به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک درسی

کدخبر: 2375011

خرید کتاب کمک درسی و آموزشی مناسب و اصولی دغدغه تمامی دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان کنکوری است که ممکن است شما هم یکی از آن ها باشید. گاهی دانش‌آموزان اقدام به تهیه و خرید کتاب کمک درسی می‌کنند، اما به دلیل بازار فروش رقابتی به وجود آمده، بسیاری از کتاب‌های خریداری شده کیفیت لازم آموزشی را نداشته و نمی‌توانند مشکلات درسی را حل کنند. همچنین انتخاب بهترین‌ها از بین منابع موجود کار دشواری است؛ چرا که منابع کمک درسی و آموزشی باید متناسب با سطح نیاز و رفع مشکلات کنکوری ها باشد. در این میان اساتید و معلمان بیشتر بر خرید کتاب‌های خیلی سبز و کتاب های انتشارات مبتکران تاکید دارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد انتخاب و خرید کتاب کمک درسی را دارید، حتما این مطلب را بخوانید.

کتاب کمک درسی

در حال حاضر یکی از شاخصه‌های موفقیت در کنکور علاوه بر برنامه ریزی و مطالعه صحیح، انتخاب منابع و خرید کتاب کمک درسی مناسب است. با استفاده صحیح از منابع کمک آموزشی کنکور، هر دانش‌آموز می‌تواند درصد خوب و بالایی از هر درس را کسب کند. کتاب‌های کمک درسی در تمامی مقاطع تحصیلی تا کنکور راهنما و راه‌گشای دانش‌آموزان هستند و با هدف تقویت برنامه آموزشی نگارش می‌شوند. این کتاب‌ها به نوعی تکمیل کننده کتاب‌های درسی می‌باشند. با انتخاب یک یا چند منبع خوب کمکی برای هر درس به جای چندین کتاب مختلف را خواندن بهتر است که یک کتاب خوب از انتشارات معتبر را دانش‌آموز چند بار بخواند.

آیا همه دانش‌آموزان باید از کتاب کمک درسی استفاده کنند؟

اگر بخواهیم تنها در یک کلمه به این سوال مهم پاسخ دهیم باید عرض کنیم که خیر؛ نیازی نیست که همه‌ی دانش‌آموزان یا حتی دانشجویان از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنند اما سوال مهمی که در پسِ این جواب، ذهن را مشغول می‌کند این است که آیا درس خواندن همیشه در شرایط ایده‌آل انجام می‌شود؟ قطعاً پاسخ این سوال نیز منفی است چرا که همان‌طور در مقدمه‌ی این مطلب عنوان کردیم بیماری کرونا به راحتی نحوه درس خواندن دانش‌آموزان را تغییر داده است و از نتایج مهم این اتفاق، ملزم کردن افراد به خرید کتاب کمک درسی از مراکز بانک کتاب و استفاده از آن‌ها بوده است که در حال حاضر نیز همچنان ادامه دارد.

با این حال نمی‌توان گفت که در گذشته به‌کارگیری از کتاب‌های کمک درسی رواج نداشته است اما آمارها نشان می‌دهد که در چند سال اخیر سرانه خرید کتاب کمک درسی رشد چشم‌گیری داشته است و این موضوع به دلایل متعددی اتفاق افتاده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و نبود یک راهنمای مناسب.
  • پیچیده‌تر شدن مباحث درسی (در بسیاری از رشته‌ها).
  • در نظر گرفته شدن کنکور سفت و سخت برای دانش‌آموزان.
  • رقابت شدید در بین دانشجوها برای کسب سهمیه بورسیه.

اهمیت انتخاب یک مرکز بانک کتاب برای خرید کتاب کمک درسی

همان‌طور که می‌دانید کتابفروشی‌های زیادی وجود دارد که به ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان می‌پردازند، اما پر واضح است که برای تهیه بدون دغدغه‌ی انواع کتاب‌های کمک درسی نیاز به یک مرکز کاملاً معتبر است. در واقع وقتی از اعتبار یک مجموعه صحبت می‌کنیم، منظورمان در نظر گرفته شدن همه‌ی موارد مورد انتظار خریداران است. برای مثال هیچ دانش‌آموز یا دانشجویی علاقه به خرید کتاب‌های کمک درسی قدیمی ندارد که حتی ممکن است نیمی از کتاب های کمک درسی خریداری شده شباهتی با کتاب اصلی نداشته باشد. به همین دلیل انتخاب یک بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی مناسب باید در اولویت قرار داشته باشد.

بانک کتاب پایتخت، بهترین و به روزترین سایت خرید کتاب های کمک درسی

تا به اینجای مقاله درباره‌ی ویژگی‌های برتر یک فروشگاه کتاب کمک درسی صحبت کردیم اما احتمالاً شما هم منتظر این هستید که به معرفی یک بانک کتاب فوق‌العاده بپردازیم تا با خیال راحت بتوانید از آن بهره ببرید. در واقع در حال حاضر پایتخت کتاب از جمله مراکزی است که از بهترین امکانات به جهت خرید کتاب کمک درسی برخوردار است و تاکنون توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. اما دلیل پیشنهاد ما به جهت استفاده از خدمات پایتخت کتاب چیست؟ ما  را در ادامه همراهی کنید تا به مزیت‌های به‌کارگیری از این مجموعه‌ی معتبر بپردازیم.

چرا از پایتخت کتاب خرید کنم؟

برای این‌که بتوانید از خدمات خرید کتاب کمک درسی بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی پایتخت کتاب بهره ببرید، باید به موارد مهمی توجه کنید که این فروشگاه را به نسبت سایر فروشگاه‌های خرید کتاب کمک درسی، متمایز کرده است. بنابراین به پاسخ این سوال که چرا باید از بانک کتاب پایتخت خرید کنید؟ می‌پردازیم:

  •     ارسال فوق سریع کتاب‌ها

در مجموعه‌ی پایتخت کتاب، خریدهای انجام شده بلافاصله برای متقاضیان ارسال می‌شود. در واقع اگر دانش‌آموزی قبل از ساعت 17 عصر اقدام به ثبت سفارش کند، کتاب‌های خریداری شده در همان روز ارسال خواهد شد. ضمناً خریداران در شهرستان نیز می‌توانند امیدوار باشند تا به محض ثبت سفارش، به سرعت کارهای ارسال بسته پستی انجام شده تا دانش‌آموزان فرصت درس خواندن را از دست ندهند. گفتنی است که بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی کتاب پایتخت از جمله مراکزی معتبری است که در ارسال زودهنگام کتاب‌های خریداری شده وسواس بسیاری به خرج می‌دهد.

  •     ضمانت کتاب خریداری شده

از جمله مزیت‌های استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی بانک کتاب پایتخت می‌توان به ضمانت برگشت کالا اشاره کرد. در واقع ممکن است بعضی از کتاب‌ها ایرادات تألیفی داشته باشند و یا به هر دلیلی کاملاً به صورت سالم به مشتریان تحویل داده نشود که در این صورت بانک پایتخت کتاب تضمین می‌کند که بدون هیچ گونه سوال و جواب اضافی، نسبت به عودت کتاب اقدام کند. اگر در این خصوص سوال یا ابهامی دارید نیز می‌توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرید.

  •     بروزرسانی فوق سریع کتاب‌ها

یکی از مهم‌ترین انتظارت دانش‌آموزان در خرید کتاب کمک درسی، بروزرسانی سریع کتاب‌ها از انتشارات مختلف است. در واقع بانک کتاب پایتخت به نسبت سایر فروشگاه‌ها سریع‌تر اقدام به آپدیت کتاب‌های جدید خواهد کرد که این ویژگی سبب افزایش محبوبیت این مرکز معتبر کتابفروشی شده است. به طورکلی دانش‌آموزان می‌توانند با دغدغه‌ی کمتر نسبت به تهیه کلیه‌ی کتاب‌های کمک درسی خصوصاً کتاب‌هایی که سخت پیدا می‌شوند، اقدام کنند.

  •     ارائه تخفیف دائمی

معمولاً سایت‌هایی در اولویت استفاده دانش‌آموزان قرار دارند که امکان تخفیف مناسب را برای خرید قرار داده‌اند. از این رو تیم تخصصی بانک کتاب پایتخت با ارائه تخفیف‌های 20 درصدی، آن هم به صورت دائمی گام موثری برای جلب رضایت مشتریان برداشته است. به طورکلی این اقدام در جهت کمک به دانش‌آموزان برای خرید کم دغدغه در نظر گرفته شده است که پر واضح است که در کمتر سایت فروشگاهی کتاب کمک درسی، چنین موردی یافت می‌شود. البته ناگفته نماند که برای خرید اولی‌ها 5 درصد بیشتر تخفیف لحاظ شده است.

  •     پشتیبانی 24 ساعته

معمولاً در سایت‌های بانک کتاب و فروشگاه‌ اینترنتی کتاب کمک درسی، در نظر گرفتن پشتیبان آنلاین ضروری است. در واقع ممکن است بسیاری از افراد کتاب‌های مدنظرشان را در سایت پیدا نکنند که در این صورت می‌توانند از خدمات پشتیبانی آنلاین بهره ببرند. ضمناً هرگونه سوال در خصوص نحوه ارسال و چگونگی پرداخت را نیز می‌توان از این طریق پیگیری کرد. ضمناً توجه داشته باشید که در صورت نیاز به پیگیری ارسال کتاب‌های خریداری شده نیز به راحتی می‌توانید با پشتیبانان بانک کتاب پایتخت در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر: