فرش ماشینی چه مارکی خوبه + معرفی برندهای برتر فرش ایران در سال 1401

کدخبر: 2375112

فرش ماشینی چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال خرید فرش ماشینی طرح خشتی یا سایر طرح های مختلف رفته باشید حتما با تنوع بالای مارک های(برند) موجود در بازار مواجه شده اید. در این مقاله به شما میگیم فرش ماشینی چه مارکی خوبه؟

بیشتر بخوانید: جدیدترین فرش نگین مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ سال 1401

چرا جواب بهترین مارک فرش ماشینی یک جواب مشخص نیست؟

بدلیل وجود فرش‌های ماشینی با کیفیت‌های مختلف انتخاب برند معتبر یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت خرید فرش ماشینی است. با توجه به وجود شرکت‌های زیاد فرش در ایران که میتوان به شرکت‌های موجود در شهر های کاشان و مشهد اشاره کرد که کاشان بیشترین حجم تولیدکنندگان فرش ماشینی را به خود  اختصاص داده است؛ مهم است که در انتخاب مارک فرش دقت کافی را داشته باشیم.

بهترین مارک فرش ماشینی کاشان

برندهای فرش خوب زیادی در شهر کاشان در حال تولید فرش ماشینی هستند که ما در اینجا به یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی کاشان که در حال حاضر جزء بزرگترین تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان است، شرکت فرش نگین مشهد هلال می‌پردازیم.

یکی از مارک های (برند) فرش ماشینی خوب کاشان، مارک فرش نگین مشهد هلال است، که فعالیت اصلی آن در زمین صادرات فرش به کشورهای مختلف و فروش در بازار داخلی است.

ویژگی های کیفیتی که یک مارک فرش ماشینی خوب باید داشته باشد

  • جنس نخ استفاده شده در فرش ماشینی

یکی از مهم‌ترین عوامل در کیفیت فرش ماشینی جنس نخ فرش است. بهترین نخ در فرش ماشینی از نظر ماندگاری، دوام و طول عمر، نخ صد در صد آکریلیک می‌باشد. اگر بدنبال خرید فرشی با دوام هستید به تمام آکریلیک بودن نخ فرش دقت کنید. یک برند خوب فرش، از نخ صد در صد آکریلیک استفاده می‌کند پس در انتخاب مارک فرش دقت داشته باشید برندی که خریداری می‌کنید از نخ آکریلیک درصد دار که در آن پلی استر استفاده شده است، استفاده نکرده باشد.

  • نشان ثبت شده استاندارد

داشتن علامت استاندارد بر روی محصول نشان دهنده کیفیت تایید شده آن توسط اداره استاندارد است؛ که داشتن این نشان برای انتخاب بهترین مارک فرش ماشینی، ضروری است. حتما علاوه بر نشان به کد ثبت استاندارد که در پایین علامت استاندارد قراردارد دقت کنید.

  • داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر

یک برند فرش خوب باید دارای ضمانت چند ساله و خدمات پس از فروش واقعی باشد تا در صورت بوجود آمدن ایراد در فرش بتوانید با خیال راحت از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. به طور معمول بعد از استفاده یکسال و دو سال از فرش اگر جنس نخ آن کوبیده شود یا در شست و شو رنگ دهد نشان دهنده کیفیت فرش است. پس به ضمانت چند ساله آن دقت کنید.

ضمانت های بالای چندسال معمولا جنبه تبلیغاتی دارد. فرشی که کیفیت پایینی داشته باشد بعد از مدت زمان کوتاهی مشخص می‌شود و ضمانت‌هایی که با عنوان 20 سال و مدام العمر بیان می‌شود در واقع حقیقت ندارند و جهت افزایش فروش بیان می‌شود.

این چند ویژگی بیان شده در بالا جزء مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید یک مارک خوب فرش ماشینی داشته باشد.

عوامل موثر در محبوبیت یک برند خوب

  • قیمت مناسب فرش

در انتخاب یک مارک فرش ماشینی باید علاوه بر کیفیت به قیمت آن توجه داشت. علاوه بر حفظ کیفیت محصول قیمت مناسب و رقابتی در بازار یکی عوامل موثر در محبوبیت برند فرش است. جهت عرضه فرش به قیمت مناسب فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال با تولید صفر تا صد محصول در یک گروه صنعتی تلاش نموده است که هزینه‌ی تولید محصول را به حداقل برساند تا فرشی با کیفیت را با قیمت رقابتی در بازار داخلی و خارجی عرضه کند.

این شرکت با دارا بودن واحد ریسندگی، بافت و تکمیل، صفر تا صد تولید فرش ماشینی را انجام می‌دهد از این رو نسبت به رقبای خود از قیمت تمام شده کمتری برخوردار است.

  • طراحی و رنگ‌بندی جدید و بروز

رنگ‌بندی و طراحی اختصاصی و بروز از تاثیرگذارترین عوامل در محبوبیت و فروش بالای یک برند است. با توجه به رنگ سال و مد روز و همچنین نیاز بازار نیاز است طراحی و رنگ‌بندی بروز شود؛ پس در انتخاب برند فرش به طراحی بروز آن توجه داشته باشید.

  • امکان خرید راحت و شرایط خرید متنوع

از عوامل موثر در محبوبیت یک برند فرش ماشینی خوب، امکان راحت خرید آن است. فرش نگین مشهد هلال جهت امکان خرید راحت، فروش اینترنتی محصولات خود از طریق فروشگاه اینترنتی خود میسر کرده است و مشتری بعد از مقایسه و بررسی انواع طرح‌ها می‌تواند از طریق مشاوره خرید با کارشناسان فروش، بهترین انتخاب را داشته باشد.

علاوه بر امکان خرید آنلاین می‌توانید همه روزه از نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهر کاشان دیدن کنید و از تخفیفات خرید نقدی استفاده کنید.

شرایط خرید متنوع یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در محبوبیت مارک فرش است. فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال علاوه بر فروش نقدی، امکان خرید اقساطی فرش تا اقساط 36 ماه را فراهم کرده است. این شرکت همواره تلاش می‌کند با ایجاد بستر همکاری با انواع بانک‌های موجود در کشور با فراهم ساختن امکان خرید اقساطی برای تمامی اقشار جامعه، نقشی در آسوده کردن خرید فرش برای کسانی که بدنبال خرید فرش جهیزیه هستند یا توان خرید نقدی فرش مورد نیاز خود را ندارند انجام دهد.

در آخر رعایت چند نکته به شما در مورد این پرسش که فرش ماشینی چه مارکی خوبه؟ یا بهترین مارک فرش ماشینی چیست؟ می‌تواند کمک کند.

داشتن مدت سابقه بالا در تولید فرش، نشان ثبت شده استاندارد، ضمانت محصول و همچنین کسب اطلاعات مفید در مورد فرش ماشینی قبل از خرید از مهم‌ترین نکات در انتخاب مارک فرش است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

جهت مشاهده انواع طرح فرش ماشینی کاشان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال به نشانی www.neginhelal.com مراجعه کنید و بعد از انتخاب طرح، فرش ماشینی خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید فرش می‌توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تماس 09393618183 در پیام رسان واتساپ یا ازطریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر: