مشاغل پردرآمد ایران در سال 1401 کدام هستند؟

کدخبر: 2375320

در همه دوره‌ها، مشاغلی پرطرفدار می شوند و درآمد زیادی را برای انجام دهندگان آن‌ها به همراه دارد. مشاغل پردرآمد سال 1401 در ایران در رسته های شغلی مختلف دسته بندی می شوند، مشاغل آموزشی، اینترنتی و حتی مشاغلی مانند فروشندگی و کارهای صنعتی مانند اجرای کفپوش اپوکسی از جمله مشاغل پردرآمد در چند سال اخیر است. اما چطور می توان این کارها را انجام داد و درآمد آن ها چقدر است؟ درآمدهای حاصل از مشاغل را مسائل مختلف مانند نیاز بازار و کارایی هر شغل معین می کند می تواند به طور عادی تا 100 میلیون در ماه نیز باشد. در ادامه مقاله به ترتیب تعدادی از مشاغل پردرآمد سال 1401 را مورد بررسی قرار می دهیم. تا آخر همراه ما باشید.

اجرای کفپوش اپوکسی

یکی از مشاغلی که احتمالا اسمش را نشنیده اید اجرای کفپوش اپوکسی است. در سال های اخیر، پارکینگ‌ها، کارخانجات، پالایشگاه ها، ویلاها، مجتمع های تجاری و بسیاری از صنایع به دلیل زیبایی و استحکام فوق العاده این کفپوش، به شدت به آن روی آورده اند و بازار آن در ایران به شدت بزرگ شده است. مشاغل پردرآمد سال 1401  حیطه کفپوش ها را هم شامل می شود. یکی از کفپوش های بسیار کاربردی کفپوش اپوکسی می باشد. اجرای کفپوش اپوکسی بسیار حساس است. در صورتی که فردی به این حرفه روی آورد، جهت موفقیت در آن باید پیش نیازهایی را بیاموزد. از جمله پیش نیازهای لازم در این حرفه شناخت بازار کار، آشنایی با مواد شیمیایی و اصول اجرا می باشد.  تسلط به پیش نیازهای اجرای این کفپوش سبب رونق بازار کار و درآمدزایی بالا در این حرفه می گردد. با این شغل می توانید درآمدهای بسیار بالایی را تجربه کنید. از قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه می توان به "بهبد صنعت پارسا" اشاره کرد.

شما در این حوزه می توانید از تولید مواد اولیه تا گرفتن پروژه و اجرای کفپوش به درآمدهای بسیار بالایی برسید.

مشاغل آموزشی و آموزش اینستاگرامی

حتما پکیج فروش های مختلفی را در اینستاگرام دیده اید. فارغ از اینکه این عزیزان کارشان خوب یا بد باشد، درآمد حاصل از این کار بسیار بالاست و از 10 میلیون تا 100 میلیون ماهانه متغیر است. مشاغل پردرآمد سال 1401 در حیطه آموزشی شامل موارد مختلفی است. آموزش کنکور، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش های روانشناسی از پرطرفدارترین مشاغل آموزشی هستند.

آموزش یکی از حوزه های بسیار مهم در سطح هر کشور است. اگر کشوری آموزش مناسب را در جنبه های مختلف آن مانند مدرسه و ... به نحو مطلوب داشته باشد، قطعا با پیشرفتی چشمگیر مواجه خواهد شد. آموزش فقط معطوف به مدرسه یا دانشگاه نیست بلکه ممکن است حرفه های مختلف شغلی هم آموزش داده شوند. آموزش دادن یک مهارت است. اگر میخواهید از راه آموزش به درآمد عالی برسید در ادامه ما روش و فنون تدریس را برای شما بیان می کنیم. با بکارگیری فنون تدریس به راحتی و پس از مدت کوتاه به درآمد عالی خواهید رسید. مشاغل پردرآمد امسال از این فنون جهت تدریس استفاده کرده اند.

فروشندگی

مشاغل پردرآمد سال 1401 شغل فروش را هم در خود جای داده است. فروشندگی شغل و مهارتی است که می تواند درآمدی بین 10 تا 200 میلیون به طور عادی داشته باشد. فروش لباس، دوره آموزشی، فروشندگی یک مهارت است و امروزه با اینستاگرام و ابزارهای مشابه، فروشندگان درآمد بسیار بالاتری نسبت به قبل را نیز می توانند تجربه کنند. در دنیای امروز فروش از راه های مختلفی امکان پذیر است. اگر می خواهید در این شغل موفق شوید باید با اصول و فنون فروشندگی و مهارت های آن آشنایی داشته باشید. فروش از طریق سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی صورت می پذیرد. هر یک از روش های نام برده در صورت کسب مهارت کافی می تواند بسیار درآمدزا باشد. فروشندگی به دو طبقه مختلف تقسیم بندی می شود.

خرده فروشی: کالاها و خدمات را به مصرف کنندگان جهت رفع نیازهای شخصی و غیر شغلی آنان می فروشد. خرده فروشی به سه نوع حضور در فروشگاه، فروش خارج از فروشگاه: فروش مستقیم به صورت رو در رو با مشتری و فروش به صورت تلفنی انجام می پذیرد.

عمده فروشی: همانگونه که از نام این روش فروش بر می آید کار فروشنده در این روش فروش به صورت عمده و به میزان زیاد است. عمده فروش محصول را از تولیدکننده خریداری و به دیگر سازمان ها می فروشد.

در صورتی که فروشنده به نحوه فروش محصولاتی که می فروشد، بازار فروش محصول و روش علمی فروش تسلط کافی داشته باشد، محصول وی هر محصولی که باشد تبدیل به یک محصول درآمدزا و پر سود خواهد شد.

معاملات املاک

مشاغل پردرآمد سال 1401 معاملات املاک را هم شامل می شود. همه ما می دانیم شغلی که به خرید و فروش ملک مرتبط است درآمد بالایی دارد. معاملات املاک به شیوه های مختلف مانند بنگاه داری، ساخت و ساز و دلالی صورت می پذیرد. از آنجا که املاک جز اموال غیرمنقول بسیار گران قیمت هستند و هر روزه درشرایط تورمی به قیمت آن ها افزوده می شود، قطعا ورود به بازار خرید و فروش در این بازار درآمد بالایی را برای فرد خواهد داشت. فردی که می خواهد در این حوزه ورود پیدا کند و به عنوان دلال در این بازار فعالیت کند باید به صورت کامل با اصول معاملات، نحوه ارتباط با خریدار و فروشنده و... مسلط شود.

فروشگاه اینترنتی

یکی از مشاغل پردرآمد سال ۱۴۰۱  شغل فروش اینترنتی می باشد. شما می توانید یک سایت اینترنتی ایجاد کنید و محصول خود را به فروش بگذارید. به دلیل ماندگاری همیشگی تبلیغ در سایت و مراجعه نامحدود در ساعات مختلف شبانه روز، فروش محصولات به تعداد بسیار زیاد امکان پذیر است. شما باید از روش های جذاب سازی سایت مانند استفاده از عکس مناسب از محصول مورد نظر، درگاه خرید آسان و ... جهت فروش محصول خود بهره ببرید. این کار سبب می شود که محصول شما فروش بالایی داشته باشد و درآمدزایی بسیاری برای شما داشته باشد. شما می توانید محصول خود را از طریق تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیز به فروش برسانید، علاوه بر این از پرداخت مالیات و کرایه مغازه و ... نیز در امان باشید.

بلاگری

مشاغل پردرآمد سال 1401 شامل مشاغل مختلف اینترنتی از جمله بلاگری هم می شود. این شغل نیاز به خلاقیت و اطلاعات بسیار زیادی دارد. محتواهای تولیدی باید به گونه ای باشند که برای مخاطب ارزشمند و با کیفیت  باشند. تسلط به زبان انگلیسی هم از جمله مواردی است که می تواند در درآمدزایی و افزایش سود در این شغل تاثیرگذار باشد.

بلاگرها به دو دسته اصلی ماکرو و میکرو تقسیم بندی می شوند. بلاگرها در حوزه های مختلف مانند لایف استایل یا سبک زندگی، آموزش، غذا و سلامت، مد و فشن و... فعالیت ‌کنند. درآمد برخی حوزه ها مانند مد و فشن و آموزش بسیار بیشتر از برخی حوزه های دیگر است ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که در هر حوزه ای ممکن است افراد موفق درآمد بسیار بالاتری از حد نرمال داشته باشند.

 

ارسال نظر: