورد چمن مصنوعی نیز هر چه جنس نخ چمن مصنوعی باکیفیت تر باشد، چمن مرغوب تر است و بدون شک این موضوع بر قیمت چمن مصنوعی نیز تاثیرگذار است. شرکت خانه چمن در تولید برخی از چمن های مصنوعی خود، از نخ های وارداتی استفاده می نماید که در مقایسه با سایر نخ ها، کیفیت و دوام بیشتری خواهند داشت. سایر ویژگی هایی که یک چمن مصنوعی را از دیگر انواع متمایز می کند؛ شامل موارد زیر هستند:

 ارتفاع الیاف: هر چه الیاف چمن مصنوعی بلندتر باشد، زیبایی چمن بیشتر خواهد بود. البته اگر محوطه مورد نظر شما تحت تاثیر آلودگی هایی نظیر گردوخاک هست، بهتر است از چمن های مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه تر استفاده کنید؛ چرا که هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد نظافت ذرات ریز از مابین الیاف دشوار تر خواهد بود.

تبلیغات4

 تراکم بافت: چمن مصنوعی مانند فرش هر چه تراکم بیشتری داشته باشد، زیبایی و لطافت بیشتری دارد. بدون شک هر چه مواد اولیه بیشتری در تولید چمن مصنوعی استفاده شود، هزینه بیشتری نیز برای تولید آن صرف شده و قیمت چمن مصنوعی افزایش پیدا می کند.

پوشش پشت چمن: بکینگ یا پوشش پشت چمن مصنوعی، یکی از عواملی است که بر کیفیت و قیمت چمن مصنوعی تاثیرگذار است. هر چه بکینگ چمن مصنوعی مرغوب تر باشد، دوام و ماندگاری چمن مصنوعی بالاتر است. معمولاً از لاتکس SBR برای پوشش دهی پشت چمن مصنوعی استفاده می شود، گاهی لاتکس PU که به اصطلاح لاتکس پلی اورتانی گفته می شود، برای پوشش دهی استفاده می کنند.

دوام و ماندگاری چمن های مصنوعی به عوامل بسیاری بستگی دارد. بعد از کیفیت خوب چمن، میزان تردد روی آن یکی از مهمترین عواملی است که  بر طول عمر چمن مصنوعی اثرگذار است. به همین خاطر، پیش از انتخاب چمن مصنوعی، بهتر است ابتدا با کارشناسان شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی مانند شرکت خانه چمن مشورت نمائید.

خرید چمن مصنوعی

فرایند خرید چمن مصنوعی بسیار ساده است، کافیست با مراجعه به وبسایت خانه چمن و بازدید از محصولات تزئینی و ورزشی، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با تماس با کارشناسان مجموعه خانه چمن و استفاده از خدمات مشاوره رایگان، انتخاب خود را نهایی کنید. چمن های مصنوعی شرکت خانه چمن، دارای گواهینامه های معتبر بین المللی می باشند و شما می توانید با اطمینان خاطر از خریدی مطمئن لدت ببرید. علاوه بر این، تمامی چمن های مصنوعی تولیدی شرکت خانه چمن در مقابل انواع آسیب ها شامل پوسیدگی نخ، رنگ پریدگی و مشکلات ناشی از نصب نادرست چمن مصنوعی، گارانتی می باشند.

ارسال نظر: