نکات ضروری که برای سفر به ونکوور باید بدانید

کدخبر: 2376731

با خرید بلیط تهران ونکوور، به یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای دنیا سفر می‌کنید. ونکوور شهری زیبا در غرب کشور کانادا است و در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارد. سواحل شنی زیبا، ‌کوه‌های سر به‌ فلک ‌کشیده، جنگل‌های سرسبز و دشت‌های پرگل طبیعتی خارق‌العاده در اطراف شهر ونکوور به وجود آورده‌اند؛ اما زیبایی‌های کانادا بسیار فراتر از مناظر طبیعی است. استاندارد بالای زندگی و همچنین نرخ پایین بیکاری، این شهر را به مکانی عالی برای سکونت تبدیل کرده و باعث شده مقصد محبوبی برای مهاجران باشد. اگر قصد دارید از ایران به ونکوور سفر کنید، این مقاله را تا آخر بخوانید تا با نکات مهم سفر به ونکوور آشنا شوید.

 

 

 

 

آب ‌و هوای ونکوور چگونه است؟

ونکوور بزرگ‌ترین شهر استان بریتیش کلمبیا، غربی‌ترین استان کشور کانادا است. بریتیش کلمبیا میان رشته‌کوه راکی و اقیانوس آرام قرار گرفته و آب ‌و هوای معتدل و بارانی دارد. میانگین دما در فصل تابستان (ژوئن تا آگوست) حدود 20 درجه سانتی‌گراد و در فصل زمستان (دسامبر تا فوریه) حدود 5 - 0 درجه سانتی‌گراد است. فصل تابستان (ژوئن تا آگوست)، های‌سیزن سفر به این شهر است. این شهر در طول سال بارندگی زیادی را تجربه می‌کند و بیشترین بارندگی در ماه‌های زمستان رخ می‌دهد. اگر قصد دارید در ماه‌های بارانی بلیط ونکوور بخرید، حتماً لباس گرم، چتر و کیف ضدآب با خودتان ببرید تا دچار مشکل نشوید.

 

 

آیا باید برای سفر به ونکوور ویزا گرفت؟

بله اگر شهروند ایرانی هستید باید قبل از خرید بلیط ونکوور، برای دریافت ویزای کشور کانادا اقدام کنید. از آن‌جایی‌ که کشور کانادا کنسولگری فعالی داخل ایران ندارد، دو گزینه پیش رو دارید؛ ثبت ‌نام آنلاین در وب‌سایت سفارت کانادا یا مراجعه حضوری به سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه. برای درخواست آنلاین ویزای کانادا، باید در وب‌سایت Canada.Caیک حساب کاربری بسازید، نوع ویزای مدنظرتان را انتخاب کنید، فرم‌های مربوطه را بادقت تکمیل نمایید و هزینه درخواست ویزا را بپردازید. در خواست آنلاین ویزا کم‌‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش برای پیگیری وضعیت پرونده است.

اگر ترجیح می‌دهید به‌صورت حضوری برای ویزا درخواست بدهید، باید از طریق کنسولگری کانادا در یکی از کشورهای همسایه ایران مثل ارمنستان، امارات، ترکیه و... اقدام کنید. اگر بخواهیم شرایط کشورهای همسایه ایران را با هم مقایسه کنیم، در حال حاضر، سفر به کشور ترکیه ارزان‌ترین گزینه است و البته صف طولانی‌تری برای صدور ویزا دارد. از طرف دیگر، ثبت درخواست ویزا از طریق کشور امارات، گران‌تر است؛ ولی زودتر به نتیجه می‌رسد. به همین خاطر، در برآورد هزینه‌های سفر، به‌ غیر از بلیط ونکوور، هزینه سفر به یک کشور همسایه ایران برای دریافت ویزا را لحاظ کنید.

 

 

فرهنگ غالب شهر ونکوور چگونه است؟

کشور کانادا همیشه با آغوش باز از مهاجران متخصص استقبال کرده و افرادی خارجی زیادی با خرید بلیط ونکوور به کانادا مهاجرت می‌کنند. تعداد بالای مهاجران باعث شده جو غالب شهر، ترکیبی متنوع از فرهنگ مردم سراسر جهان شود. زبان رسمی شهر ونکوور انگلیسی است، اما بسیاری از ساکنان به زبان‌های دیگری مانند فرانسوی، چینی، اسپانیایی و فارسی صحبت می‌کنند. این شهر به‌خاطر فضای دوستانه و صمیمانه بین شهروندان معروف است و مهاجران با برگزاری مراسم‌ها و فستیوال‌های گوناگون، همدیگر را به شناخت فرهنگ‌های متنوع دعوت می‌کنند.

هزینه خرید بلیط ونکوور و سفر به کانادا شاید بالا به نظر برسد، اما مطمئن باشید ارزش صرف این هزینه‌ها را خواهد داشت. ونکوور گران‌ترین شهر آمریکای شمالی هست. سطح بالای درآمد و رفاه در این شهر باعث شده تا ونکوور همیشه به‌عنوان یکی از پنج شهر برتر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی قرار بگیرد. ساکنین این شهر فعالانه از محیط ‌زیست مراقبت می‌کنند و در تلاش‌اند تا به ‌جایگاه "سبزترین شهر دنیا" دست یابند. یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری ونکوور ایجاد 450 کیلومتر مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواری است که کمک زیادی به کاهش آلودگی هوای این کلان‌شهر کرده است.

 

 

 

 

مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی ونکوور کدام‌اند؟

ونکوور شهری است که توسط زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده احاطه شده و دست شهروندان را برای انتخاب طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها باز می‌گذارد. ونکوور به‌خاطر زیبایی‌های طبیعی ناب، موزه‌های خاص و فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز شهرت دارد. در ادامه، با تعدادی از برترین جاذبه‌های توریستی این شهر آشنا می‌شوید.

 

 

بهترین تفریحات تابستانی را در ساحل کیتسیلانو بیابید

این ساحل جذاب در محله کیتسیلانو قرار دارد و در فصل تابستان، به شلوغ‌ترین نقطه شهر تبدیل می‌شود. بازدیدکنندگان از امکاناتی که برای شناکردن، حمام آفتاب و ورزش‌های ساحلی آماده‌شده، استفاده می‌کنند و در بارها و رستوران‌های اطراف وقت می‌گذرانند.

 

 

پیست اسکی ویسلر، محبوب‌ترین مکان در زمستان

پیست اسکی محبوب، تنها دو ساعت از ونکوور فاصله دارد و هر سال میزبان تعدادی از مهم‌ترین مسابقات اسکی و اسنوبورد در آمریکای شمالی است. این پیست در تابستان هم برای بازدید، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و سایر فعالیت‌های ورزشی فعالیت می‌کند.

 

 

حتما به پل معلق کاپیلانو سر بزنید

پل معلق کاپیلانو اولین انتخاب کسانی خواهد بود که به دنبال هیجان و ماجراجویی باشند. این پل نمادین در ارتفاع 70 متری بالای رودخانه کاپیلانو معلق است و مناظر خیره‌کننده‌ای رو به جنگل‌های اطراف دارد.

 

 

 

 

پارک زیبای استنلی

این پارک 1000 هکتاری یکی از زیباترین قسمت‌های ونکوور است که می‌توانید انواع فعالیت‌های فضای باز از جمله پیاده‌روی دوچرخه‌سواری را در محیطی آرام و امن تجربه کنید.

 

 

جزیره گرانویل

جزیره‌ کوچک توریستی گرانویل آیلند، در گذشته یک مرکز صنعتی بوده؛ اما امروزه کاربری آن را تغییر داده‌ و به یک جزیره‌ گردشگری تبدیل کرده‌اند. هنرمندان و فروشندگان محلی زیادی در این جزیره ساکن هستند و در بازار عمومی گرانویل آیلند فعالیت می‌کنند. اگر به‌دنبال جایی متفاوت از پارک و موزه‌های ونکوور می‌گردید، جزیره گرانویل را از دست ندهید.

 

 

فلای تودی، بهترین مرجع خرید بلیط ونکوور

سفر به کانادا از ایران می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و ارزشمند باشد. برای اینکه با خاطری آسوده زیبایی‌های کشور مقصدتان را کشف کنید و خاطرات خوب بسازید، باید از قبل برای همه جزئیات سفرتان برنامه داشته باشید. مجموعه فلای تودی با فراهم‌کردن بهترین خدمات مسافرتی در کنار شما است. برای خرید بهترین پرواز ونکوور، به سایت فلای تودی بروید و تاریخ سفرتان را انتخاب کنید. فلای تودی فیلترهای متنوعی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط ونکوور و سریع‌ترین بلیط ونکوور را بیابید.

به جز فروش بلیط هواپیما خارجی، به کمک فلای تودی قادر هستید در 1.5 میلیون نقطه در سرتاسر جهان هتل بگیرید، مبلغ مورد نیاز برای رزرو را با کارت‌های شتاب و به‌صورت ریالی بپردازید تا در عرض چند ثانیه، واچر اختصاصی برای شما صادر شود. از آن‌جایی ‌که مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مسافرتی زمان بر است، فلای تودی همه سوالات و نیازهای مسافران را پیش‌بینی کرده و برایشان راه‌حل آنلاین دارد. کارشناسان فلای تودی به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

 

ارسال نظر: