گروه تبلیغاتی نوین لایت برترین تابلو سازی ایران

کدخبر: 2372502

امروزه توسعه و گستردگی در دنیای تبلیغات که خود به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شود به شکل قابل توجهی رو به پیشرفت است که یکی از آنها صنعت بزرگ تابلو سازی است که ماهیتش ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی می باشد و در دسته مشاغل تبلیغات محیطی قرار دارد.

تبلیغات محیطی به نوعی از تبلیغات گفته می شود که خارج از پیرامون افراد به تبلیغات می پردازد که این تبلیغات شامل مواردی چون بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو های سردر شرکت ها، تابلو ورودی شهر، تابلو های جاده ای، تلویزیون های شهری، تابلو مغازه و مواردی مشابه می باشد که تمامی این موارد توسط گروه ها و شرکت های تابلو سازی انجام می گیرد.

تابلو سازی در ایران

تابلو سازی یک شغل است که نیروهای انسانی با استفاده از ابزارها و دستگاه های مخصوص مبادرت به ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی دارند. این شغل که یکی از مشاغل فنی و حرفه ای بشمار می رود از زمان های بسیار دور در میان اکثر جوامع ظهور پیدا کرد که البته امری که مسلم است این است که در گذشته تابلو سازی به شکل امروزی پیشرفته نبود و تبلیغات و ساخت تابلو های تبلیغاتی به شکل حکاکی روی سنگ، چوب و فلزات انجام می گرفت.

تابلو سازی در ایران با توجه به اینکه ایران دارای تمدنی غنی می باشد از همان ابتدا همراه با هنر خطاطی و نقاشی مورد استقبال سیل کثیری از افراد قرار گرفت و بعد از گذر زمان و طی سالیان متوالی کماکان مورد استقبال قرار دارد، به طوری که امروزه می توان ایران را یکی از کشورهایی نام برد که در این صنعت از به نام های تبلیغات محیطی بشمار می رود.

از بزرگترین افتخار آفرینی هایی که صاحبان برخی از شرکت های تابلو سازی برای ایران خلق نموده اند می توان به تولید و صادرات انواع تابلو های تبلیغاتی به دیگر کشورها نام برد که یکی از این شرکت های بزرگ و پیشرو در این صنعت، گروه تبلیغاتی و تابلو سازی نوین لایت است که در ادامه با چند محصول صادراتی این مجموعه آشنا خواهیم شد.

تابلو حروف لاسوگاسی

تابلو حروف لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلو هایی است که به شکل حروف برجسته توسط مجموعه های تابلو سازی ساخته می شود و الهام گرفته شده از تابلو های قدیمی شهر لاسوگاس است؛ ساخت تابلو لاسوگاسی که گروه تبلیغاتی نوین لایت مهارت بالایی در تولید آن دارد با استفاده از متریال های مختلفی مانند پلکسی گلاس، استیل، فلز و کامپوزیت در انواع متفاوتی انجام می گیرد که در نهایت می توان با استفاده از لامپ های نئون، لامپ های شیشه ای رنگی، لامپ های فلامنتی و یا تلفیق هایی مشابه مبادرت به نور پردازی آنها نمود.

به طور کل تابلو های لاسوگاسی به شکلی ساخته می شوند که حسی قدیمی و نوستالژی را به بیننده القا نماید که می تواند شامل به کارگیری لامپ، نئون و ... روی زمینه تابلو و یا داخل حروف برجسته باشد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم

یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر تیراژ این مجموعه در طول روز تابلو چلنیوم است که در دسته حروف های برجسته قرار دارد. یکی از مزیت های این حروف برجسته ساخت انواع تابلو چلنیوم است که منظور از این مورد تنوع و مدل های مختلف تابلو چلنیوم است.

متریال اصلی که در ساخت تابلو چلنیوم به کار می رود، چنلیوم است که یک نوع آلومینیوم می باشد که در رنگ ها و مدل های مختلفی موجود می باشد. متریال دیگری که در ساخت حروف چلنیوم به کار گرفته می شود پلکسی گلاس است که این مورد نیز در رنگ هایی متنوعی موجود است و بفروش می رسد. مورد آخری که می توان در تولید تابلو چلنیوم نام برد، اس ام دی بلوکی می باشد که روشنایی تابلو توسط آن انجام می گیرد؛ در مورد اس ام دی ها نیز باید گفت که اس ام دی های بلوکی در رنگ های متفاوتی تولید می شوند و در ساخت چلنیوم به کار می روند که در نهایت تمامی موارد عنوان شده در ساخت تابلو چلنیوم می توانند در جهت تنوع تولید این حروف از عناوین موثر بشمار روند.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس

لایت باکس ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در صنعت تابلو سازی هر کدام از آنها با عنوان تابلو لایت باکس همراه با یک پسوند که نام مختص به همان لایت باکس می باشد شناخته می شوند. تولید انواع تابلو لایت باکس و صادرات آن به دیگر کشورها توسط برخی از تابلو سازی های ایران را می توان از موارد مثبت در پیشرفت تابلو سازی ایران عنوان نمود چرا که ساخت هر کدام از تابلو های لایت باکس به روش های متفاوتی انجام می گیرد که مسلما نیازمند ابزارها، دستگاه ها و همچنین تخصص خواهد بود.

برخی از تابلو های لایت باکس که توسط مجموعه فوق ساخته می شوند عبارتند از تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس چلنیوم، تابلو لایت باکس کریستال، تابلو لایت استیل و ...

در آخر باید گفت که صنعت تابلو سازی ایران آنقدر گسترده و عظیم است که توضیحات در مورد تمامی محصولات در این مبحث نمی گنجد و همین بس که صادرات تابلو های تبلیغاتی به کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، اسپانیا، آمریکا، استرالیا، سوئد و ... از افتخارات صنعت تابلو سازی ایران بشمار می رود.      

ارسال نظر: