4 پیشنهاد فوق جذاب برای چاپ تراکت

کدخبر: 2373892

4 پیشنهاد فوق جذاب برای چاپ تراکت

آنچه در مقاله زیر به شما آموزش داده خواهد شد

چاپ تراکت ، عامل افزایش فروش

معرفی 4 مدل چاپ تراکت فوق جذاب و تاثیرگذار

چگونه یک تراکت تاثیر گذار ایجاد کنیم

چاپ تراکت ، وسیله ای برای افزایش فروش

امروزه روش های تبلیغاتی بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد ، اما  وقتی چاپ تراکت به عنوان یک برگه تبلیغاتی در سایز های مختلف ، در دستان مخاطب قرار می گیرد ، در صورتی که اصول چاپی آن رعایت شود می تواند تاثیر شگفت انگیزی را در مخاطب ایجاد کند و منجر به افزایش فروش در کسب و کار شما شود .

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم چه تراکتی و با چه خصوصیاتی سفارش دهید تا بتوانید بالاترین بازدهی را برای تبلیغات خود داشته باشید .

هر چه جذاب تر ، تاثیر گذار تر

تجربه ثابت کرده است هر چه بتوانید خلاقیت بیشتری در یک تراکت ایجاد کنید می توانید توجه مخاطب به آن تبلیغ را بیشتر از حد معمول کنید . در همین راستا 4 تراکت بسیار جذاب در بازار را پیش روی شما معرفی خواهیم کرد .

تراکت بروشوری ، تراکت با خط تا و 6 وجه متمایز

چاپ این تراکت عموما در سایز A4 انجام می شود و دو خط تا در بین صفحه در این کاغذ ایجاد می شود و سبب می شود تا یک تراکت با 6 وجه متمایز داشته باشید . اصطلاحا در علم چاپ به این تراکت نیز بروشور هم گفته می شود ، شما می توانید چاپ بروشور را در مدل های 2 لت و 3 لت در جنس های گلاسه و تحریر سفارش دهید که ناگفته نماد که چاپ بر روی کاغذ گلاسه ،  از جذابیت بالاتری برخوردار است .

تراکت قالبدار ، جدیدترین تراکت بازار  

در این نوع از تراکت شما می توانید هر برش دلخواهی که مد نظرتان است را برای کاغذ برش دهید و یک تراکت با قالب خاص در دستان خود داشته باشید ، این امر سبب می شود تا بتوانید توجه مخاطب را دوچندان به خود جذب کنید .

به طور مثال اگر صاحب یک فست فود هستید می توانید با استفاده تراکت قالبدار با برش نیم دایره مانند همبرگر ، مخاطبان خود را سورپرایز کنید .

تراکت پالتویی ، جمع و جور و تاثیر گذار  

در این تراکت شما با 4 وجه متمایز روبرو هستید . تراکت پالتویی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یک تراکت جمع و جور و در عین حال جذاب را به مخاطب ارائه کنید .

سایز این تراکت در ابعاد تک لت و دو لت انجام خواهد شد

تراکت آویز ، محصولی چشم نواز   

این تراکت به فرم عصابی است ودر بعضی از محصولات خود می تواند یک اتیکت و کارت ویزیت را در درون خود داشته باشد . در واقع شما می توانید به چاپ یک تراکت آویز 3 محصول ، اتیکت ، تراکت و کارت ویزیت را داشته باشید .

ارائه چنین محصولی به مخاطب می تواند تاثیر دوچندانی را در جذب آن داشته باشد .

چگونه یک تراکت تاثیر گذار برای مخاطب ایجاد کنیم ؟؟؟

چاپ تراکت می تواند به راحتی هر چه تمام تر انجام شود  ، اما توجه داشته باشید که اگر اصول آن رعایت شود می تواند تاثیر آن را چندین برابر کند .در همین راستا شما می بایست 4 عامل را در چاپ تراکت توجه نمائید

متن تراکت : حتما برای تراکت خود یک متن قوی تهیه کنید ، از کلماتی همچون مشاوره رایگان ، ضمانت ، تخفیف ویژه ، جشنواره تخفیف و .... استفاده کنید تا مخاطب  شما را ترغیب به پیگیری شود.

طراجی تراکت : طراحی تراکت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا یک طرح جذاب برای شما تهیه کند ، داشتن یک طرح جذاب برای تراکت یک امر ضرروی در موفقیت تبلیغات است .

محل پخش تراکت : بر روی پخش تراکت خود نظارت بالایی داشته باشید و مطمئن شوید که تراکت به دست مصرف کننده می رسد ، در بعضی از مشاغل پخش تراکت در شرکت ها بسیار تاثیر گذار است و در بعضی از کسب و کار ها پخش در یک محل مسکونی می تواند راهگشا باشد .

تداوم در تبلیغات : بعضی از مشتریان با پخش یکبار تراکت نتیجه نمی گیرند و این روش تبلیغاتی موثر را کنار می گذارند ، درحالیکه این امکان وجود دارد که مشتریانی را در پارت های دوم و سوم نوبت پخش بدست بیاورید که همه هزینه تبلیغات شما در طول یکسال را حتی پوشش دهند . در نتیجه شما می بایست حداقل به صورت روزانه و به مدت یک ماه پخش تراکت داشته باشید و در پایان ماه برآیند هزینه و مشتری خود را بررسی کرده و تبلیغات خود را در ماه دوم با توان بیشتر جلو ببرید .

کمترین قیمت چاپ تراکت در ایران کجاست ؟

در آخر به شما مجموعه چاپ تیم گرافیک را معرفی کنیم که می توانید در این مجموعه سفارشات چاپی خود را اعم از چاپ تراکت با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران در سایت چاپی این مجموعه به آدرس   www.teamgraphic.ir  سفارش آنلاین دهید .

مزیت بزرگ این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا و کادر حرفه ای ، ارائه ضمانت قیمت برای محصولات چاپی است .

در این مجموعه از 3 روش امکان سفارش مهیا است :

سرچ کلمه (چاپ تیم گرافیک) در گوگل و ورود به سایت این مجموعه و ثبت سفارش به صورت آنلاین

تماس با شماره های دفتر : 02144044881-02144055992-02144044827

و در آخر حضور در محل دفتر تیم گرافیک به آدرس موجود در سایت این مجموعه واقع در تهران

 

 

ارسال نظر: