برگزاری اولین کارگاه چالشی آموزش کسب و کار توسط مهدی شرافت

کدخبر: 2376090

اولین کارگاه آموزشی حضوری مهدی شرافت در سالن هتل قلب تهران، با استقبال ویژه‌ای روبرو شد. سپس بعد از سه ماه به دلیل تمایل زیاد دانشجویان مجددا کارگاهی در سالن مجلل هتل قلب برگزار شد که رضایت‌مندی افراد از آن بسیار بالا بود. از طرفی شاهد حضور افراد مطرح حوزه آموزش مثل دکتر یحیی علوی، احمد کلاته، رنه سینانی و ... در سمینار بزرگ مهدی شرافت بودیم.

مهدی شرافت

مهدی شرافت موسس آکادمی کسب و کار شرافت، و برند ورزشی شناخته شده شرافت است. نکته جالب اینجاست که مهدی شرافت از دید عموم فردی ثروتمند دیده شده اما برخلاف این دیدگاه در ابتدا شرایط مالی سختی داشته است. امروز بیوگرافی و لایف استایل مهدی شرافت را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد و نکاتی را درباره راز موفقیت او و برند‌هایش را بررسی خواهیم کرد.

گذشته مهدی شرافت

مهدی در 28 فروردین سال 1370 در مناطق جنوبی تهران به دنیا آمد. مهدی شرافت به غیر از خود ۳ برادر دیگر نیز دارد و به نقل از خود او تا سال ۱۳۹۰ در همان منطقه زندگی کرده‌ است.

فعالیت کسب و کار یا ورزش ؟!

مهدی شرافت در گذشته فعالیت ورزشی داشته که از همان سمت کمبود کیفیت در لباس‌های ورزشی را حس کرد. در نتیجه به فکر تاسیس برند شرافیت افتاد.

ریشه موفقیت از نظر مهدی شرافت

مهدی شرافت درباره ریشه موفقیت می‌گوید : من پس از موفقیت در ورزش، با سرمایه 500 هزار تومان کسب و کار شرافیت را در راه پله خانه پدری به کمک برادرانم شروع کردیم. چیزی که باعث پیشرفت شرافیت شد آموزش مستمر از بزرگان کسب و کار آنلاین بود و من روزانه آموزش دیدم و دانشم رو بالا بردم. من سمینار های مختلفی در کنار اساتید بزرگ مثل دکتر ربانی و آقای عدنان موسی پور بودم.

رضایت افراد از سمینار مهدی شرافت

علت رضایت‌‌مندی افراد از این کارگاه، متفاوت بودن، قابل اجرا بودن مطالب و وجود تمرین‌های مختلف در همزمان با کارگاه بود که به دلیل این تمرین‌ها، افراد خود را وارد چالش‌های بیزینسی و کاربردی می‌کردند تا بتوانند مطالب آموزشی را به صورت عملی اجرا کنند.

مهدی شرافت

آنچه درباره برند شرافیت باید بدانیم

مهدی شرافت درباره برند ورزشی پوشاک شرافیت می‌گوید : همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دوستداران ورزش در کشور ما تهیه لوازم بدنسازی و ورزشی مناسب و با کیفیت است و در این میان لباس ورزشی از جایگاه بالاتری برخوردار است. اهمیت استفاده از نوع مرغوب این لوازم ورزشی به قدری بالاست که می‌توان گفت که دارای رابطه مستقیم با تاثیر ورزش بر بدن شماست. مشکل دیگری که بسیاری از ورزشکاران خصوصا فعالان حوزه بدنسازی و گرایش‌های مربوطه با آن رو به رو هستند کمبود تنوع ست‌های ورزشی و کیفیت پایین آنها است. تمامی اینها دست به دست هم داده تا برند لباس ورزشی شرافیت از سال ۱۳۹۶ تولید انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه و تجهیزات تخصصی بدنسازی را با هدف رشد و افزایش کیفیت سطح تولید داخل و همینطور ارائه محصولات با کیفیت و متنوع به ورزشکاران عزیز کشورمان شروع کند و هر روز گامی رو به جلو برای تحقق این اهداف بردارد.

هدف برند شرافیت از گفته مهدی شرافت

هدف برند شرافیت، حضور در 20 برند ورزشی برتر دنیا و تمامی شعبات در تمامی نقاط برتر دنیا همانند کانادا، استرالیا، آلمان و ... است. می‌توان رشد چشم‌گیر محصول باکیفیت ایرانی شرافیت را باعث افتخار دانست. مخصوصا که توسط افراد مطرح سطح کشور و سطح بالای جامعه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا امکان شرکت در کارگاه‌ های آموزشی مهدی شرافت وجود دارد ؟

برخلاف موجی که اکثرا در شبکه های اجتماعی وجود دارد، مهدی شرافت همواره در کارگاه‌های آموزشی خود از تجربیات و مواردی بیان می‌کند که خود تجربه کرده است و قابل انجام است. کارگاه های آموزشی مهدی شرافت در سال به صورت محدود برگزار می‌شود که برای اطلاع از آن می‌توانید به اینستاگرام مهدی شرافت @mehdisherafat_ و یا وب سایت رسمی آکادمی مهدی شرافت مراجعه کنید.

نظر مهدی شرافت در مورد مدرک تحصیلی

از نظر من درس خواندن در مدرسه و دانشگاه، دلیل بر موفقیت آدم ها نیست! ما نگرشی از قدیم داریم و آن این است که اگر در مدرسه و دانشگاه درسخوان نیستید و نمرات پایینی دارید، پس در جامعه هم نمی توانید تأثیرگذار باشید. منظورم این نیست که ترک تحصیل کنید… نه! بلکه می گویم در کنار علمی که در مدرسه و دانشگاه یاد می گیرید، علم و تجربه و نحوه کار کسب و کارهایی که در جامعه هستند را نیز به دست بیاورید.

 

ارسال نظر: