راهنمای انتخاب بهترین میز تلویزیون

کدخبر: 2376130

در منزل مهمترین و زیباترین دیزاین و طراحی دکوراسیون در قسمت سالن پذیرایی است که شامل مبلمان ، میز ناهارخوری و تی وی روم است . با کوچک شدن متراژ خانه ها امکان تفکیک قسمت های مختلف خانه دیگر وجود ندارد ولی هر خانه ای را  میتوان در حد متراژ خود طراحی دکوراسیون کرد و از فضا بهترین استفاده را کرد. به همین دلیل استفاده از مبلمان و میز تلویزیون کم جا برای بسیاری از افراد مهم است.

عموما برای طراحی اولیه دکوراسیون داخلی منزل اول از همه جای قرار گرفتن تلویزیون مشخص میشود و طبق آن مبلمان و بقیه وسایل چیده میشوند پس تلویزیون از ارکان مهم تی وی روم است و در ادامه مبلمان چیده میشود که در اصول طراحی روبروی تلویزیون بزرگترین کاناپه قرار میگیرد تا بهترین حس را در هنگام دیدن تلویزیون به فرد القا کند.

امروزه بیشتر افراد تمایل دارند که تلویزیون را به دیوار نصب کنند و در قسمت زیرین آن یا شلف نصب کنند یا میز تلویزیون قرار دهند ولی هم چنان میز تلویزیون جزو میز های پر طرفدار در منزل است به دلیل اینکه این میز ها بسیار به روز شده اند و با طراحی مدرن تری نسبت به گذشته ارائه شده اند.

وقتی که تلویزیون روی دیوار نصب میشود مطمنن فضای کمتری در منزل را اشغال میکند و مانند قاب تصویری که بالاتر از سطح مبلمان قرار دارد حس خوبی در هنگام تماشای تلویزیون به تماشاچی میدهد.

 اما یادتان نرود با خرید میز تلویزیون به غیر از قراردادن تلویزیون بر روی آن این میز میتواند نقش میز دکوری را  در سالن پذیرایی ایفا کند، پس اگر فضای مناسب دارید و حتی دوست دارید که تلویزیون را به دیوار نصب کنید یادتان باشد وجود میز تلویزیون سالن شما را شکیل تر و لوکس تر میکند.

این میزها را میتوان با بقیه میز های منزل ست کرد مثلا میتوان میز تلویزیون را با میز ناهار خوری و یا میز جلو مبلی با یک طرح ست استفاده کرد تا نظم خاصی به منزلتان بدهد و یا حتی رنگ میز تلویزیون را میتوان با مبلمان ست کرد. مثلا اگر مبلمان شما سفید است میتوانید از میز تلویزیون با چوب سفید استفاده کنید و در ادامه از فرش با رنگ متفاوت که میز تلویزیون و مبل ها خودشان را نشان بدهند.

02

میزهای تلویزیون میتوانند از متریال مختلفی ساخته شوند مانند : چوبی ، فلزی ، فرفوژه ، شیشه ای و..... که تفاوت آنها در ظاهر و در تعداد کمد و کشو ها ، فضای مناسب برای قرار دادن وسایل دکوری ، وزن میز تلویزیون است.

انتخاب جنس میز تلویزیون بسیار مهم است مثلا اگر میز تلویزیون چوبی مد نظرتان است حتما مطمئن شوید که ضد آب باشد ، به راحتی بتوان آن را تمیز کرد این موارد بستگی به نوع چوب استفاده شده در ساخت میز دارد اگر ام دی اف مرغوب استفاده شود میز بعد از تماس با آب یا هر مواد شوینده ای برای تمیزکردن استفاده میشود میز ورم نمیکند و به راحتی تمیز میشود.

در میز های شیشه ای هم به همین شکل است در زمان  تمیز کردن نباید جای دستمال روی شیشه بماند یا کدر شود، در کل باید جنس میز تلویزیون مقاومت لازم را برای جابه جایی و نظافت داشته باشد تا در زمان کم خراب نشود.

در خرید اینترنتی نکته ای که قابل توجه است این است که رنگ ها ممکن است با کالیته واقعی متفاوت باشد چون در عکس از فلش و نور عکاسی استفاده میشود پس حتما بعد از سفارش میز تلویزیون آنلاین از رنگ سفارش خود مطمئن شوید تا با انتخاب شما مغایرت نداشته باشد

این میزها بیشتر اوقات دارای کشو هستند و در بعضی از مواقع کمد نیز دارند تا بتوان وسایل مختلف در آن جا داد.

مجموعه سه گامه این امکان را به شما میدهد تا با سفارشی سازی میز تلویزیون خود بهترین انتخاب را داشته باشید مثلا دوست دارید میز سه کشو داشته باشد یا یک کمد یا طبقه برای وسایل دکوری ، تمامی موارد حتی عمق و ارتفاع کارهای چوب نیز قابل ویرایش هستند و میتوانید یک میز تلویزیون باب میل خودتان را سفارش دهید.

برای سیستم صوتی و دستگاهای دیجیتال و .... هم باید فکری کرد ، به تازگی که همه وسایل برقی در سایز کوچک تولید میشود و مشکلی در قرار دادن آنها در میز تلویزیون نیست ، برخی از میزتلویزیون ها امکان قرار دادن اسپیکر را نیز به شما میدهند پس قبل از سفارش فکر تمامی این موارد را بکنید تا بهترین و زیباترین میز تلویزیون را سفارش دهید.

میز های تلویزیون در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ و رنگ ها و طرح های مختلف مناسب با فضا و سلیقه شما ساخته میشوند.

تیم حرفه ای فروشگاه سه گامه با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان تلاش بر این دارد تا در کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین کالا را طبق سلیقه شخصی هر فرد معرفی کند.

 

 

 

 

ارسال نظر: