با قدیمی‌ترین کارخانه قالیشویی کرج آشنا شوید

کدخبر: 2374668

اعتماد ساکنین البرز به قدیمی‌ترین قالیشویی کرج باعث شده این تیم هر روزه پیشرفت کند. در این مقاله به تخصص و تجربه قالیشویی مرکزی کرج پرداخته‌ایم.

با قدیمی‌ترین کارخانه قالیشویی کرج آشنا شوید

برای بسیاری از ساکنین استان البرز شنیدن نام کارخانه شست‌وشوی فرش مرکزی به عنوان قدیمی‌ترین قالیشویی کرج آشناست. این قالیشویی مهرشهر کرج، خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به قالیشویی، خشک‌شویی و رفوگری اشاره کرد. با وجود این خدمات متنوع، قالیشویی مرکزی کرج، تمرکز خود را بر شستشوی فرش دستبافت قرار داده است.

شستشوی فرش دستبافت تخصص اصلی قدیمی‌ترین قالیشویی کرج

یکی از دغدغه‌های صاحبان این فرش‌ها، شستشوی فرش دستبافت به شکلی اصولی است. فرش دستبافت، در دستۀ کالاهای قیمتی و ارزشمند قرار می‌گیرد. بسیاری از ایرانیان علاقه خاصی به نگه‌داری و استفاده از این کالای لوکس دارند. از آنجایی که این کالا دارای ارزش بالایی است، نگه‌داری و نظافت از آن نیز حساسیت خاص خود را می‌طلبد.

کارخانه شستشوی فرش دستباف مرکزی، به عنوان قدیمی‌ترین قالیشویی کرج این خدمات را به صورت کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه می‌کند. قالیشویی مرکزی با درنظرگیری حساسیت این موضوع، کادری مجرب و دستگاه‌هایی مدرن را برای شستشوی فرش دستباف در نظر گرفته است.

قالیشویی مرکزی با استفاده از تجربیاتی که در طی 50 سال فعالیت به دست آورده به نکات متعدد این کار واقف است.

عدم استفاده از آب داغ: در هنگام شستشوی فرش دستبافت نباید از داغ خیلی داغ استفاده کرد. آب داغ باعث می‌شود تا الیاف فرش دچار آسیب شود. علاوه بر این آب داغ باعث پخش شدن رنگ به قسمت‌های روشن‌تر می‌شود.

به کار بردن مواد شوینده مناسب: پرز‌های فرش‌ دستبافت در برخورد با برخی از مواد شوینده دچار آسیب می‌شوند. این مواد به مرور زمان باعث از بین رفتن بافت اصلی فرش می‌شوند. قالیشویی مرکزی با تجربه و تخصصی که در شستشوی فرش دستبافت به دست آورده، از مواد مناسب و مخصوص این کار استفاده می‌کند. از جمله این مواد می‌توان به پودر صابون، پودر و شامپوی مخصوص شستشوی فرش دستبافت اشاره کرد.

استفاده از دستگاه‌های مدرن و هوشمند: قدیمی‌ترین قالیشویی کرج به خوبی توانسته در تجهیز و نوسازی دستگاه‌های خود عمل کند. این قالیشویی با استفاده از دستگاه‌های هوشمند آب را به صورت مناسب در سراسر فرش پخش می‌کند. این دستگاه‌ها پس از شستشوی فرش دستبافت، آب را به صورت کامل از آن خارج می‌کنند.

اقدامات پس از شستشوی فرش دستبافت

خشک کردن فرش دستبافت، مرحله بعد شستشوی آن محسوب می‌شود.اگر شما در منزل قصد شست‌وشو و خشک کردن فرش را داشته باشید، به ناچار باید از نور خورشید برای این کار استفاده کنید. این در حالی است که استفاده از نور خورشید، باعث پوسیدگی فرش دستبافت می‌شود. کارخانه مرکزی به عنوان تخصصی‌ترین قالیشویی کرج در امر شستشوی فرش دستبافت، از دستگاه‌های مجهز برای این کار بهره می‌گیرد.

قالیشویی مرکزی با استفاده از دستگاه‌های مدرن، به صورت اصولی رو و زیر فرش دستبافت را خشک می‌کند. استفاده از این دستگاه‌ها باعث می‌شود فرش شما به هیچ عنوان دچار رنگ‌پریدگی ناشی از آفتاب نشود.

پس از خشک‌ کردن فرش نوبت به برس‌کشی آن می‌رسد. برس‌کشی فرش باعث به وجود آمدن حالت صحیح خواب فرش می‌شود. برس‌کشی فرش دستبافت یکی دیگر از مراحل حساس این کار به شمار می‌شود. در صورت بالا بودن سرعت برس‌کشی، بر بافت‌های فرش آسیب وارد می‌شود. بر همین اساس قالیشویی مهرشهر کرج، از نیروی باتجربه در این زمینه استفاده می‌کند.

قالیشویی مهرشهر در چه نقاطی از شهر کرج فعالیت می‌کند؟

کارخانه شست‌وشوی مرکزی به عنوان قدیمی‌ترین قالیشویی مهرشهر، تمامی محله‌ها و نقاط کرج را تحت پوشش خود قرار داده است. این قالیشویی تجربه و تخصصی فراوانی را در زمینه نیروی انسانی و دستگاه‌های شست‌وشو و خشک‌شویی دارد.

قالیشویی مرکزی با استفاده از تکنسین‌های متخصص و دستگاه‌های پیشرفته، خدمات متنوعی را به شهروندان شهر کرج ارائه می‌دهد. این قالیشویی مهرشهر کرج، خدمات شست‌وشوی فرش‌های دستبافت و قیمتی فرش ابریشم، فرش‌های عتیقه و تابلوفرش‌های نفیس را با تخصص بالایی انجام می‌دهد.

علاوه بر این خدمات قالیشویی مرکزی، در زمینه لکه‌برداری انواع فرش، خشک‌شویی خوشخواب و مبلمان، و حتی ترمیم و رفوگری فرش‌ها دارای تخصص است. برای استفاده از این خدمات کافی‌ست وارد سایت قدیمی‌‌ترین قالیشویی کرج شده و دکمه ثبت آنلاین سفارش را بزنید. کارشناسان قالیشویی در زمان دلخواه شما، به منزلتان مراجعه کرده و سرویس حمل آن را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

چرا باید قالیشویی مرکزی کرج را برای شست‌وشوی فرش خود انتخاب کنیم؟

برای بسیاری از افراد که قصد شستشوی فرش دستبافت و یا ماشینی را دارند، اطمینان به هر قالیشویی کار آسانی نیست. تجربیات ناخوشایند گذشته در شست‌وشوی نامناسب و یا حتی صدمه به فرش باعث ایجاد این موضوع شده است. در بسیاری از مواقع همین موضوع باعث می‌شود خود افراد در منازل شخصی‌شان اقدام به شست‌وشوی فرش خود کنند.

شست‌وشوی فرش در منزل به دلیل عدم استفاده از دستگاه‌های مناسب این کار می‌تواند باعث آسیب‌دیدگی به بافت فرش شما شود. از سوی دیگر بسیاری از متخصصین توصیه می‌کنند تا حد امکان شست‌وشوی فرش‌ها حداقل 2 بار در سال صورت پذیرد. حتی در مواقعی که فرش شما تمیز به نظر می‌رسد، در بافت‌های خود دارای باکتری و آلودگی است. برخی از افراد نیز برای عدم شست‌وشوی منظم، رنگ فرش خود را تیره انتخاب می‌کنند. اما تمامی این دلایل باعث نمی‌شود تا فرش شما از شست‌وشو بی نیاز شود.

قالیشویی مهرشهر کرج، به رغم 50 سال سابقه در امر قالیشویی، اعتماد شستشوی مناسب را در مشتریان ایجاد کرده است. قیمت منطقی و منصفانه، خدمات با کیفیت، تجربه بالا در زمینه قالیشویی باعث جلب اعتماد افراد محله‌های مختلف به این مجموعه شده است.

جلب رضایت مشتری همواره هدف اصلی این قالیشویی کرج بوده است. برای جلب این رضایت همواره سعی در به‌کارگیری بهترین نیروهای متخصص و مجرب داشته است. کارخانه مرکزی به عنوان قدیمی‌ترین قالیشویی کرج این موضوع را در برخورد با مشتریان خود ثابت کرده است. 

اگر شما نیز به عنوان یکی از ساکنین شهر کرج به دنبال یک قالیشویی متخصص و با کادری حرفه‌ای هستید، همین حالا با قالیشویی مرکزی کرج، به شماره ۰۲۶۳۲۷۰۰۱۲۶ تماس بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر: