هتل های اصفهان؛ نزدیک‌ترین هتل ها به میدان استقلال اصفهان

کدخبر: 2372514

افرادی که قصد رزرو هتل در اصفهان را دارند باید موقعیت مکانی خود را شناسایی کنند. برای دست‌یافتن قیمت هتل های اصفهان و نزدیک‌ترین هتل های اصفهان نزدیک میدان استقلال این مطلب را بخوانید.

 

شهر اصفهان با دنیایی از خاطرات و یادگاری‌های به‌جای مانده از تاریخ خود، سفری رؤیایی در دل کویر را به مسافران نوید می‌دهد. سفر به اصفهان همچون قدم زدن در دل تاریخ است که شکوه و عظمت ایران‌زمین را از دیرباز به رخ جهانیان می‌کشد. بناهای به‌جای مانده از حکومت مقتدر صفویان، شکوه این پایتخت فرهنگی ایران را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد. یادگارهایی نزدیک‌تر به دوران معاصر و یا قبل‌تر از دوران صفویان، گردشگران بسیاری را برای بازدید از این شهر آرام و دل‌نشین سوق می‌دهد.

میدان استقلال اصفهان در میان بافت تاریخی و پررمزوراز اصفهان قرار دارد. جاذبه‌های گردشگری بسیاری در نزدیکی این میدان قرار گرفته است. علاوه بر این، نزدیکی میدان استقلال به رودخانه زاینده‌رود و فضای سبز اطراف آن، زیبایی خاصی را به این منطقه بخشیده است. از این رو بسیاری از هتل های اصفهان در این منطقه قرار گرفته‌اند تا روحی تازه در کالبد مسافران این دیار بدمند.

انتخاب و رزرو هتل های اصفهان که در نزدیکی میدان استقلال اصفهان قرار گرفته‌اند، اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم میزند. در این مطلب تعدادی از هتل های چهارستاره و سه ستاره نزدیک میدان استقلال اصفهان گردآوری شده است تا با برخی از نزدیک‌ترین هتل ها به میدان استقلال اصفهان آشنا شوید.

هتل پیروزی

نمای بیرون هتل پیروزی در شب

 

هتل پیروزی که زمانی با نام هتل داریوش شناخته می‌شد، از شناخته‌شده‌ترین و باسابقه‌ترین هتل های اصفهان است که در نزدیکی میدان استقلال قرار دارد. هتل پیروزی از گزینه‌های مناسب برای رزرو هتل در اصفهان است تا لحظاتی فرح‌بخش و آرام را در این دیار جذاب تجربه کنید.

هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان با 95 اتاق مجهز و شیک در پنج طبقه خدمات و امکانات فاخری را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سوئیت یک‌خوابه دونفره سانترال و یا رویال از گزینه‌های انتخابی این هتل برای رزرو هتل در اصفهان است.

بسیاری از جاذبه‌های شگفت‌انگیز و دیدنی اصفهان مانند: مسجد امام، عالی‌قاپو و بازار بزرگ اصفهان در نزدیکی این هتل قرار دارند. پل‌های تاریخی اصفهان همچون پل خواجو، مارنان و سی‌وسه‌پل با فاصله کوتاه خود از هتل، لذت گذراندن یک عصر دلپذیر را در شهر رؤیایی اصفهان برای میهمانان هتل پیروزی به ارمغان می‌آورد.

فاصله هتل پیروزی تا میدان استقلال اصفهان: 12 دقیقه

هتل آسمان

هتل آسمان از هتل های شیک و چهار ستاره اصفهان است که مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا از میهمانان خود میزبانی می‌کند. ساختمان هتل آسمان را شاید بتوان بلندترین ساختمان اصفهان دانست که دارای 13 طبقه است. نمای بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هتل به شهر اصفهان و رودخانه زاینده‌رود، تصویری وصف‌ناپذیر را در خاطرات میهمانان هتل به یادگار می‌گذارد.

علاوه بر این، بر فراز این برج چشم‌گیر و خیره‌کننده، رستوران گردانی قرار دارد که شهر را زیر پای میهمانان قرار می‌دهد تا منظره‌ای دیدنی و 360درجه را در کنار چشیدن طعم‌های شگرف پدید آورد.

فاصله هتل آسمان تا میدان استقلال اصفهان: 9 دقیقه

قیمت هتل های اصفهان بسته به امکانات و خدمات ارائه شده در هتل متغیر است. در کنار گزینه‌های مناسب برای رزرو هتل های اصفهان با خدمات لوکس، هتل هایی دیگری نیز در اصفهان وجود دارند که متناسب با بودجه‌های کمتر است. برای پیدا کردن نزدیک‌ترین هتل ها بر اساس فاصله به میدان استقلال اصفهان، می‌توانید وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و میدان استقلال اصفهان را جستجو کنید. سپس می‌توانید با قیمت هتل های اصفهان آشنا شوید و پس از آن اقدام به رزرو هتل های اصفهان کنید. در ادامه این مطلب تعدادی از هتل های سه ستاره نزدیک به میدان استقلال اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل سنتی ابن سینا

نمای بیرون هتل سنتی ابن سینا

هتل سنتی ابن سینا از هتل های سنتی و جذاب اصفهان است که اقامتی رؤیایی را برای گردشگران رقم میزند. این هتل از هتل های نوساز اصفهان است که با طرح سنتی و اصیل اصفهانی در سال 1391 تأسیس شد. هتل سه ستاره ابن سینا در خیابان ابن سینا اصفهان قرار دارد و با 60 واحد اقامتی و امکانات رفاهی و خدمات کامل، شرایط اقامتی مفرح و آرامش‌بخش را برای میهمانان فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل ابن سینا به صورت اتاق‌های دوتخته، سه تخته، پنج تخته و شش تخته با معماری سنتی از واحدهای اقامتی با سطح متوسط قیمت در هتل های اصفهان است.

فاصله هتل ابن سینا تا میدان استقلال اصفهان: 12 دقیقه

هتل اصفهان

هتل اصفهان در دل شهر تاریخی اصفهان قرار دارد و از بهترین هتل های اصفهان به شمار می‌رود. فاصله بسیار کوتاه این هتل از زاینده‌رود، چشم‌اندازی دل‌انگیز را به اتاق‌های مجهز و مدرن هتل اصفهان بخشیده است. هتل اصفهان از هتل های باسابقه در امر هتلداری است که در سال 1355 تأسیس شده است؛ اما به منظور رفاه حال میهمانان در سال 1395 مورد بازسازی گسترده قرار گرفت.

خدماتی همچون یخچال، مبلمان، دراور، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش و اطفا حریق در اتاق‌ها به همراه اینترنت، اقامتی راحت را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، این هتل از نظر پاکیزگی و نظافت در رتبه برتر هتل های اصفهان قرار دارد.

فاصله هتل اصفهان تا میدان استقلال اصفهان: 9 دقیقه

هتل پارت

هتل پارت اصفهان از هتل های سه ستاره اصفهان است که در نزدیکی میدان استقلال در سال 1388 افتتاح گردیده است. این هتل پنج طبقه دارای 43 واحد اقامتی است که چشم‌اندازی زیبا از رودخانه زاینده‌رود را به همراه دارد.

هتل پارت در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد و از این حیث دسترسی عالی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و شگفت‌انگیز اصفهان همچون کاخ هشت‌بهشت، پل سی‌وسه‌پل و چهارباغ عباسی دارد.

فاصله هتل پارت تا میدان استقلال اصفهان: 14 دقیقه

هتل آزادی

هتل آزادی اصفهان از شناخته‌شده‌ترین هتل های اصفهان در محله چهارباغ پایین است. گردشگران بسیاری اصلی‌ترین دلیل انتخاب این هتل برای رزرو هتل در اصفهان را تمیزی و نظافت آن در کنار خوش‌رویی و رفتار مطلوب کارکنان هتل می‌دانند. هتل آزادی پیش‌تر زیر نظر بنیاد شهید قرار داشت‌‌؛ اما از سال 1390 به خانه کارگر تهران واگذار گردیده است.

اتاق‌های هتل آزادی با تنوع گسترده خود در زمره مناسب‌ترین قیمت هتل های اصفهان قرار دارد. علاوه بر این، این هتل فاصله بسیار کوتاهی از اماکن گردشگری همچون: مسجد جامع عتیق، کاخ عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و مسجد امام دارد. همچنین این هتل فاصله کمی با ترمینال مسافربری زاینده‌رود دارد.

فاصله هتل آزادی تا میدان استقلال اصفهان: 10 دقیقه

سخن آخر

اصفهان از جذاب‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های شگفت‌انگیز بسیاری را در دل بافت تاریخی خود از ایام کهن به یادگار نگه داشته است. قیمت هتل های اصفهان بسته به خدمات آن‌ها متفاوت است که در زمان رزرو هتل های اصفهان باید به آن توجه کرد. اقامت در هتل های اصفهان که در نزدیکی اماکن دیدنی شهر قرار دارند، اقامتی راحت و فرح‌بخش را به همراه خواهد داشت. اماکن دیدنی همچون: رودخانه زاینده‌رود، عمارت هشت‌بهشت، چهارباغ عباسی، مسجد لطف‌الله و مسجد امام در نزدیکی میدان استقلال اصفهان قرار دارند. به همین دلیل، رزرو هتل های اصفهان در محدوده میدان استقلال در سفرهای گردشگری، انتخابی هوشمندانه است. درصورتی که دوست دارید به اصفهان سفر کنید می‌توانید برای رزرو هتل های اصفهان اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر: