آموزش کافی‌شاپ در آکادمی کافی پارس بهترین آموزشگاه باریستایی ایران

کدخبر: 2379049

از گذشته تا به حالا افرادی که به دنبال یادگیری مهارت و تخصص هستند سع دارند تا  بهترین آموزشگاه را پیدا و آنرا برای آموزش انتخاب کنند تا در قبال وقت و هزینه ای که انجام داده اند بهترین آموزش را دریافت کنند.

همچنین دغدغه تمامی افراد این است که چطور بهترین آموزشگاه باریستایی ایران را تشخیص دهیم و در دوره های آموزش کافی شاپ آن ثبت نام کنیم

امروز قصد داریم بهترین آموزشگاه باریستایی ایران را به تمامی افرادی که به دنیای قهوه علاقه مند هستند معرفی کنیم. اگر شما هم از عاشقان قهوه و صنعت باریستایی هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

Picture1

 

پیدا کردن بهترین آموزشگاه باریستایی ایران سخت نیست شما در سرچ گوگل نیز  میتوانید با سرچ بهترین آموزشکاه باریستایی آنرا پیدا کنید و یا با توجه به نظر هنرجویان تشخیص دهید که این آموزشگاه خوب است یا خیر! اما با تمامی این موارد و بررسی دوره های آموزشی مختلف که در آموزشگاه ها تدریس می شود، دریافتیم که آموزش کافی شاپ در آموزشگاه آکادمی پارس می تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

حال با خود فکر می کنید که چرا این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه باریستایی ایران شناخته شده است و افرادی که قصد یادگیری و ورود به این حوزه را دارند این آموزشگاه را به یکدیگر معرفی می کنند.

آموزشگاه باریستایی کافی پارس با برگزاری دروه های آموزشی تخصصی باریستایی و بارتندری به صورت کاملا حرفه ای مزایای ویژه ای را در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد که هیچ آموزشگاهی توانایی ارائه این امکانات و خدمات را ندارد و عملا با هدف کسب سود اقدام به برگزاری کلاس می کند. در ادامه به مزایای کلاسهای آموزشی کافی پارس می پردازیم

مشاوره قبل از ثبت نام در آکادمی کافی پارس

تمامی افراد علاقه مند به صنعت باریستایی و آموزش کافی شاپ می توانند قبل از ثبت نام و شروع یادگیری به صورت تلفنی با متخصصان، یک مشاوره رایگان داشته باشند و یا به صورت حضوری به آموزشگاه بروند و از کلاس ها و محیط آموزشگاه بازدید حضوری داشته باشند.

برای مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

09202775857

09962028030

 

Picture1

 

زمان حضور در کلاس به انتخاب هنرجو

تمامی هنرجویان با توجه به مشغله کاری و درسی خود می توانند زمان حضور در کلاس و شروع دوره را خودشان انتخاب کنند.

کافی پارس همه روزه از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعالیت می کند، هریک از هنرجویان می توانند با توجه برنامه خود برای گذراندن دوره آموزشی در مجموعه حضور پیدا کنند.

برگزاری کلاس نیمه خصوصی درکافی پارس

آموزشگاه کافی پارس به منظور انتقال بهتر آموزش ها به هنرجویان کلاس ها را به صورت نیمه خصوصی و با حداکثر 3 هنرجو برگزار میکند تا تمامی افراد حاضر در کلاس به اندازه کافی از استاد و موارد آموزشی بهره برند.

توجه داشته باشید بسیاری از آموزشگاه ها هزینه یک کلاس خصوصی را از شما دریافت میکنند اما در یک کلاس عمومی و با حداقل 8 هنرجو شما را ثبت نام می کنند که در آخر نسبت به وقت و هزینه ای که صرف کرده اید، آموزش با کیفیتی را دریافت نخواهید کرد.

سرفصل های ارائه شده مطابق بازار کار

کافی پارس تمامی سرفصل های آموزشی را دقیقا مناسب بازار کار به هنرجویان آموزش می دهد، به طوری که هنرجو پس از استخدام در در محیط شغلی از تمامی مهارت ها و تخصص هایی که یاد گرفته استفاده می کند.

مدرک معتبر و دو زیانه

آکادمی کافی پارس زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکند، از همین جهت مدرکی که به هنرجویانش اعطا می کند از اعتبار بالایی برخوردار است. علاوه بر این مدرک به صورت دو زبانه ارائه می شود و مناسب افرادی است که  قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند. مدرک بین المللی کافی پارس به پرونده تخصصی مهاجرت آنان کمک میکند و باعث می شود بتوانند یک مهاجرت آسان را تجربه کنند.

دسته دومی که این مدرک به عنوان مزیت برایشان محسوب می شود افرادی هستند که قصد راه اندازی کافی شاپ خودشان را دارند و به راحتی می توانند با در دست داشتن این مدرک، پروانه کسب دریافت کنند.

تضمین معرفی به بازار کار

آموزشگاه معتبر و حرفه ای کافی پارس ارتباط ویژه ای با رستوران ها و کافی شاپ های معتبر دارد، از این رو در صورت درخواست نیرو، کافی پارس هنرجویان خود را به آنان معرفی کرده و تضمین می دهد که بعد از اتمام دوره آموزشی، هنرجو با تمام مهارت هایی که کسب کرده مشغول به کار می شود. و در بازار کار شروع به رشد می کند.

گارانتی و پشتیبانی 5 ساله

این آموزشگاه حرفه ای به منظور اعتماد هر چه بیشتر هنرجویان برای آنان پشتیبانی 5 ساله در نظر گرفته است که در ادامه به مزایای آن می پردازیم:

اولین مورد، این است که دوره های آموزش هنرجویان تا 5 سال پشتیبانی می شود. به این معنی که هنرجو می تواند برای تمرین تکرار و رفع اشکال با استاد بدون پرداخت مبلغ و بی قید و شرط به آموزشگاه مراجعه کند.

دومین مورد به منظور ارتقاء و به روز نگه داشتن علم هنرجویان در نظر گرفته شده است. آکادمی کافی پارس در فواصل مختلف اقدام به برگزاری ورکشاپ ها و تور های بازدید ازکارخانه میکند هنرجویان نیز در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در آن شرکت کنند.

سومین مورد مخصوصی افرادی است که قصد راه اندازی کافی شاپ دارند و می توانند از مشاوره های رایگان متخصص کافی پارس استفاده کنند.

 

Picture1

 

 

سخن آخر

با توجه به تمامی موارد گفته شده مشخص شد که آموزش کافی شاپ در بهترین آموزشگاه باریستایی ایران با نام کافی پارس مزایای بسیار زیادی دارد و تمامی هنرجویان رضایت کافی از آن دارند. کافی پارس دو شعبه در تهران و کرج دارد علاوه بر متقاضی از همین دو شهر، از شهر های دیگر نیز به این آموزشگاه مراجعه می کنند.

پس بهترین گزینه برای شما و موفق شدنتان آموزش کافی شاپ در این آموزشگاه است، امیدواریم در جمع حرفه ای ها شما را ملاقات کنیم

در ادامه برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

09962028030

09202775857

 

 

ارسال نظر: