سفر به کدام کشورهای خارجی ارزانتر است؟

کدخبر: 2375963

دوست دارید برای سفر بعدی خود به کشوری خارجی سفر کنید؟ آیا کشور‌های خارجی ارزان‌تر را می‌‎شناسید؟ در این‌مقاله می‌خواهیم ارزان‌ترین سفرهای خارجی را به شما معرفی کنیم. اگر دلتان هوای سفری بی‌نظیر و ارزان کرده و بلیط ارزان هواپیما خارجی می‌خواهید، حتما این‌مقاله را خوانده و آن را با دوستان علاقه‌مند خود نیز به اشتراک بگذارید.

همیشه هزینه یکی از فاکتور‌های مهم در سفر‌های داخلی و خارجی است. برای بسیاری از افراد تعیین هزینه‌ها و مدیریت آن‌ها بخش مهمی از سفر است. اغلب مسافران دوست دارند درباره هزینه‌های سفر بدانند. دانستن این‌که با پول و هزینه شما بهترین سفر‌ها کدام موارد هستند، نکته مهمی است که بهتر است درباره آن تحقیق کنید. معمولا سفر‌های خارجی گران هستند و برای سفر به برخی کشور‌ها باید حقوق چند ماه خود را هزینه کنید.

پس بهتر است قبل از سفر کمی درباره مقصد خود تحقیق کنید و بیشترین استفاده را از سفر خود ببرید. البته مقایسه هزینه سفر به کشور‌های مختلف با اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد کار دشواری نیست. کافی است قیمت برخی تور‌های خارجی را در سایت علی بابا ببینید. تور‌ها معمولا هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. در این‌مقاله تعدادی از ارزان‌ترین کشور‌های خارجی را به شما معرفی می‌کنیم.

ترکیه

یکی از کشور‌های ارزان برای سفر ایرانی‌ها، ترکیه است. گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به شهر‌های مختلف ترکیه سفر می‌‍کنند. همسایگی این‌کشور با ایران باعث کاهش بسیاری در هزینه‌ها شده است. البته کشور‌های ارزان‌تری هم از ترکیه برای سفر ایرانی‌ها وجود دارد، اما به‌جرات سفر به ترکیه را می‌توان از سفر‌های محبوب ایرانی‌ها دانست.

سفر به کدام کشورهای خارجی ارزانتر است؟

استانبول، آنکارا، کوش آداسی و آنتالیا از شهر‌های معروف ترکیه هستند که با جستجویی ساده، تورهای بسیاری را برای آن‌ها پیدا خواهید کرد. کافی است نام هر‍‌یک از این‌شهر‌ها را در سایت علی بابا جستجو کنید و تور‌های مختلفی را برای هر‌کدام ببینید. تفریح، گردش، خرید و تماشای آثار تاریخی از مهم‌ترین موارد انتخاب ترکیه برای سفر هستند. وان یکی از شهر‌های ترکیه نزدیک ایران است و شما با هزینه خوبی امکان سفر به آن را دارید. برای سفر به وان به‌جای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی می‌توانید از سفر زمینی استفاده کنید.

ارمنستان

ارمنستان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر ارزان خارجی ایرانی‌ها است. مسافران زیادی بعد از گران‌شدن ارز و افزایش هزینه سفر به کشور‌های خارجی از موقعیت سفر به این‌کشور زیبا استفاده می‌کنند. جاذبه‌ها و دیدنی‌های بسیاری در ارمنستان هستند که ارزش سفر دارند و شما سفری بی‌نظیر در این‌کشور تجربه می‌کنید. تماشای آثار تاریخی، جاذبه‌های دیدنی و طبیعت بی‌نظیر از ویژگی‌های ارمنستان هستند که نظر مسافران را به خود جلب کرده است. تور ایروان ارزان یکی از محبوب‌ترین تور‌هایی است که مسافران ایرانی با آن سفر می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید و می‌خواهید به کشوری ارزان سفر کنید، حتما تور‌های ارمنستان و ایروان را در لیست بررسی خود داشته باشید. اگر در سایت علی بابا تور‌های ایروان را ببینید برخی از آ‌ن‌ها قیمت‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

تایلند

تایلند و طبیعت زیبای آن یکی از انتخاب‌های معقول برای سفر خارجی ارزان است. تور‌های تایلند طرف‌داران زیادی دارند و در فصل‌های مختلف سال گردشگران و مسافران زیادی به این‌کشور سفر می‌کنند. پاتایا و بانکوک از شهر‌های معروف تایلند هستند که مسافران زیادی برای گردش و تفریح به آن‌ها می‌روند. تور‌های مختلفی برای تایلند وجود دارد که شما باید آن‌ها را بررسی کرده و یکی از بهترین گزینه‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید. اگر به‌صورت شخصی به تایلند می‌روید، حتما درباره خرید بلیط هواپیما ارزان تحقیق کنید و بلیط خود را با بهترین قیمت بخرید.

دبی

نام دبی و تور‌های مختلف آن در اولین گزینه‌های سفر‌های خارجی ایرانی‌ها هستند. ساختمان‌های لوکس و مدرن از ویژگی‌های متمایز دبی است که نظر مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. سفر به دبی در سال‌های اخیر بیشتر شده و شما نیز با خرید بلیط هواپیما ارزان امکان سفر به آن را دارید. مراکز خرید لوکس و تفریحات جذاب نیز از دیگر جاذبه‌های دبی برای مسافران هستند. دبی شهری گرم است و به همین دلیل بهتر است درباره زمان و دیگر فاکتور‌های موثر بر سفر قبل از تصمیم نهایی فکر کنید. بلیط ارزان هواپیما خارجی برای سفر به دبی، صرفه‌جویی خوبی در هزینه‌های شما خواهد داشت.

سفر به کدام کشورهای خارجی ارزانتر است؟

گرجستان

یکی از کشور‌های فوق‌العاده برای سفر ایرانی‌ها، گرجستان است. طبیعت زیبا، دیدنی‌های جذاب و تفریح‌های هیجان‌انگیز از ویژگی‌های سفر به کشور‌های آسیای میانه است. کدام شهر گرجستان را می‌شناسید؟ تفلیس و باتومی از معروف‌ترین شهر‌های گرجستان هستند که مسافران زیادی هر‍‌ساله از نقاط مختلف جهان به آن‌ها سفر می‌کنند. اگر در سایت‌های فروش آنلاین بلیط، بلیط ارزان هواپیما خارجی برای سفر به شهر‌های گرجستان پیدا کنید، قطعا هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش داده‌اید. تور‌های تفلیس و باتومی نیز در سایت‌های معتبر مانند علی بابا با تنوع خدمات ارائه می‌شوند که بهتر است درباره آن‌ها تحقیق کنید.

شما سفر به کدام کشور‌های خارجی را ارزان‌تر می‌دانید؟ از دوستان و آشنایانی که سفر‌های خارجی داشته‌اند یا تجربه مسافران قبلی در سایت علی بابا نیز برای تعیین مقصد سفر خود استفاده کنید.

 

ارسال نظر: