چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم؟

کدخبر: 2376349

چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم؟ خرید اشتراک و اکانت یوتیوب پریمیوم youtube premium ارزان قیمت و قانونی از فروشگاه اکانتی شاپ

یوتیوب پرمیوم نسخه پولی و غیر رایگان برنامه کاربردی یوتیوب است که بیشترین امکانات را برای کاربران خود به همراه می آورد. استفاده از این برنامه به شما کمک می کند که نیازهای خود را برآورده سازید. با استفاده از اکانت پرمیوم یوتیوب همه مشکلات شما در استفاده از قابلیت های برنامه برطرف می شود. این اکانت ها با هزینه های متفاوتی در دسترس افراد قرار می گیرند. در ادامه بیشتر به بررسی اکانت های غیر رایگان یوتیوب می پردازیم.

چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم

ارائه نسخه یوتیوب پرمیوم

پاسخ به این سوال که چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم، در علل راه اندازی این برنامه جست و جو می شود. نسخه های غیر رایگان این برنامه برای استفاده بهتر کاربران ارائه شده اند. این نسخه ها خدمات بیشتری را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهند. نسخه های پریمیوم برنامه در سال 2015 برای اولین بار ارائه شدند.

یوتیوب پرمیوم در دنیای مجازی با نام یوتیوب رد نیز شناخته می شود. این سرویس یوتیوب همه ویدیوهای مورد علاقه شما را بدون تبلیغات در دسترس قرار می دهد. فهرست پخش های آفلاین این برنامه نیز به سادگی در دسترس افراد قرار می گیرد. این نسخه تقریبا هر آن چه در برنامه یوتیوب ارائه شده را در دسترس کاربران قرار می دهد.

در ادامه برخی از مهمترین قابلیت ها و مزایای استفاده از نسخه پرمیوم یوتیوب را بررسی می کنیم.

پخش ویدیوها بدون تبلیغات

در مواجهه با این سوال که چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم، به مشکلات موجود در نسخه های رایگان این برنامه پرداخته می شود. در صورتی که از نسخه های رایگان برای پخش فایل های ویدیویی استفاده شود، در حین اجرای برنامه، ده ها فایل تبلیغاتی پخش می شود که لذت تماشای این فایل ها را کمتر خواهد کرد. حذف تبلیغات اولین و مهمترین ویژگی یوتیوب رد به شمار می رود.

در صورتی که بدون مداخله تبلیغات فایل های ویدیویی برنامه را پلی کنید، در حجم اینترنت مصرفی شما نیز صرفه جویی می شود. این قابلیت نسخه های پریمیوم بر روی همه دستگاه ها قابل اجرا خواهد بود.

پخش ویدیوهای اورجینال

این که چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم یک مسئله قابل بررسی است. در صورتی که از این نسخه ها استفاده کنیم، به ده ها فایل اورجینال ویدیویی که از طرف هنرمندان سرشناس و حرفه ای در یوتیوب رد بارگذاری می شوند، دسترسی خواهیم داشت. این فایل های ویدیویی در نسخه های رایگان قابل پخش نخواهند بود. به همین خاطر نیز استفاده از نسخه پریمیوم مزایای بی شماری برای استفاده از این فیلم های اورجینال به همراه می آورد.

چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم

قابلیت پخش در پس زمینه

چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم؟ بی شک پاسخ این سوال، امکانات وسیعی است که در حین استفاده از این برنامه به دست می آورید. یکی از این قابلیت های مهم پخش فایل های ویدیویی در پس زمینه دستگاه است. در صورتی که از این نسخه های غیر رایگان استفاده کنید، در حین استفاده از نرم افزارها و سایر بخش های دستگاه خود، قادر به پخش فایل های ویدیویی یوتیوب نیز خواهید بود. این قابلیت در سیستم عامل های اندروید کارایی بیشتری دارد. با استفاده از آن صدای فایل های ویدیویی در پس زمینه کار اجرا خواهد شد.

دانلود سریع و ساده ویدیوها

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران در استفاده از این برنامه با آن رو به رو می شوند، عدم دانلود فایل ها است. بی شک در نسخه های رایگان برنامه یوتیوب با خطاهایی در خصوص آپلود فایل های ویدیویی رو به رو می شوید. اما در صورتی که نسخه های یوتیوب رد را دانلود کنید، فهرستی از ویدیوهای محبوب را دانلود کرده و به صورت آفلاین آن ها را پخش خواهید کرد.

دسترسی به یوتیوب موزیک

در بررسی این سوال که چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم به قابلیت هایی که این برنامه برای دسترسی به سایر بخش های پلتفرم یوتیوب ایجاد می کند نیز پرداخته می شود. دسترسی به یوتیوب موزیک یکی از مهمترین امکاناتی است که نسخه های غیر رایگان این برنامه در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با خرید نسخه های یوتیوب رد به تمامی امکانات برنامه یوتیوب موزیک دسترسی خواهید داشت.

نحوه خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم

حال که با مزایای مهم استفاده از نسخه های غیر رایگان یوتیوب آشنا شدید و به سوال چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم پاسخ دادید، باید با نحوه خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم از اکانتی شاپ آشنایی داشته باشید. در فرایند خرید این برنامه نیازی به ساخت اکانت جدید نخواهید داشت. تنها کافی است وارد اکانت اصلی خود شده و بر  روی عکس پروفایل خود تپ بزنید. سپس گزینه Get YouTube Premium را انتخاب کرده و از طریق این گزینه هزینه پریمیوم سازی اکانت را بپردازید.

چرا باید از یوتیوب استفاده کنیم

کسب درآمد از یوتیوب پرمیوم

دلایل استفاده از برنامه یوتیوب پرمیوم، تنها به قابلیت ها و امکانات موجود در آن برای کاربران محدود نمی شود. در این برنامه صدها تولید کننده محتوا، کسب درآمد می کنند. درآمدزایی از طریق یوتیوب یکی از مهمترین مزایایی است که این برنامه برای کاربران اکانت پریمیوم خود به وجود آورده است. شما می توانید با تولید کردن فایل های ویدیویی از قابلیت های یوتیوب برای به دست آوردن درآمد استفاده کنید. استفاده از این قابلیت مهم با شرایط به خصوصی همراه است.

نحوه پرداخت درآمد هر یک از تولید کنندگان محتوا بر اساس قوانینی انجام می شود که در ساختار این برنامه وضع شده اند. در این خصوص سهم هر یک از تولید کنندگان محتوا از مبلغ کل دریافتی کسر می شود. به این ترتیب هر کس به سهم قانونی خود دست پیدا می کند.

برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اکانت یوتیوب پرمیوم می توانید به وب سایت اکانتی شاپ https://accountishop.ir/ مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص این که چرا باید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنیم مطالب مهمی را بررسی کردیم. یوتیوب سال های سال است که در عرصه ارائه فایل های ویدیویی ایفای نقش می کند و امکانات گسترده ای را در دسترس کاربران خود قرار می دهد. یکی از سیاست های اخیر این برنامه ارائه نسخه های غیر رایگان برای کاربرانی است که به قابلیت های بیشتری در این برنامه نیاز دارند. این نسخه های غیر رایگان دسترسی به بخش مهمی از خدمات این برنامه را میسر می سازند.

 

ارسال نظر: