اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز هوشمندانه چیست؟

کدخبر: 2374628

به نقل از فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز، اسباب بازی برای پسربچه ها ابزاری است که علاوه بر بازی و سرگرمی با آن توانایی و مهارت های جدیدی را یاد می گیرند. پسران از بازی با اسباب بازی چالشی و فکری (ربات اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، لگو و بازی های فکری) نیازشان به هیجان و حل مساله را برطرف می کنند و از این کار لذت می برند.

در دنیای امروزی، سرعت تغییرات و رشد تکنولوژی بسیار زیاد است و جذابیت های بازی های رایانه ای و تلفن همراه آنقدر زیاد شده است که کودکان تمایل بیشتری به سمت این مدل بازی های دارند. به همین دلیل باید یک انقلاب ویژه در تولید اسباب بازی ها صورت گیرد و از این حالت ساده خود خارج شده و یک هیجان به بچه ها بدهند.

در این میان هستند فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی که تمام هدف شان ارائه اسباب بازی های پسرانه و دخترانه جذاب، جدید و هیجانی است به برخی از این سایت ها می توان اشاره نمود: دیجیکالا، ماتیلوس، کیدبی تویز و هپیلی.

خرید اسباب بازی پسرانه همیشه با یک چالش بزرگ برای والدین همراه بوده است. به این دلیل که در سن کودکی پسربچه ها علایق، احساسات شان دائما در حال تغییر است و مهارت ها و توانایی هایشان نیز به همان میزان در حال رشد است. همین امر سبب گشته تا خرید یک هدیه خوب برای پسران بسیار دشوار شود و نیاز به صرف زمان و اطلاعات کافی درباره ویژگی های اسباب بازی ها پیدا کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که در انتخاب و خرید اسباب بازی پسرانه جدید سریع تر و بهتر اقدام نمایید.

انواع اسباب بازی آموزشی پسرانه کیدبی تویز

انواع اسباب بازی که در یادگیری دروس علوم، ریاضی و فیزیک به کودکان کمک کنند، اسباب بازی علمی گفته می شود و در مدارس و مهد کودک ها استفاده از آنها و تدریس بوسیله آنها تبدیل به یک متد آموزشی جدید شده است و مربیان و والدین از آن استقبال کرده اند. بازی علاوه بر اینکه تمام حواس پسربچه فعال و پرانرژی را معطوف خودش می کند در کنار آن با درگیر کردن ذهن و قوه تحلیل او را به چالش می کشاند و بهتر و سریعتر می تواند مطالب را یاد بگیرد. این مدل اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز در هر سنی مناسب است و مورد استقبال کودکان و والدین شان قرار گرفته است.

انواع تفنگ اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز

تفنگ اسباب بازی در همه زمان ها وسیله بازی موردعلاقه پسران است. هر پسربچه ای مطمئنا در کمد وسایل بازی اش یک اسباب بازی تفنگ دارد. هیجان و احساس قدرتی که از بازی با این اسباب بازی پسرانه ایجاد می شود برای کودکان بسیار لذت بخش بوده و به هیچ وجه دوست دارند که این لذت را از دست بدهند. همانطور که نام عروسک در کنار دختربچه ها قرار دارد نام تفنگ اسباب بازی نیز با پسران گره خورده است. در هنگام خرید هدیه برای پسربچه ها اولین گزینه، خرید اسباب بازی تفنگ کیدبی تویز است. برای مشاهده لیست جدیدترین و خفن ترین مدل های تفنگ اسباب بازی به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://kidbeetoys.com/product-category/gun/rifle/

انواع اسباب بازی ساختنی پسرانه کیدبی تویز

اسباب بازی های ساختنی با نام دیگر لگو هم برای دختران و هم برای پسران جذابیت خودش را دارد. بچه ها ساعت های زیادی صرف ساختن و کنار هم قرار دادن آجرهای رنگی لگو کرده و در نهایت محصولی متفاوت را خلق می کنند و از این کار غرق در لذت می شوند. انواع پازل، حل معما و لگو را می توان جزء اسباب بازی ساختنی در نظر گرفت. مهمترین تاثیری که بازی های ساختنی دارند درگیر شدن مغز کودکان است، خلاقیت آن ها تقویت می کند و مهارت حل مساله و طبق نقشه کاری را انجام دادند را به کودکان آموزش می دهد.

تفنگ اسباب بازی

انواع ربات اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز

ربات اسباب بازی از آن دسته وسایل بازی است که ممکن است برای هر کودکی جذاب و خواستنی باشد. دلیل جذابیت این اسباب بازی هوشمند را تنوع بالای آن و ویژگی های محصربفردی که هر یک بصورت جداگانه دارا می باشند. افراد بزرگسال در کنار کودکان از بازی با اسباب بازی ربات هوشمند لذت می برند. والدین می توانند با خرید ربات کیدبی تویز که لیست قیمت ربات اسباب بازی مناسب با بودجه شان در سایت کیدبی تویز موجود است؛ به فرزندشان برای شکوفایی استعداد و رشد فکری و ذهنی اش کمک کنند. فراموش نکنید که دنیای امروز عصر تکنولوژی و پیشرفت است و روز به روز همه چیز در حال تغییر و به روز شدن است پس فرزندتان را از این دنیای بزرگ و آینده ایده آل محروم نکنید.

سخن آخر فروشگاه اینترنتی خرید اسباب بازی کیدبی تویز

فروشگاه اینترنتی خرید اسباب بازی کیدبی تویز

بهترین اسباب بازی پسرانه مدلی است که در ابتدا نیاز او به بازی و تخلیه انرژی را برطرف کند و در کنار آن وسیله ای برای یادگیری، تقویت هوش و خلاقیت اش باشد. انسان در هر سنی نیاز به بازی کردن دارد و این امر از نظر روانشناسی تائید شده است. پسرها در بازی کردن حس قدرت طلبی شان نمود کرده حس رهبری و تصمیم گیری شان تقویت شده و البته باید مدل هایی انتخاب شود که هیچ خطر جانی برای خودش و اطرافیانش نداشته باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه  پیشنهاد می شود که به سایت اسباب بازی فروشی کیدبی تویز مراجعه نمایید.

آدرس : نارمک- جانبازان شرقی – رودباری جنوبی – کوچه عباسی فشمی – بن بست جعفر کاشانی – پ ۲ واحد ۳

شماره تماس : 09120132443 – 02177974495

ایمیل: kidbeetoys@gmail.com

 

ارسال نظر: