خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر! | درین عطر

کدخبر: 2375524

یکی از بیشترین دغدغه هایی که افراد مختلف هنگام خرید ادکلن زنانه و یا مردانه با آن مواجه می شوند، خرید عطر و ادکلن اورجینال است. متاسفانه در سال های اخیر ورود عطرهای تقلبی در بازار بسیار زیاد شده و عده ای سودجو نیز برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، عطر تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می رسانند. امروز قصد داریم راهکارهایی را به شما آموزش دهیم که دیگر به دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار نشوید. همچنین در پایان بهترین عطرهایی اورجینالی که با قیمت نسبتا ارزان می توانید خریداری کنید به شما معرفی می شوند؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر - درین عطر

معضلی به نام عطرهای تقلبی و تستر در بازار!

در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز و پایین آمدن قدرت خرید مردم برای خرید عطرهای اورجینال از برندهای مشهور، تعداد زیادی از نمونه های تقلبی عطرها به بازار آمده اند. این عطرها انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها با نام مشابه هستند و دقیقا شما متوجه خواهید شد که عطر اورجینال نیست، اما مشکل بر سر عطرهایی است که دقیقا با همان ظاهر ساخته شده اند که به اسم تستر شناخته می شوند. این عطرها از نظر کیفیت پایین تر از نمونه اصلی هستند و قیمتشان نیز حدود یک پنجم نمونه اصلی است.

تفاوت تستر اورجینال و تستر اماراتی را بدانید

موضوعی که بسیاری از سایت‌ها و پیج های عطر و ادکلن با آن افراد را فریب می دهند، تسترهای اورجینال و اماراتی است. بیایید ابتدا تفاوت این تسترها را بررسی نماییم.

تستر اورجینال، با همان رایحه و کیفیت عطر اصلی!

تسترهای اورجینال توسط همان کمپانی سازنده عطر اصلی ساخته می شوند. کمپانی سازنده عطرها برای هر باکس تولید شده از عطر، یک تستر با جعبه سفید قرار می دهد. این تستر برای فروش نیست و روی آن کلمه Not For Sale نوشته شده است. این تستر در فروشگاه ها و مراکز خرید برای اینکه شما بتوانید رایحه عطر را قبل از خرید امتحان کنید قرار داده می شود. اما متاسفانه در ایران اینگونه نیست! در ایران تسترهای اورجینال را نیز به فروش می رسانند! قیمت این تسترها معمولا فقط ده درصد از عطر اصلی کمتر است. برای کسانی که قصد استفاده شخصی را دارند، استفاده از تسترهای اورجینال می تواند گزینه منطقی تری باشد.

تستر اماراتی، کیفیت متوسط اما ظاهری جذاب و قیمتی ارزان!

گروه دیگر تسترها هستند که توسط شرکت اصلی ساخته نمی شوند و اکثرا در کشورهایی همچون امارات، چین، لهستان، ترکیه و سایر کشورها ساخته می شوند. از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی بین عطر اصلی و این تسترها وجود دارد، اما کیفیت، ماندگاری و پخش بو در حد عطر اصلی نیست. این تسترها بیشتر برای هدیه دادن، استفاده ظاهری برای تزئین و موارد از این قبیل مناسب هستند.

لطفا گول کلاهبرداران عطر رو نخورید!

تفاوت تستر و عطر اورجینال - خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر

خب حال که با مفهوم تسترها آشنا شدید بیاییم با هم ترفندی که کلاهبرداران از آن استفاده می کنند را به شما بگوییم تا دیگر گول آن‌ها را نخورید! این افراد برای اینکه سود بیشتری به جیب بزنند، تسترهای اماراتی را به عنوان تستر اورجینال و با قیمت بسیار بالاتر به فروش می رسانند. مشکل جدیدتر اینجاست که دسته دیگری از تسترها به بازار آمده که جعبه آن‌ها نیز مشابه عطر اصلی است و دیگر سفید رنگ طراحی نشده است. به عنوان مثال ادکلن مشهور و پرطرفدار ساواج دیور در غلظت ادوپرفیوم در حال حاضر در بازار ایران با قیمتی حدود 3800000 تومان به فروش می رسد. این در حالی است که تستر اورجینال این محصول نیز دارای قیمت حدودی 3500000 تومان است. اما تستر اماراتی با کیفیت مناسب این با قیمت حدود 600 هزار تومان به فروش می رسد.

شیوه کار کلاهبرداران عطر و ادکلن به این صورت است که تسترهای اماراتی را به عنوان تستر اورجینال و یا عطر اصلی اما با قیمت پایین تری به فروش می رسانند. مثلا همین عطر ساواج دیور که در مورد صحبت کردیم را با قیمت 3 میلیون تومان برای فروش می گذارند و دلیل این ارزانی را نیز حراج یا مواردی از این دست می گذارند! متاسفانه عده زیادی از مردم فریب این افراد را خورده و پس از پی بردن به تقلبی بودن عطر، دیگر کاری از دستشان بر نمی آید!

راهکارهایی که برای خرید عطر و ادکلن اورجینال باید در نظر بگیرید

اگر نمی خواهید که به دام کلاهبرداران گرفتار شوید حتما موارد زیر را در هنگام خرید عطر و ادکلن اورجینال در نظر بگیرید.

1) از یک سایت معتبر خرید کنید

ترجیحا به جای خرید از پیج‌های اینستاگرامی به سراغ سایت‌ها بروید. زیرا سایت‌ها برای فعالیت مجبور هستند نماد اعتماد داشته باشند و شما با چک کردن بخش نماد و تعداد شکایاتی که داشته اند، می توانید تا حد زیادی پی به کیفیت کار آن سایت ببرید و اگر بعدها مشکلی پیش آید، دست شما برای پیگیری و حتی شکایت بازتر است.

2) دقت به قیمت عطرها

هنگام خرید عطر، به قیمت سایر فروشگاه نیز دقت کنید. به عنوان مثال اگر یک عطر را چندین فروشگاه به قیمت 3 میلیون به فروش می رسانند، اصلا منطقی نیست که یک فروشگاه دیگر آن را 2 میلیون بفروشد و یا بر عکس. همیشه ارزان ترین‌ها بهترین نیستند!

3) عطرهای خود را با گارانتی بخرید

برخی از فروشگاه‌ها همچون عطرهای خود را با ضمانت و گارانتی به فروش می رسانند. پیشنهاد ما به شما این است که حتما از این فروشگاه‌ها خریداری نمایید. البته یکی از فروشگاه های معتبر و مورد اعتمادی که این روزها در بازار عطر و ادکلن و لوازم آرایشی زیاد از آن شنیده می شود، درین عطر است. فروشگاه درین عطر برای اولین بار در ایران تمامی عطرهای موجود در بازار را به همراه گارانتی مادام العمر به فروش می رسانند.

بهترین عطرهای اورجینال قیمت مناسب کدام اند؟

اگر قصد خرید عطر و ادکلن اورجینال دارید ولی نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که جای خرید تسترها که کیفیت شان نوسانی است و گاهی اوقات خوب است و گاهی نه، به سراغ عطرهای اورجینال ولی ارزان قیمت بروید. در ادامه 2 عطر اورجینال با قیمت مناسب را به شما معرفی کرده ایم.

1) عطر اجمل ساکریفایس زنانه | Ajmal Sacrifice

عطر ساکریفایس اجمل - خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر - درین عطر

عطر ساکریفایس جز عطرهای پرطرفدار زنانه برند اجمل است که در سال 2007 طراحی و راهی بازار شد. این عطر به دلیل رایحه جذاب و دوست داشتنی و ظاهر ساده اما در عین حال شیکی که دارد، توانسته توجه بانوان زیادی را به خود جلب کند.

2) ادکلن دانهیل آبی مردانه | Dunhill Desire Blue

ادکلن دانهیل ابی در سال 2002 توسط کمپانی بریتانیایی دانهیل طراحی و روانه بازار شد. با توجه به قیمت و رایحه ملایم و جذاب دانهیل دیزایر بلو، شما می توانید از این عطر  به خصوص در روزهای گرم بهار و تابستان استفاده نمایید.

خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر!

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و شما بتوانید با استفاده از موارد گفته شده دیگر در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوید. درین عطر یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید عطر و ادکلن اورجینال و لوازم آرایشی است که تمامی محصولات اورجینال خود را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت به دست شما می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 22868978 - 021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

ارسال نظر: