شهرپارتیشن طراح و مجری "پارتیشن شیشه ای" تک جداره و دوجداره

کدخبر: 2375102

شهرپارتیشن طراح و مجری پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره در یک روز است. تیم باسابقه و متخصص این مجموعه یکی از بهترین ارائه کنندگان انواع دیوار شیشه ای مرغوب و مدرن در ایران شناخته می شوند. شهر پارتیشن مدل های مختلف پارتیشن شیشه ای مدرن را در سریع ترین زمان ممکن طراحی و نصب می کند. اگر قصد اجرای این نوع پارتیشن ها را در منزل، محل کار یا مکان دیگری دارید، با ما تماس بگیرید. در این مقاله اطلاعاتی را درباره این دو نوع پارتیشن شیشه ای بدست می آورید.

پارتیشن شیشه ای، دیوار شیشه ای با کیفیت و زیبایی است که برای تفکیک محیط به چند بخش استفاده می شود. با کمک پارتیشن شیشه ای می توانید با صرف وقت و هزینه کمتر فضای منزل یا محل کار خود را تقسیم کنید. دیوارهای شیشه ای به دلیل عبور نور طبیعی از آن ها باعث بزرگتر دیده شدن محیط نیز می گردند. پارتیشن شیشه ای تنوع بسیاری در بازار دارد که شما می توانید نمونه های مختلف آن را در وب سایت شهرپارتیشن مشاهده نمایید.

00

پارتیشن شیشه ای تک جداره چیست؟

پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین ایده هایی است که در حوزه دکوراسیون داخلی ظهور کرده اند. هدف از استفاده از این محصولات افزایش بهره وری از قسمت های مختلف یک محیط است. جالب است بدانید که پارتیشن بندی به صورت های مختلفی انجام می شود که بکار بردن پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از آن ها به شمار می رود.

برای نصب این نوع پارتیشن ها از شیشه هایی با ضخامت 8 الی 10 میلیمتر استفاده می گردد. در محیط هایی که به دلیل سبک کار خود به محیطی آرام و دنج با میزان روشنایی بالا نیاز دارند، پارتیشن های شیشه ای تک جداره انتخابی عالی محسوب می شود. با طراحی و اجرای این نوع پارتیشن علاوه بر دستیابی به این اهداف این امکان فراهم می شود که از ساعت های کاری خود در چنین فضایی لذت ببرید. همچنین این سبک دکوراسیون مدرن انرژی کارمندان و راندمان کاری آن ها را بیشتر می کند. برخی دیگر از مزایای استفاده از شیشه های تک جداره به شرح زیر است:

  • کاهش آلودگی صوتی
  • امکان نصب سریع و آسان
  • قیمت مناسب
  • انعطاف پذیری بالا
  • امکان استفاده از انواع مختلف شیشه مانند شیشه های رنگی یا طرح دار

00

 

برای ساخت پارتیشن تک جداره مواد مختلفی مانند PVC و چوب بکار می روند که هر یک از آن ها برای محیط خاصی مناسب هستند. این نوع دیوارهای شیشه ای تنوع و تعدد زیادی در بازار دارند. تنوع پارتیشن های موجود در شهرپارتیشن فرصت مناسبی را برای شما مشتریان گرامی ایجاد می کند که مطابق با سلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. مهمترین انواع این محصولات شامل دو مورد زیر است:

  • پارتیشن تک جداره فریم لس
  • پارتیشن تک جداره با فریم آلومینیوم

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره چیست؟

پارتیشن شیشه ای دوجداره علاوه بر ارائه بیشترین شفافیت و زیبایی در طراحی بالاترین میزان عایق صدا را در مقایسه با سایر مدل ها به شما عرضه می کند. هنگامی که برای شما به صورت همزمان سه ویژگی انعطاف پذیر بودن، عایق کردن صدا و مدرن و شیک بودن اهمیت دارد، انتخاب پارتیشن شیشه ای با شیشه دوجداره بسیار ایده آل است.

00

این پارتیشن ها پوشش کاملی از کف تا سقف را به شما ارائه می دهند. حتی این مدل ها قابلیت پیاده سازی در دو مدل مسطح و منحنی را دارند. همچنین امکان ایجاد طرح و نقش روی پارتیشن شیشه ای دوجداره میسر است. لازم به ذکر است که تیم متخصص ما در شهرپارتیشن این مدل از پارتیشن ها را به صورت کاملا خشک و بدون چسب نصب راه اندازی می کنند. بنابراین شما به راحتی می توانید پس از مدتی آن ها را از یکدیگر جدا کرده و در محل دیگری نصب نمایید. برخی از مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای دوجداره عبارتند از:

  • قیمت مقرون به صرفه پارتیشن های دوجداره
  • امکان نصب و اجرای این نوع پارتیشن ها در مکان های بزرگ
  • مناسب برای مکان های مختلف مانند ادارات، شرکت های خصوصی، مراکز درمانی و سالن های زیبایی و بهداشتی
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوع
  • امکان حک کردن لوگو و نام تجاری روی شیشه های دوجداره
  • عایق صوتی مناسب

تیم شهرپارتیشن انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای مدرن را ضمن استفاده از با کیفیت ترین شیشه ها به بهترین شکل ممکن برای شما اجرا می کند.

 

ارسال نظر: