مشاوره املاک اندیشه مرجعی برای خرید آپارتمان در شهرک اندیشه

کدخبر: 2373908

این روزها خرید آپارتمان و صاحبخانه شدن یکی از دغدغه‌های مهم افراد مخصوصا در شهرهای بزرگ و پر جمعیت است چون طبیعتا زندگی شهر نشینی مشکلات خاص خود را دارد. تصور کنید اگر در یک محله در شهری به صورت مستاجری زندگی می‌کنید و شرایط دلچسب شما نیست، با تکیه بر این فکر که تنها چند ماه در آن خانه ساکن هستید و به امید این که می‌توانید در محله‌ای دیگر به شرایط نرمال برسید، اوضاع را تحمل می‌کنید؛ اما وقتی آپارتمانی را برای سکونت خرید می‌کنید، ناچارید برای همیشه شرایط حاکم را تحمل کنید. اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارید، بهتر است از مشاوره املاک اندیشه بهرمند شوید. قطعا مشاوره املاک اندیشه نقش بسیار موثری در کیفیت انتخاب شما در خرید آپارتمان خواهد داشت.

نکات مهم قبل از خرید آپارتمان در اندیشه

برای این که تاثیر مشاوره املاک اندیشه در خرید آپارتمان را بهتر درک کنید باید با نکات مهم قبل از خرید آپارتمان در این شهرک آشنا شوید. همان طور که گفتیم خرید آپارتمان سختی‌ها و معضلات خاص خود را دارد. خانه هر کس مامن آرامش و امنیت او است. اگر در خانه ای که  زندگی می‌کنید آرامش و آسایش نداشته باشید، کیفیت زندگی روزمره شما به شدت افت پیدا می‌کند و این مسئله بر روحیه و اعتماد به نفس شما تاثیر مخربی می‌گذارد. بر این اساس قبل از خرید آپارتمان در اندیشه باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید.‌ قبل از شرح این نکات باید به شما تبریک بگوییم چون جای ایده آلی را برای خرید آپارتمان انتخاب کرده اید. اندیشه شهرکی در پایتخت کشور است. این شهرک با هدف توازن و تعادل جمعیت در نقاط مختلف تهران احداث شده و اکثر ساختمان‌های آن نوساز هستند. گذشته از این هدف امروزه بر روی تجاری سازی این شهرک کار می‌شود.

  • شهرک اندیشه از شش فاز تشکیل شده است. قبل از خرید آپارتمان بهتر است از خدمات مشاوره املاک اندیشه استفاده کنید تا بتوانید بهترین محله را برای سکونت پیدا کنید. انتخاب محله در اندیشه نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی شما خواهد شد. بر این اساس باید محله‌ای را که انتخاب می‌کنید، از لحاظ دارا بودن و نزدیک بودن مراکز تجاری، مراکز درمانی، بانک‌ها و سایر مراکز خدماتی مورد بررسی قرار دهید.
  • ساختمانی را که انتخاب می‌کنید باید به خیابان اصلی دسترسی راحتی داشته باشد تا در هر روز مجبور نشوید ساعت‌ها پشت ترافیک بمانید چون معمولا خیابان‌های یک طرفه و فرعی شلوغ هستند و وقت زیادی از شما گرفته می‌شود.‌ علاوه بر آن باید دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز بررسی کنید تا اگر قصد خروج از منزل بدون وسیله نقلیه شخصی را دارید، بتوانید در حداقل زمان ممکن با حفظ امنیت خود را به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی برسانید.
  • بعد از بررسی محله به آپارتمان می‌رسیم که نقطه حساس ماجرا است. آپارتمان باید از امکانات اولیه بهره مند باشد. به عنوان مثال آپارتمان مورد نظر باید مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی باشد. محوطه داخلی مجتمع باید تمیز و زیبا باشد. در بررسی این مورد می‌توان به صورت نسبی همسایه‌ها و ساکنین مجتمع را نیز شناخت.
  • حتما به نورگیر بودن آپارتمان دقت کنید. شاید این مسئله در ابتدا چندان اهمیت نداشته باشد اما به مرور بر روحیه، انگیزه و اعتماد به نفس شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. تیم مشاوره املاک اندیشه حتما این نکات را یادآور می‌شوند.
  • جدا بودن انشعابات اب، برق و گاز از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب آپارتمان در خرید آن است. تا جایی که امکان دارد آپارتمانی را برای  خرید شهرک اندیشه انتخاب کنید که آب، برق و گاز  آن شخصی باشد چون در غیر این صورت با همسایه‌ها دچار مشکل خواهید شد.

نکته: تاثیر مشاوره املاک اندیشه زمانی آشکار می‌شود که شما با بهرمندی از خدمات مشاوره می‌توانید بدون دغدغه به انتخاب ایده آلی برای خرید آپارتمان برسید.

مزایای خرید آپارتمان در اندیشه

همان طور که گفتیم این شهرک نوساز است و تنها چند کیلومتر با پایتخت فاصله دارد. علاوه بر آن این شهرک فول امکانات است و شما می‌توانید از تمام امکانات رفاهی آن بهرمند شوید. جالب اینجا است که هیچ محدودیتی در انتخاب آپارتمان در اندیشه برای خرید وجود ندارد. در واقع شما می‌توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، آپارتمانی با متراژ مناسب در اندیشه بخرید. حتی اگر قصد سکونت در این شهرک را ندارید، می‌توانید با خرید آپارتمان در اندیشه به یک سرمایه گذاری سودده فکر کنید. خرید آپارتمان در این شهرک به شما کمک می‌کند که پول پس اندازتان در جریان کاهش ارزش پول ملی کشور کم ارزش نشود. نه تنها تورم و گرانی از ارزش آپارتمان خریداری شده کم نمی‌کند بلکه باعث افزایش ارزش آن خواهد شد. با مشاوره املاک اندیشه می‌توانید با هر نیتی که دارید بهترین آپارتمان را تهیه کنید.

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

همان طور که گفتیم اندیشه از شش فاز تشکیل شده است. شهرک صدف فاز ۳ اندیشه می‌باشد. این شهرک لوکس ترین محله اندیشه می‌باشد. تمام بافت‌های این شهرک نوساز و لاکچری هستند. گذشته از آن شهرک صدف از امکانات رفاهی فوق العاده‌ای برخوردار است. شما می‌توانید لوکس‌ترین  پاساژهای تجاری، رستوران، سینما و غیره را در این محله مشاهده کنید. بافت شهری و تجاری این شهرک بر اساس پروتکل‌های معماری ساخته شده است و با وجود نوساز بودن ساختمان‌ها، واحدهای آپارتمانی از قیمت مناسبی برخوردارند. نمای لوکس این شهرک  آن را به نگین اندیشه مشهور ساخته است. بنابراین اگر به دنبال خرید آپارتمان و یک زندگی لاکچری و ایده آل هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه فکر کنید.

بهترین تیم مشاوره املاک اندیشه

اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارید، می‌توانید به آدرس اینترنتی مسکن کیان مراجعه کنید. مسکن کیان خرید و فروش املاک در اندیشه از تیم مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده و در این زمینه سابقه مدیریت فعال دارد. علاوه بر آن مسکن کیان با اکثر سازنندگان پروژه‌های ساختمانی در اندیشه آشنایی کامل دارد. بنابراین با کمک این تیم مشاوره املاک اندیشه بهترین آپارتمان را متناسب با شرایط خود خریداری کنید. برای مشاهده انواع آپارتمان در اندیشه از طریق لینک زیر وارد سایت مسکن کیان شوید.

https://maskankian.com/

 

ارسال نظر: