خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

کدخبر: 2377633

امروزه استفاده از فیلترهای تصفیه آب خانگی برای بهبود کیفیت آبی که مصرف می‌کنیم بسیار رایج شده است. با وجود اینکه در بازار تعداد زیادی فیلتر تصفیه آب موجود است، انتخاب درست و مطمئنی می‌تواند مشکل باشد. در این مطلب به بررسی انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی می‌پردازیم و راهنمایی می‌کنیم که چگونه برای خرید آنها اقدام کنید.

خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

  • فیلتر مرحله 1:

    این نوع فیلترها معمولاً شامل یک فیلتر الیافی است که به خوبی جویای ذرات جامد بوده و ذرات معلق در آب را تصفیه می‌کند. بهترین گزینه برای استفاده در اولین مرحله تصفیه آب خانگی است.

  • فیلتر مرحله 2:

    این نوع فیلترها عمدتاً از کربن فعال تشکیل شده‌اند و به خوبی مواد آلی، بو و طعم آب را حذف می‌کنند. این فیلترها معمولاً در مرحله دوم سیستم تصفیه آب خانگی قرار می‌گیرند.

  • فیلتر مرحله 3:

    در این مرحله، فیلترهای معکوس اسمز استفاده می‌شود. این نوع فیلتر قادر به حذف نیترات، سدیم، مواد شیمیایی و همچنین باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در آب است. همچنین، فیلترهای معکوس اسمز قادر به حذف ذرات ریز و رنگ‌های موجود در آب نیز هستند.

  • فیلتر مرحله 4:

    در مرحله چهارم، فیلترهای معکوس اسمز دومی استفاده می‌شود. این نوع فیلتر دارای روند برعکس قطب‌نمایی است و به خوبی یون‌های فلزات سنگین موجود در آب را حذف می‌کند. همچنین، فیلتر معکوس اسمز دوم قادر به حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها و آلودگی‌های شیمیایی است.

  • فیلتر مرحله 5:

    در این مرحله، فیلترهای باکتری سدیم استفاده می‌شود. این نوع فیلتر قادر به حذف باکتری‌ها و ویروس‌ها در آب است و بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های با خطر بهبود اجباری آب است.

  • فیلتر مرحله 6:

    در نهایت، فیلتر مرحله ششم نوعی فیلتر الکتروکاتالیتیک یا معدنی است که املاح موجود در آب را حذف می‌کند. این فیلتر قادر به حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها، مواد آلی و سنگین است.

به عنوان یک مشتری اینترنتی، توصیه می‌شود قبل از خرید هر نوع فیلتری، نظرات مربوطه را مطالعه و بررسی کنید. همچنین، قیمت، مارک محصول و گارانتی را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس که پر کاربرد ترین دستگاه می باشد و اکثر آب تصفیه کن ها در این چند سال از این فناوری برای پاکسازی آب استفاده می کنند فیلتر های مختلفی دارد که ما در این جا ترتیب فیلتر های تصفیه آب را در دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای ro توضیح خواهیم داد.

فیلتر پروپیلن: فیلتر pp یا الیافی در مرحله ی اول تصفیه و برای حذف ذرات جامد و معلق آب استفاده می شود. موادی مثل رسوبات، جلبک ها، شن و ماسه و گل و لای با اندازه ی 5 میکرون در این فیلتر به دام می افتند. اهمیت این فیلتر در آن است که اگر در ایتدای تصفیه آب مواد فیزیکی و درشت آب حذف نشوند وارد فیلتر های بعدی شده و به کل دستگاه آسیب خواهد رساند.

فیلتر کربن اکتیو یا پودری: این فیلتر از موادی مثل پوست نارگیل و یا پوست گردو ساخته می شود. فیلتر کربن پودری در گام دوم تصفیه آب، مواد و گاز های شیمیایی موجود در آب را به خود جذب می کند. کلر مهم ترین ماده ی مضر شیمیایی است که در این مرحله حذف می شود

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر مشابه فیلتر قبلی است اما منافذ ریز تری دارد و هر چه مواد شیمیایی باقی مانده در آب که باعث تغییر بو و مزه و رنگ آب شده است را از بین خواهد برد.

فیلتر ممبران: ممبران قلب دستگاه اسمز معکوس محسوب می شود که بدون آن تصفیه آب و کاهش سختی آن امکان پذیر نیست. این فیلتر دارای میلیون ها منافذ بسیار ریز به قطر 0001/0 میکرون است که ریز ترین ذرات و آلاینده ها اعم از نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، باکتری و ها و ویروس ها و املاح آب را از بین می برد و آب را نرم و سبک می کند.

فیلتر پست کربن: وظیفه ی فیلتر پست کربن در گام پنجم، از بین بردن بو و مزه ی بد آب است که به آن تصفیه نهایی گفته می شود. آب پس از آن که توسط فیلتر ممبران تصفیه می شود وارد مخزن دستگاه شده و به علت راکد ماندن آن، ممکن است بو و مزه ی بدی بگیرد که توسط این فیلتر از بین خواهد رفت.

فیلتر مینرال: در مرحله ششم از آن جای که فیلتر های دستگاه تصفیه آب قدرت جذب بالایی داشتند و تمام املاح آب را به خود جذب کرده اند آب به صورت مقطر در می آید که هیچ املاح مفیدی ندارد. فیلتر مینرال از مواد و سنگ ها ی معدنی تشکیل شده است که آب وقت از این فیلتر عبور می کند این مواد را به خود جذب کرده و به این شکل خاصیت معدنی خود را حفظ می کند.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

در دهه های اخیر، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به منظور تأمین آب سالم و ایمن برای مصرف خانگی در سراسر جهان رو به افزایش بوده است. این دستگاه ها متشکل از یک سری فیلترهای مختلفی هستند که وظیفه تصفیه آب را به عهده دارند. اما به دلیل ایجاد آلودگی و کاهش کیفیت ناشی از مصرف طولانی مدت، زمان تعویض این فیلترها به یک مسئله مهم در تصفیه آب خانگی تبدیل شده است.

در ادامه، مهمترین عوامل مؤثر در زمان تعویض فیلترها شامل نوع آب وارد شده به دستگاه، سختی آب، میزان استفاده و رفتار کاربران، نوع فیلترها و همچنین توصیه های تولید کنندگان و تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با توجه به نتایج مطالعه، مزایای تعویض منظم فیلترها شامل بهبود کیفیت آب تولیدی، افزایش عمر دستگاه ها، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و کاهش مصرف انرژی ذکر می‌شوند.

همچنین، راهکارهایی برای بهبود کارایی فیلترها و طول عمر آنها در این مقاله بررسی شده است. این راهکارها شامل راهنمایی کاربران در استفاده صحیح و نگهداری دستگاه های تصفیه آب، محافظت مناسب نسبت به تجهیزات، توسعه فناوری های نوین در فیلترها و همچنین تغییر طراحی و ساختار فیلترها می‌باشند.

به طور کلی، زمان تعویض فیلترها در دستگاه های تصفیه آب خانگی باید با توجه به عوامل مرتبط و توصیه های تولید کنندگان تعیین شود. همچنین، کاربران باید آگاهی کامل در مورد عواملی که بر زمان تعویض فیلترها تأثیر می‌گذارند داشته باشند و نکات راهنمایی شده را رعایت نمایند تا فایده مطلوب از استفاده از دستگاه تصفیه آب به دست آید.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

خرید و قیمت بهترین فیلترهای تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا اراده دهنده و عرضه کننده ی انواع فیلتر ها ی تصفیه آب تایوانی در ایران است که دارای کیفیت بسیار عالی و در جه یک و ساخته شوده از متریال مرغوب و استاندارد می باشند.متاسفانه در بازار فیلتر های تقلبی با جنس و کیفیت بسیار ضعیف دیده می شود که نه تنها باعث عدم تصفیه آب شما می شوند بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر هستند.

این فیلتر ها با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسند که بسیاری از خریداران را دچار گمراهی خواهند کرد. اما شرکت تصفیه آسا مرغوب ترین فیلترهای تایوانی را با برترین برند های دنیا به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده قیمت و خرید فیلتر فیلتر تصفیه آب و یا تعویض آن هابه سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید تا محصولات استاندارد و مناسب دستگاه تصفیه آب شما را همراه با سرویس خدمات لازم در محل مورد نظر شما ارائه دهند. 

 

ارسال نظر: