کاربردهای دوربین مداربسته دید در شب رنگی و معرفی دوربین آیمو

کدخبر: 2376578

بررسی و معرفی دوربین های دید در شب رنگی و برندهای پرفروش دوربین دید در شب رنگی در ایران و در نهایت معرفی دوربین مداربسته آیمو Imou

دوربین مداربسته دید در شب رنگی و مزایای استفاده از دوربین دید در شب رنگی

به گزارش رسانه خبری نسیم آنلاین از فروشگاه توان نمایندگی رسمی محصولات داهوا (tavancctv.com)

در هنگامی که شما از دوربین مداربسته استفاده می کنید این خاصیت برای استفاده بهینه وجود دارد تا در شب نیز تصویر داشته باشید. اما کار به اینجا ختم نمی شود و شما می توانید حتی در تاریکی هم تصویر داشته باشید. دوربین دید در شب رنگی به شما تصویر رنگی ارائه می دهد که برای دریافت تصویر دید در شب رنگی لازم نیست که دستگاه دی وی آر قابلیت ویژه ای داشته باشد زیرا قابلیت دوربین مداربسته دید در شب رنگی در خود دوربین خلاصه می شود و تقریبا ربطی به خود دستگاه دی وی آر ندارد.

خرید انواع محصولات دید در شب رنگی داهوا

دوربین مداربسته دید در شب رنگی معمولا با توجه به نوع ساختار بدنه ای که از نظر ظاهر دارد هم می تواند در کیس دام و هم در کیس بالت بوده و از این رو می تواند هم در داخل محیط های اداری و مسکونی و هم در محیط بیرونی قابلیت نصب را داشته باشد. اما همین دوربین دید در شب رنگی انواع مختلفی دارد و در بعضی از مدل های جدید که در دسته وارملایت طبقه بندی می شوند.

 دوربین دید در شب رنگی وارم لایت چه کارایی دارد؟

اگر جایی که هستید در تاریکی مطلق قرار داشته باشد بهتر است که از دوربین دید در شب رنگی وارم لایت نصب کنید، زیرا این مدل دوربین دید در شب رنگی از نظر سخت افزاری چراغ هایی دارد که نقش روشن کردن محیط را در دوربین بازی می کند و شما از طریق روشن شدن LED های وارملایت دوربین در دریافت تصویر بهتر موفق می شوید.

دوربین دید در شب رنگی داهوا

از مدل های معروف و باکیفیت می توان به دوربین دید در شب رنگی داهوا اشاره کرد. در خرید دوربین دید در شب رنگی حتما به اولویت ها از جمله مکانی که قرار است دوربین در آن نصب شود دقت لازمه را داشته باشید زیرا باید متراژی که قرار است دوربین مداربسته دید در شب رنگی تحت پوشش قرار دهد را محاسبه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. بنابراین در عوامل مهم در تعیین قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی همین عامل متراژ پوشش دهی دوربین می باشد که به آن اشاره کردیم. همچنین در کنار قابلیت دید در شب رنگی دوربین داهوا برای بهتر شدن کیفیت گاها قابلیت WDR در این سری از دوربین ها نیز دید می شود که خود دارای زیر مجموعه های محصولی فراوان می باشد. در دوربین دید در شب رنگی داهوا هم در قسمت مشخصات باید به متراژ قابل پوشش دهی در مقوله دید در شب باید دقت کافی را به خرج دهید.

معرفی سری محصولات بیسیم دوربین آیمو Imou

دوربین مداربسته از نظر ساختاری و نحوه انتقال دیتا به دو دسته باسیم و بیسیم تقسیم بندی کالایی می شوند که در ادامه با توجه به استقبال بیشمار مردم از سری دوربین های وایرلس به بیان دوربین آیمو از زیر مجموعه های وایرلس دوربین مداربسته داهوا خواهیم پرداخت. برند داهوا اینقدر قوی هست که وقتی میشنویم دوربین مداربسته آیمو از زیر مجموعه های دوربین داهوا می باشد تمام قد به این مدل و برند دوربین وایرلس ایمان می آوریم. در دسته بندی که بدان خواهیم پرداخت.

محصولات بیسیم دوربین آیمو Imou

دوربین مداربسته آیمو از محصولات بیسیم با کیفیت

دوربین آیمو جز دسته بندی بیسیم بوده و از این رو این مدل از دوربین ها علاوه بر آپشن ها و مشخصه هایی که ارائه می دهد دارای محدودیت هایی نیز می باشد. اولین نکته مهم در دوربین ایمو برند با اصالت و ریشه دار آن است و همین امر سبب می شود که خرید دوربین مداربسته آیمو در بین مردم بی دغدغه باشد. دومین نکته ای که باید در مورد این رشته محصولات بیسیم باید بگوییم این است که داهوا با معرفی برند دوربین مداربسته آیمو IMOU به عنوان محصولات وایرلس ، یک پک محصولی کامل را معرفی کرد که دارای بیشترین تنوع محصولی می باشد.

دوربین آیمو رنجر 2 از محصولات معروف و پرفروش برند دوربین آیمو IMOU

از جمله محصولات دوربین ایمو باید به دوربین آیمو رنجر ۲ اشاره کرد. خوب در بین این همه محصول به نظرتان چرا به دوربین ایمو رنجر 2 اشاره کردیم؟

دوربین آیمو رنجر ۲ را می توان پکیج محصولی کامل دوربین مداربسته دانست که تمام نیازهای کاربردی از یک دوربین مداربسته و نهایتا یک سیستم دوربین مداربسته را به شما ارائه می دهد. در دوربین آیمو رنجر 2 می توان به این قابلیت ها تاکید کرد:

  1. انتقال تصویر دوربین آیمو رنجر ۲ به صورت مستقل
  2. قابلیت چرخش در ۳۶۰ درجه و پوشش حداکثری بدون هیچ نقطه کوری
  3. ارائه دو رزولوشن تصویری دو مگاپیکسل و چهار مگاپیکسل
  4. پشتیبانی حافظه مموری تا ۲۵۶ گیگ
  5. قابلیت تشخیص حرکت انسان در بین قابلیت های هوشمند دوربین آیمو رنجر ۲
  6. فراهم کردن صدا به صورت دو طرفه در دوربین رنجر ۲ ایمو

دوربین ایمو رنجر ۲ هم می توان در کنار دستگاه دی وی آر داهوا هم به شما تصویر دهد. در این قسمت باید دوربین آیمو رنجر ۲ را از طریق شبکه وای فایی که دستگاه دی وی آر داهوا در آن قرار دارد راه اندازی نمایید.

دستگاه ضبط کننده ویدیویی دی وی آر (DVR) چه نقش را در یک سیستم دوربین مداربسته ایفا میکند؟

انواع محصولات دستگاه ضبط کننده ویدیویی dvr دی وی آر

تا اینجا به صورت مختصر به دستگاه دی وی آر DVR و بعضی از قابلیت های آن اشاره کردیم ولی الان بیشتر قصد داریم تا با دستگاه DVR به صورت اصولی و کاربردی آشنا شوید. خوب اولین وظیفه ای که دستگاه دی وی آر در یک شبکه دوربین مداربسته ایفا می کند رکورد یا ضبط تصویر دوربین یا دوربین هایی است که تحت عنوان کانال به دستگاه dvr نصب می شود. اولین خواسته و مهمترین خواسته شما از یک دستگاه دی وی آر همین بحث ضبط است که گفتیم و این ضبط روی هارد دی وی آر صورت می گیرد. این هارد هم از روز اول در دستگاه دی وی آر وجود خارجی ندارد و باید جداگانه خریداری و در درون دستگاه dvr پیچ شود. پس حتما حتما دقت لازمه را داشته باشید که در حین خرید دستگاه دی وی آر شما باید یک هارد با توجه به چند آیتم مختلف از جمله زمان بکاپ و کیفیت هر دوربین متفاوت است.

 کاربردهای دستگاه دی وی آر dvr

دومین وظیفه ای که دستگاه DVR بر عهده دارد و امروزه به عنوان یک کاربرد مهم در نظر گرفته می شود بحث انتقال تصویر است. در انتقال تصویر شما دستگاه دی وی آر را به اینترنت از طریق مودم و کابل شبکه وصل می کنید. در این حالت با واسط نرم افزار می توانید از طریق موبایل خود تصاویر دستگاه دی وی آر را به صورت برخط مشاهده نمایید.

از معروف ترین و قوی ترین برندها می توان به دستگاه دی وی آر داهوا اشاره کرد که هم در ضبط و در انتقال تصویر به صورت مثال زدنی پیشتاز می باشد. دستگاه DVR در انواع و اقسام و کیفیت های مختلف بوده و اگر قصد خرید دستگاه دی وی آر داهوا را داشته باشید حتما بهترین انتخاب ممکنه را خواهید داشت زیرا در عمل این برند تمام امتحانات را پس داده است .

منبع مقاله : فروشگاه توان | https://tavancctv.com/

 

ارسال نظر: