چرا خرید ژلاتین صنعتی؟ کاربرد آن در صنایع و واقعیت های آن

کدخبر: 2374876

ژلاتین خود یک ماده طبیعی نیست  ولی یک ماده گرفته شده از منبع طبیعی است. ژلاتین نوعی پروتئین شفاف است که  می تواند از هیدرولیز استخوان گاو و غضروف هایش بدست بیاید. این پرو تئین از کلاژن بدست می آید که شامل اسیدهای آمینه مهم، یعنی گلیسین و پرولین است که بلوک های پروتئینی هستند. ماده ژلاتین به صورت پودری یا ورق ای تولید می‌شود. حلالیت آن در آب گرم است و در آب سرد به سختی حل می شود و بعد از حل شدن به میزان ده برابر حجمش مایع را جذب می کند. این ماده ای جامد و نیمه شفاف و بی رنگ و بیمزه به عنوان یک عامل ژل کننده در مواد غذایی، داروها، کپسولهای دارویی،  ویتامین‌ها و مواد آرایشی به کار می‌رود. خرید ژلاتین صنعتی در مقیاس عمده و خرده را از مراکز معتبری چون شرکت مواد شیمیایی اوشیم تجربه کنید.

تبلیغات2

چند نمونه از موارد استفاده ژلاتین صنعتی

ژلاتین یک ماده صنعتی به صورت پودری و گرانول است که، کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد.

کاربرد ژلاتین صنعتی در مواد آرایشی (گرید آرایشی)

خرید ژلاتین صنعتی ممکن است برای استفاده در کرم های پوستی،  لوسیون‌ها، ماسک صورت، شامپو، نرم کننده مو، برق ناخن و لب باشد. این ژلاتینهای صنعتی به‌دلیل داشتن بافت خامه‌ای رطوبت را بخوبی به خود جذب می‌کند و محصول را غلیظ می کنند. پودر ژلاتین صنعتی همچنین برای رفع چین و چروک و ترمیم جای زخم بیماران نیز مورد استفاده می باشد.

کاربرد دارویی ژلاتین صنعتی (گرید دارویی)

فروش عمده پودر ژلاتین برای ساخت کپسول های سخت و نرم کاربرد دارد. در بعضی از موارد خرید ژلاتین صنعتی برای بستن داروها و مکمل ها نیزانجام می شود. کپسول های سخت از دو بخش تشکیل می‌شوند: از یک قالب فولادی ضد زنگ در یک محلول گرم ژلاتینی که اینجا وجود ژلاتین نقش اساسی در ساخت دارو ایفا می کند. همچنین کپسول های نرم هم از یک قسمت ورقه ژلاتینی تشکیل یافته است.

بیشترین کاربردهای ژلاتین صنعتی 

کاربرد این ماده بسیار وسیع بوده و تنها شامل یک حرفه به خصوص نیست. خرید ژلاتین صنعتی می تواند به خاطر مهمترین کاربرد این ماده اولیه باشد. ژلاتین صنعتی بیش از هر چیز در تولید چسب، کاغذ مخصوص اسکناس و وسایل عکاسی استفاده می شود. همچنین این ماده در صنایع نساجی و کاغذ سازی کارآیی فراوانی دارد. به همین دلیل است که افراد فعال در این صنایع به دلیل کاربرد زیاد در تناژ بالا این ماده را از شرکت فروش مواد شیمیایی اوشیم سفارش می دهند. ما این اطمینان را به صنعتگران محترم می دهیم که ژلاتین های موجود در شرکت اوشیم از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و این عزیزان می توانند با خیالی آسوده نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام نمایند.

کاربرد ژلاتین صنعتی در هنر و صنایع دستی

ژلاتین صنعتی یک ماده همه‌کاره در هنر و صنایع دستی برای بزرگسالان و کودکان است. بوم های نقاشی، پالت ها، رنگهای نقاشی همگی رگه هایی از مواد شیمیایی را در ساخت خود داشته اند. برخی دیگر از اقلام محبوب که از این ماده ساخته می‌شود شامل مواد زیر است:چسب، کلاه شنا، مجسمه‌ها، گلوله های پینت بال، تزیینات کیک، صفحات چاپ، خوشبوکننده های هوا، لنزها، رقصنده های هماهنگ در آب، ژلاتین مو  که تا وقتی که با آب داغ شسته نشود در موها باقی می‌ماند.

خرید رزین اپوکسی

کاربرد پودر ژلاتین خوراکی برای بهبود پوست و مو

مکمل‌های ژلاتین رطوبت و تراکم  کلاژن پوست را افزایش داده و باعث زخیم شدن مو می شوند.

بهبود عملکرد مغز و سلامت روان

گلیسین ژلاتین با عملکرد مغز ارتباط مستقیم دارد. مصرف گلیسین به بهبود برخی اختلالات روانی اسکیزوفرنی کمک کرده و به شکل قابل توجهی حافظه را تقویت می کند.

تاثیر ژلاتین بر درد مفاصل

این ماده می تواند موجب تقویت غضروف ها، بافت ها و بهبود قابلیت ارتجاعی اندام ها شود. در نتیجه ی مصرف ژلاتین درد مفاصل را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

تاثیر ژلاتین بر استخوان

ژلاتین به چسب استخوان معروف است. این ماده، دردهای مفصلی را کاهش می دهد و در پیشگیری از پوکی استخوان موثر است. کلاژن اثرضدالتهابی داشته و روی بافت مفاصل تاثیر مستقیم می گذارد. تزریق ژلاتین، کلسیم موجود در گردش خون را بالا می برد و باعث ساخت استخوان می شود. میزان مواد معدنی و چگالی استخوان ران با دریافت ژلاتین بیشتر می شود.

فروشگاه اوشیم

خرید انواع مواد شیمیایی پودری

 

ژله، مارمالاد، آبنبات‌ها، پاستیل‌ها و بستنی‌ها از جمله موادی است که خرید ژلاتین  پودری غذایی در تولید و فراوری آنها نقش اساسی دارد. این  ژلاتین صنعتی  را از روش آنزیمی به دست می‌آورند تا کیفیت بالایی داشته باشد. ژلاتین باعث شفافیت نوشیدنی‌ها می‌شود. این ماده نقش غلظت دهندگی نیز دارد پس در ماست و پنیر به منظور قوام دهنده استفاده می‌شود. همچنین خرید انواع مواد شیمیایی پودری از جمله ژلاتین پودری در نان و خمیردندان به منظور تقویت پروتئین‌های موجود و افزایش الاستیسیته است. در گوشت‌های فراوری شده نیز از این ماده استفاده می‌شود. چرا که با کاهش آب در دسترس میکروارگانیسم‌ها، از سلامت گوشت محافظت می‌کند.

 

کاربرد مواد شیمیایی

امروزه از مواد شیمیایی در حوزه ها و حیطه های مختلفی استفاده می شود. انجام بسیاری از فعالیت های رشته های مختلف بسته به وجود مواد شیمیایی است. فروش مواد شیمیایی، به دلیل دامنه کاربرد گسترده ای  که دارند، در جهت تولید محصولاتی با کیفیت بالا صورت می پذیرد.  خرید انواع مواد شیمیایی پودری برای مصرف گوناگونی چون: کشاورزی(کودهای شیمیایی)، مواد غذایی( انواع ویتامین ها)، پاک کننده ها(پودرهای شوینده یا صابون‌ها)، شوینده های شیمیایی(پودرهای آب اکسیژنه)، پزشکی و دارویی(قرص و شربت)، دندانپزشکی(مواد اورتودنسی) و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

خرید رزین اپوکسی... فروشگاه اوشیم... انواع رزین اپوکسی

فروش مواد شیمیایی

شرکت مواد شیمیایی اوشیم از جمله شرکت های معتبری است که تمام مواد شیمیایی مورد نیاز در صنایع مختلف را برای مشتریان فراهم می کند. از جمله مزیت‌های این مجموعه، خرید آنلاین مواد شیمیایی است که باعث می شود بدون حضور مشتری در محل فروشگاه، در اسرع وقت ماده سفارشی مورد نیاز را تحویل بگیرد. شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع مواد شیمیایی پودری به سایت شرکت اُشیم مراجعه فرمایید. جهت استعلام فروش مواد شیمیایی نیز با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید. در نهایت جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی یا خرید ژلاتین صنعتی با شرکت اوشیم تماس بگیرید. 

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          

موبایل و واتس آپ: 09209091600

آدرس سایت:  Oshim.ir

آدرس ایمیل:  oshimgroup@gmail.com

رسانه های اجتماعی:  @oshim.ir

ارسال نظر: