مراکز فروش عمده کالای برقی ساختمان در تهران

کدخبر: 2378913

امروزه همه ساختمان‌ها به برق دسترسی دارند و زندگی بدون برق عملا غیرممکن است. همانطور که می‌دانید برق به طور همیشگی در یک مکان وجود ندارد و از طریق برق‌کشی از یک مکان مرکزی به خانه یا محل کار ما می‌آید. تنها یک تکنسین برق می‌تواند سیستم برق‌کشی را اجرا کند و برای این کار به تجهیزات برقی ساختمان نیاز دارد که ما با همه آن‌ها آشنایی نداریم.

برق‌کشی ساختمان باید توسط متخصص این کار انجام شود تا بتواند برق‌کشی را به صورت استاندارد و اصولی انجام دهد. علاوه بر این یک تکنسین باید با اصول ایمنی آشنا باشد تا مشکلی برای سلامتی‌اش پیش نیاید. در صورتی که به دنبال خرید تجهیزات برق هستید با ما همراه باشید تا مراکز فروش عمده کالای برقی ساختمان در تهران را به شما معرفی کنیم.

انواع کالای برقی ساختمان

در زمان خرید لوازم برقی ساختمان باید به دو ویژگی دقت داشته باشید. اولی کیفیت مطلوب تجهیزات و دومی دارا بودن نشان استاندارد است. در صورتی که از این دو ویژگی غافل شوید، ممکن است متحمل ضررهای مالی و گاها جانی شوید که جبران‌ناپذیر خواهند بود‌. در ادامه به برخی از تجهیزات برقی ساختمان اشاره می‌کنیم:

سیم

یکی از مهم‌ترین وسایلی که برای سیستم برق‌کشی ساختمان‌ها نیاز است، سیم است. سیم‌ها معمولا از جنس آلومینیوم یا مس هستند که یک روکش عایق پلاستیکی بر روی آن‌ها قرار گرفته است. وظیفه این لوازم، انتقال جریان برق از مرکز توزیع به بخش‌های مختلف ساختمان خواهد بود. سیم‌ها انواع مختلفی دارند که از نظر کاربرد با هم متفاوت هستند.

کابل

کابل‌ها در واقع از چند سیم در کنار هم تشکیل شده‌اند که بر روی آن‌ها عایق پوششی قرار گرفته است و معمولا از جنس مس یا آلومینیوم تولید می‌شوند. کابل (cable) دارای دو قسمت عایق و رسانا است که از آن به منظور انتقال جریان الکتریکی، نور و سیگنال استفاده می‌شود. کابل‌ها بر اساس شکل رسانا، رشته‌ها، کارکرد و سطح ولتاژ به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

کلید و پریز

پس از اتمام سیم‌کشی ساختمان، به تجهیزاتی نیاز است تا به بتوان با استفاده از آن‌ها از دستگاه‌های برقی استفاده کرد. کلید و پریز جزو این تجهیزات هستند که وجود آن‌ها برای همه ساختمان‌ها ضروری است. در زمان خرید کلید و پریز باید به عواملی مثل جنس بدنه، رنگ رویه، قابلیت ضد آب، توان و آمپر آن‌ها توجه نمایید.

نکاتی در رابطه با خرید عمده لوازم برقی ساختمان

صنعت برق یکی از اصلی‌ترین صنایع در ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. تاسیسات برق ساختمان باید ایمنی بالایی داشته باشند؛ به همین دلیل انتخاب درست قطعات و تجهیزات در این صنعت حائز اهمیت است. در زمان خرید عمده لوازم برقی ساختمان مهم‌ترین پارامتری که باید در نظر داشته باشید، کیفیت تجهیزات است. معمولا محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند فروش بیشتری دارند؛ چون استانداردها و ایمنی تاکید فراوانی بر روی استفاده از کالاهای برقی باکیفیت دارند.

قیمت لوازم برقی ساختمان نیز بر اساس کیفیت آن‌ها تعیین می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌شود که با صرف هزینه بالاتر، محصولاتی مرغوب و باکیفیت تهیه نمایید. برای خرید عمده این لوازم و تجهیزات باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. امروزه شرکت‌ها و مراکز فروش عمده زیادی در تهران وجود دارد که انواع مختلف محصولات برقی ساختمان را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. در بخش بعدی به برخی از این مراکز اشاره می‌کنیم.

مراکز فروش عمده کالای برقی ساختمان در تهران

کالای برقی ساختمان به تجهیزاتی گفته می‌شود که جریان برق را به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت می‌کنند و نور مورد نیاز آن‌ها را تامین خواهند کرد. این تجهیزات انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها شامل کابل، سیم، پروژکتور LED، کلید، پریز، لامپ سقفی توکار و ... هستند. برای خرید این تجهیزات باید به مراکز فروش آن‌ها مراجعه کنید. برخی از مراکز فروش عمده کالای برقی ساختمان در تهران عبارتند از:

لاله زار عمده

لاله زار عمده یکی از مراکز فروش عمده تجهیزات برقی ساختمان است که فروش آن هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می‌شود. این فروشگاه توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و فعال در حوزه صنعت برق ساختمان اداره می‌شود و در تمامی مراحل می‌توانند به شما کمک کنند. در صورتی که در زمینه کالای برقی سوالی دارید می‌توانید با تکنسین‌های این فروشگاه ارتباط برقرار کنید یا به صورت حضوری مراجعه نمایید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

فروشگاه لاله زار عمده با در اختیار داشتن یک تیم فنی مهندسی و با سابقه زیاد در زمینه فروش کالای برقی ساختمانی، می‌تواند بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. محصولات این فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می‌رسند.

شاندرشاپ

شاندرشاپ یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش عمده کالای برقی ساختمان است. این فروشگاه محصولات خود را به صورت آنلاین هم به فروش می‌رساند و در وقت شما صرفه‌جویی خواهد کرد. علاوه بر این طراحی سایت آن‌ها به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید به محصولات مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و سریعا برای خرید آن‌ها اقدام نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

وارد سایت که شوید محصولات تخفیف‌دار را می‌بینید و هر چه تعداد خریدهای شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری اعمال خواهد شد. می‌توانید از پشتیبانی آنلاین شاندرشاپ کمک بگیرید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و خرید مناسبی داشته باشید. علاوه بر این گارانتی بازگشت وجه دارد و در صورت بروز مشکل، هزینه شما را برمی‌گرداند.

فروشگاه پارس ایلدر

فروشگاه پارس ایلدر در زمینه ی فروش عمده کالای برقی ساختمان فعالیت دارد این مجموعه با تاسیس فروشگاه اینترنتی پارس ایلدر نسب به فروش عمده کالای برق ساختمان و همچنین خرید ریسه شلنگی , انواع لامپ , انواع پنل های آیفون تصویری ,  و هم چنین فروش عمده کلید و پریز دلند اقدام نموده است.

 

ارسال نظر: